16 sierpnia 2018

511.5# Wyniki gry

Wczoraj o północy zakończyła się najnowsza gra Pandy w motywie piosenek, a ostatnim utworem jaki znalazł się w komentarzu jest popularna kiedyś piosenka z repertuaru Britney Spears - Oops! I did it again! 

Muszę przyznać, że Britney Spears jest obecna w moich wspomnieniach z młodszych lat, gdyż miałam jej płytę z jakiejś gazety z pięcioma utworami i tańczyłam do niej całymi dniami. Również do tej pory kocham Everytime.  

Tak, więc czekam na wasze graficzne interpretacje tej piosenki do 30 sierpnia, swoje prace wysyłajcie na pandowego emaila: panda.designs01@gmail.com w tytule podając [zagraj z pandą].

I naprawdę mocno chciałabym zachęcić was do wzięcia udziału w tym wyzwaniu. Forma grafiki jest dowolna jedyne czemu musi sprostać, to wyrazić interpretacje piosenki. Myślę, że będzie to ciekawy i trochę inny niż zazwyczaj sposób na spędzenie kilkudziesięciu minut w waszych programach graficznych :p

3 komentarze:

  1. Dalej nie wierzę, ze ta piosenka przeszła. xD
    Ale w sumie ciekawie będzie zobaczyć prace inspirowane nią. Ja oczywiście też się szykuję by coś wysłać :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie spodziewałam, ze gra skończy się na takiej piosence, ale to jeszcze lepiej, będzie lepsze wyzwanko do ukończenia :D Też nie mogę się doczekać prac i cieszę się, że sama jedną z nich wyślesz ♥♥♥

      Usuń
  2. A więc spróbuję swoich sił :) Mam nadzieję, że uda mi się coś wykombinować, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers