6 sierpnia 2018

509# oh my gosh!


Tak się zaczynam zastanawiać czy ktoś jeszcze z takim zniecierpliwieniem oczekuje na nowe anime Yarichin ☆ Bitch Club jak ja. Oczywiście jest wręcz nieprzyzwoicie szalone oraz należy się je oglądać mając minimum osiemnaście lat (uff, dobrze, że ja już mam), ale doskonale wiemy jak jest. Dlatego ja was ostrzegam, mówię iż zrobicie jak uważacie, aby później nie było na mnie (xd). No nic, koniec sponsorowania tego anime i czas przejść do szablonu. Jestem ciekawa jak na niego zareagujecie ^-^.


1077# Kitty Glasses

Podgląd / Pobierz

9 komentarzy:

  1. Szablon jest bardzo fajny. Połączenie kolorów i nagłówek, który przyciąga wzrok.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolorki szablonu. Cały styl tego szablonu bardzo mi się podoba *.* Spodziewałam sie czegoś gorszego po tym jak nas ostrzegalas 😄 wyszło na prawdę fajnie i wcale nie wydaje mi się żeby był w jakimś stopniu wulgarny 😄😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon wyszedł bardzo fajnie! Podobają mi się te różowe akcenty :)
    I witam na Pandzie, bo jeszcze nie zdążyłam się przywitać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ja tu widze, Panda wstala z martwych! Nie myslalam, ze bedziecie chcialy powrocic, ale ciesze sie. Kibucuje wam, zebyscie zostaly jak najdluzej :)
    Przy okazji witam nowa osobe, zycze sukcesow!


    (Przepraszam za brak polskich znakow, angielska klawiatura).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby post z fejsa do ciebie dotarł? Zapomniałam w ogóle, że mamy fanpage i dopiero dzisiaj napisałam o powrocie xd
      Opublikuj coś czasem! ♥

      Usuń
    2. Tak, zobaczylam post na fb, bo nawet nie przyszloby mi na mysl tu zajrzec xp
      Moglabym cos opublikowac, ale nie pamietam juz zadnych kodow ;_; Jesli ktos chcialby kooperacje, to odkurzylabym moje stare foldery xp

      Usuń
  5. Nie spodziewałam się, że Panda wróci zza grobu, a tu nagle taka niespodzianka! Miło w końcu widzieć tu coś nowego po tak długiej przerwie, aż serduszko zabiło mi kilka razy mocniej :D Dobrze jednak jest obserwować różne strony na Facebook'u, bo gdyby nie to, to pewnie trafiłabym tu pewnie jakieś kilka miesięcy później. A co do samego szablonu... kod jest ładny, tylko jakoś obrazek mi nie pasuje (zbyt jaskrawy jak dla mnie), ale to tylko i wyłącznie kwestia dobrania odpowiedniej grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na szablon. Niby proste, ale jednak nie typowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers