27 sierpnia 2018

512# Tear me to pieces, skin and bone. Hello, welcome home.

Billie Eilish - lovely

Boli mnie ta cisza na Pandzie więc ogarnęłam się i skończyłam, to co pozbawiło mnie życia przez ten miesiąc. Jak dobrze pójdzie to niebawem pojawi się ode mnie kolejny post, a jak go nie będzie - wiedzcie, że poprawiam, to co zabrało mi najgorętsze dni wakacji (nie żebym za nimi przepadała) :C
W poście dzisiaj szablon, który miałam w planach zrobić od momentu zobaczenia tego zdjęcia. Bardzo klimatyczne, mroczne i ciemne, czyli coś co lubię najbardziej. Ze zdjęcia zrobiłam coś na formę obrazu ostrzegam, że mam na to niebywałą fazę i nie zdziwcie się jak więcej prac pojawi się wyglądających jak obraz hehe.
W ogóle wymyśliłam sobie wyzwanie, a mianowicie zrobić szablon do własnego rysunku. Spróbuję, to jak najszybciej rozkminić i opublikować tutaj iiiiiiiii serdecznie zapraszam do podjęcia się takiego zadanka. Z chęcią zobaczyłabym coś takiego u grafików tutaj. 

A już 31 sierpnia o godzinie 00:00 pojawi się notka z pracami z gry! Czyli w rytmie Oops! I Did It Again Britney :D
Nie przedłużając już bardziej, zapraszam do skomentowania szablonu z notki :)



1079# lovely

zdjęcie autorstwa Volkan Olmez

8 komentarzy:

  1. Wowowo! Przed tym jak zobaczyłam opublikowaną notkę, dosłownie nuciłam tę piosenkę damn... No poza tym niedługo dodam nową notkę, bo się do tego zbieram(niby coś mam, jednak ciągle znajduje jakieś błędy, a mam tak że dodane na pande musi być perrfect), ale postaram się wrzucić coś jak najszybciej. Szablon jest świetny jak zwykle! Zdjęcie jest genialne, a kod jaki do niego dopisałaś jeszcze lepszy! Ugh we love a talented queen! ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ally!♥
      Cieszę się, że takie masz podejście do Pandy ♥ Ale pamiętaj feel free i w niczym się nie ograniczaj na Pandzie. Obserwuje twoje publikacje na pozostałych blogach i każda praca mi się podoba :p

      Ta piosenka bardzo uzależnia, dla mnie jest to hit na wieki. Będę do niego wracać w przyszłości na pewno :p

      Czekam na twój post i jeszcze raz dziękuje. Bardzo miło się poczułam czytając twój komentarz ♥

      Usuń
  2. No no no 😄 Ciekawy pomysł. Minimalistyczny, ciemny, skromny i z nutką dreszczyku. Ja jestem trzy razy na tak 😁❤ Szablon naprawdę bardzo mi się podoba i czekam na więcej takich 😘😘
    Pozdrawiam cieplutko 😘❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny szablon <3 Zawsze robisz takie eleganckie i schludne <3 Można tylko pozazdrościć.
    Będę musiała słuchać sobie w kółko tej piosenki Britney by stworzyć coś do gry. Według mnie trudny orzech do zgryzienia, ale postaram się <3
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz i podobają ci się moje prace ♥ Ja często mam odmienne zdanie w sumie, bo czasami jak siedzę z 5 godzin nad szablonem, to mam już dość wszystkiego i nie bawię się w żadne nowe sztuczki itp tylko wykorzystuje stare. Boje się, że wszystko już się robi takie monotonne ode mnie :c
      Z tą Britney, to ja poleciałam tak bardzo, że sama nie wiem jak to się stało, że zrobiłam taką pracę XD Zupełnie inna od dotychczasowych XD Powodzenia i czekam na efekty zmagań z Britney :D

      Usuń
  4. Świetny jest ten szablon. Warto było tyle czekać, aż coś opublikujesz. Szablon jest minimalistyczny, a zarazem mega kreatywnie zrobiony. Na coś takiego czekałam! :3 I do tego ma taki super mroczny klimat. Ahh cudo <3

    No to czekam na ten szablon z twoim rysunkiem. Brzmi to bardzo ciekawie. nie mogę się doczekać. :)
    Do zobaczenia na notce z pracami z gry. <3

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers