31 sierpnia 2018

513# Oops…I Did It Again (zagraj z pandą - prace)

Hej moi mili, nadszedł ten wiekopomny dzień, w którym zobrazowano piosenkę wyłonioną w trakcie gry, a mianowicie: Oops! I Did It Again Britney Spears :D
W poście znajdują się same główki w rytmie tej piosenki. Każdy jest inny co już samo w sobie jest piękne! Serdecznie zapraszam do obejrzenia prac, bo naprawdę warto! Każda bardzo mi się podoba!

Specjalne podziękowania dla: GraphicsTrue, Moherowej Smerfetki i oreuis za podjęcie się tego wyzwania! ♥





 k4sper


oreuis


 

4 komentarze:

  1. Wszystkie prace są świetne! Każdej z osobna wyszło coś naprawdę pięknego *.* <3
    Wszystkie nagłówki są śliczne :* Brawo dziewczyny
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace *.*
    Nie znałam tej piosenki, ale fajna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chyba najbardziej podoba mi się praca k4spera ;D

      Usuń
  3. Trochę się spóźniłam, ale no...
    Super wyszły prace <3 Jeżu <3 Super zakończenie bardzo ciekawej gry. Mam nadzieję, ze jeszcze kiedy będzie nam grane pograć razem. :3 Inwencja twórcza K4sper, kompozycja Graphics True i kolorki i napisy u Oreuis - wszystko fantastyczne. :3

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers