2 września 2018

514# you should see me in the crown



Hej! Witajcie, po krótkie przerwie, która nastąpiła ze względu na to, że tutaj na pandę lubię wrzucać naprawdę dopracowane szablony, a wszystkie jakie robiłam do tej pory mi nie pasowały. No i też czasu nie miałam za dużo, ale to już przecież stała wymówka xd No w każdym razie wróciłam i skoro zaczyna się rok szkolny, będę wrzucała prace dwa razy w miesiącu, czyli w drugą i ostatnią sobotę miesiąca. ;)



1080# cypher4
podgląd / pobierz
1081# trivia:love
podgląd / pobierz
I jak podobają wam się szabloniki?
Wiem, że bardzo minimalistyczne, ale za to je kocham ;D 

4 komentarze:

  1. Te szablony naprawdę wyglądają bosko! Podobają mi się :)
    Pozdrawiam ciepło i czekam więc na kolejną notkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są świetne i dopracowane! Cuda! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne szablony, aż płaczę nad ich perfekcyjnością. Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers