6 września 2018

515# just keep breathin'



wiem, wiem.
Miałam zrobić szablon z własnym rysunkiem ale szczerze - nie miałam czasu na kreatywność na tym poziomie. Poszłam na coś co nie zajmuje tyle czasu ponieważ do dzisiaj nie miałam go wcale. Ale i tak robiłam coś innego niż skupić się na tym co jest ważne ale czy to tak nie działa? Kiedy trzeba coś zrobić nagle tyle różnych rzeczy trzeba zrobić. Najgorzej czasami jak się człowiek w tym nie ogarnie. Ja właśnie płacę konsekwencje za poprzedni rok. Na szczęście teraz już mogę lecieć tylko do przodu.

(czy ktokolwiek się spodziewał takiego monologu tutaj??? :o)


W związku z tym postanowiłam, że znowu spróbuję sił na prywatnym blogu. Wieeem, mam już dwa, a nawet trzy ale jeden od dawien dawna dostępny tylko na email a notka chyba nie pojawiła się od trzech lat hehe ale sama do niego zaglądam, szczególnie po tej przerwie jaką miałam. Rozumiem, że pomysł na prywatny blog może wydawać się niepotrzebny ale chciałabym troszkę wgłębić się w photoshopa i robić różne dodatki typu .psd czy akcje. Zawszę to lubiłam, jednak nigdy nie poświęciłam temu czasu. Teraz to zrobię i w planach mam przygotowanie akcji, którą łatwo się robi, bo stosowałam takie efekty na zdjęciach - kto nie wie, robię zdjęcia, jestem fotografem amatorem, a jest dostępna tylko na dA za opłaceniem w tych ich punktach czy jak to tam się zwie. Nigdy tego nie ogarnę XD A naprawdę jest to banał. Także czekajcie na ogłoszenie, pewnie zejdzie mi z tym prywatnym blogiem, bo nie mogę wymyślić nazwy hehe. A to dla mnie arcyważne XD

Oprócz szablonu, który wiadomo musiał być - apropo na prywatnym raczej (jak już to bardzo rzadko) nie będzie szablonów, jeśli już to tylko na Pandzie ♥, przygotowałam nowe logo dla Pandy. Tak jakoś na to wpadłam, bo w sumie moje fotograficzne jest podobne choć wykonane bardziej amatorsko - pisakiem hehe.O to i one:
Nie zdawałam sobie sprawy, że takie wielkie zapisałam, ale no cóż. To jeszcze prototyp. Może jeszcze przechylę w którąś stronę choć na razie takie mi się bardzo podoba. Zdradzę, że to po prostu skrót od pierwszych liter, czyli PG. Literka G troszkę na odwrót ale coś zawsze musi być pokręcone ode mnie hehe. Co o nim myślicie?


1082# moon.


Photo by Guzman Barquin
Edit by me

Kolejny bez żadnych szczególnych efektów. Postaram się zwiększyć zaawansowanie szablonów. Czegoś nowego mi brakuje, wam pewnie też. Trzeba się rozwijać, szczególnie, że jestem w tyle o 3 lata :c

4 komentarze:

  1. Eh rozumiem z tym brakiem czasu... Co do loga urocze jest i właśnie tak zauważyłam, że to G troszkę takie nie w tą stronę hahah Szablon śliczny, bardzo mi się podoba ;> Ale masz rację zobaczyć od ciebie coś nowego to byłaby fajna sprawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę! Od lat nie byłam na tym blogu i przeglądając go, aż mi się przypominają te dawne czasy (jak jeszcze sama robiłam szablony, achh. Może pora do tego wrócić?)
    Fajnie popatrzeć na twoje prace, są naprawdę świetne. Szablon z tego posta bardzo urzeka mnie swoją prostotą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny szablon*.* Mega pomysł z tym księżycem. Zastanawiam się, czy nie anulować u ciebie zamówienia i pożyczyć ten... Hmm ale to jeszcze dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  4. From little known facts and gift guides to stories of inspirational women and the latest fashion trends of Swimwear , our blog features fun posts on Jewelry fashion and lifestyle. Of course, if you’re a Hermes handbags lover, you’ll find that our blog also features tips for caring for your Brazilian Hair, exclusive offers and promotions, and information on new product releases.

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers