20 września 2018

516# Mad at you

Noah Cyrus - Mad

Heeej, nie mam na dzisiaj szablonu do pobrania, robiłam zamówienie i w sumie szablon na swój blog prywatny (na którego serdecznie zapraszam pod tym linkiem). 
Następny post pewnie dopiero w październiku i też nie na początku, a w połowie, bo znowu trzeba będzie przystosować życie do innego biegu :p
Jednak będzie można znaleźć szablon we współpracy z Moherową Smerfetką na Heartbeat Graphic w nadchodzących dniach :D




1083# chloe

1084# zamówienie dla Hana High

Jeszcze muszę obowiązkowo walnąć reklamę mojego bloga prywatnego. Nie znajdziecie na nim szablonów ale wszystko inne, co związane z grafiką i nawet fotografią. Myślałam o udostępnieniu moich presetów do Lightrooma, jeżeli jest tu ktokolwiek fascynujący się fotografią, to może się akurat spodobają :p może też opowiem szerzej o fotografii ale notkach nie zabraknie różnych graficznych dodatków, będziecie mogli obserwować jak rozwijam swoje nagłówkowe umiejętności, bo będę próbowała różnych sposobów. Czemu taki blog? Robienie szablonów pochłania ogromną ilość czasu, gdzie robienie nagłówka nie wymaga żadnego kodowania, co właśnie ma największy procent w tym czasie. A także chciałabym skupić się na poznawaniu opcji photoshopa. Wstyd przyznać ale wiele rzeczy poznaje dopiero teraz, kiedy poświęcam czas na oglądanie poradników na youtube związanych z fotografią i wiele z nich przekłada się na inne formy graficzne. No cóż... A może ktoś z was zainteresowany jest jak szybko i bardzo łatwo wyretuszować twarz na zdjęciu i to tak żeby nie było widać "photoshopa"? hehe, jeśli tak, to gdy temat zdobędzie zainteresowanie umieszczę najłatwiejszą metodą, z której ja korzystam, bo jak na razie innym nie umiem :p
No, więc tyle z reklamy. Serdecznie zapraszam do obserwowania i komentowania, bo to na pewno doda mi skrzydeł i energii do częstych publikacji ♥

8 komentarzy:

  1. Pierwszy szablon jest jak dla mnie 10/10! Podgląd live pozwolił mi się nim pozachwycać *.* Wspaniała praca, świetna kolorystyka, wyjątkowa, przyjazna dla oka i minimalistycznie doskonała kreacja szablonu <3

    Drugi szablon jest bardzo mnie w moim stylu, ale i tak podoba mi się pomysłowe podejście do napisu na nagłówki - przemyślany, niebanalny i na prawdę przyjemniutki dla oka ;D Zajrzę jeszcze na Twojego prywatnego bloga ;D
    Pozdrawiam!

    K z SG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥ Cieszę się, że pierwszy szablon ci się podoba i drugi mimo, że nie jest w twoim stylu :D

      Usuń
  2. Witaj :*
    Czekam na post na nowym blogu. Jestem ciekawa czym nas tam zaskoczysz, a instrukcję o retuszu z chęcią tam zobaczę. Ja kiedyś photoshopa używałam tylko do przerabiania zdjęć, więc i do retuszowania. Niestety kompletnie nic nie pamiętam, a ty masz zapewne ciekawszy sposób :D
    Co do szablonów to są świetne, ale drugi to po prostu BAJKA *.* <3 Przepiękne, delikatne kolorki. Taki romantyczny i prosty, no CUDO normalnie! <3
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na więcej :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam prosty sposób, dopiero zaczynam przygodę z retuszowaniem. Długa droga przede mną :p
      Cieszę się, że szablony ci się podobają ♥

      Usuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers