9 sierpnia 2018

510# Demons





W dzisiejszym poście chciałam zrobić coś w jeszcze starszym stylu niż zazwyczaj. Kiedy po raz pierwszy przyłączyłam się Pandy, to właśnie prace takich kolorów i takiej obróbki najczęściej były pożądane. Ja nigdy nie umiałam zrobić takich szablonów jak reszta załogi i do tej pory nie umiem ale spróbowałam teraz choć troszkę się do tego zbliżyć i o to jest.... Mam nadzieję, że się wam spodoba :D Szablon niczym prosto z onetowych czasów XD




1078# Another Love

hasło do wypakowania: takemeaway



Wolicie szablony z pracami rysunkowymi, czy zdjęciami? Szczerze mówiąc znalazłam masę pięknych zdjęć i poleje się fala szablonów minimalistycznych po tym poście (chociaż piszę to dnia 25-07-18, to może coś się zmienić :p)

17 komentarzy:

  1. Ale piękny szablon! Pamiętam jak takie prace wylewaly się z szabloniarni :D
    Co do rysunków czy zdjęć to jestem bardziej zwolenniczką zdjęć. Czekam więc ja Twoje minimalistyczne szablony, bardzo lubię taki styl ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stare, dobre czasy. Z jednej strony szkoda, że wszystko trzeba było przenieść, a z drugiej lepiej bo awansowałyśmy stopniem zaawansowania w tworzeniu prac. Już nie tylko grafika jest rozwijana :D
      Cieszę się, że szablon się podoba ♥
      Niestety chyba nie będę w stanie szybko ich opublikować bo mam dramat jeżeli chodzi o wolny czas do końca miesiąca :C:C:C:C:C Najgorzej :CC:C:C:C:C:C:C

      Usuń
    2. Aha no niestety znam ten ból ograniczenia czasu. No nic, będę czekać cierpliwie ;)

      Usuń
  2. O rety, co przytrafiło się Pandzie? Poprzednia szata graficzna była schludna i profesjonalna, ale obecna to po prostu jakieś jedno wielkie nieporozumienie. Wybaczcie mi szczerość, ale to wygląda naprawdę koszmarnie. Na wejście musiałam przetrzeć oczy i sprawdzić, czy aby na pewno wstukałam dobry adres. Czy ktoś podszywa się pod naszą ukochaną Pandę? Czy ktoś to przejął i strona trafiła w kiepskie łapki?
    Ale nie, to jednak Panda. O kur... czę.
    Mam cichą nadzieję, że to tylko przejściowe.

    A przy okazji chciałabym dopytać o współpracę. Nie widzę nigdzie odpowiedniej zakładki. Mogę być ślepa lub macie na to jakiś wyjątkowo sprytny kod, więc uprzejmie proszę o informację, czy wciąż mam uznawać współpracę z Katalogowo za aktywną, czy powinnam zaktualizować swoją podstronę.

    Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za kolejne, oby lepsze, prace.
    Ayame

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadając na pierwsze pytanie - Wróciła do życia i ponownie działa aktywnie w swoim stylu. Poprzedni szablon - zgadzam się, niczego mu nie brakowało, ale ta praca odbiegała stylem od głównych, które zawsze tu widniały. Nie wiem jak długo odwiedzasz Pandę, ale coś tego typu jak jest teraz to był jej znak rozpoznawczy (wyróżniała się na tle innych blogów). Choć teraz praca Ci się nie podoba, to wiedz, że trwają pracę nad nowym wyglądem ale uwaga - zostanie zachowany ten sam styl. Więc przygotuj swoje oczy na kolejną zmianę wykonaną przez kiepskie łapki właściciela bloga.

      Dziękuję za opinie, tak szczerze to jeszcze tu nie było a co do zakładki 'współpraca', to moje uchybienie, że nie było jej w stronach, przepraszam za kłopot.

      Usuń
    2. Przykro mi, że mój komentarz nie przypadł Ci do gustu, wyraziłam swoją opinię, jak sądzę, w sposób kulturalny. W ogóle mi się ten szablon nie podoba i nie ma dla mnie żadnego znaczenia, kto pracę wykonał. To mogła być i robota stażysty, i właściciela bloga. Znaczy to dla mnie dokładnie tyle samo, bo oceniam szatę graficzną, a nie podpis pod nią.
      Macie pełne prawo tworzyć w swoim własnym stylu i życzę Wam powodzenia z kolejnymi pracami, ale dla mnie to ogromny krok w tył.

      A wracając do współpracy, to nie ma żadnego problemu, zdarza się. ;) Przenoszę więc Pandę do spisu aktywnych stron graficznych i dziękuję za szybki odzew.

      Ponownie pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
    3. Dziękuje za szczerość. Każda opinia się dla mnie liczy, niemniej jednak pytania zawarte w pierwszym komentarzu nie są już krytyką, jaką toleruję. To już nie jest odnośnie pracy a mojej osoby także teraz stwierdzam, że to mi się nie spodobało.

      Przykro mi, jeśli odpowiedź nie przypadła ci do gustu, ale też myślałam, że odpowiedziałam kulturalnie.

      Usuń
    4. Pytania były retoryczne i, jak zaznaczyłam, odpowiadały mojemu pierwszemu wrażeniu po wejściu na stronę. Nim sprawdziłam wszystkie zakładki, w tym Ekipę. Podkreślę więc, co najwyraźniej nie było dość jasne w pierwszym komentarzu, że uwaga ta nie była uwagą personalną, a dotyczyła dokładnie tego, co w pierwszej chwili przyszło mi do głowy po zauważeniu nowego wystroju bloga.

      Na szczęście każdy ma inny gust i jestem pewna, że na jedną osóbkę, której szablon się nie spodobał, przypadnie nawet dziesięć takich, które będą nim oczarowane.

      Mam nadzieję, że nie poczułaś się urażona moją szczerością. Z pewnością mam lekką tendencję do jej nadużywania. Czekam jednak cierpliwie na nowy szablon, jestem bardzo ciekawa, co stworzycie na potrzeby Pandy. :)

      Usuń
    5. W takim razie zaczekaj do zmiany wystroju bloga i wtedy ponownie wymień się swoimi spostrzeżeniami na jego temat.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    6. Nie omieszkam. Do przeczytania. ;)

      Usuń
  3. Naprawdę trudno nie zgodzić się z Ayame. :(
    Nowy post w aktualnościach, więc człowiek wchodzi i zerka, i od razu po wczytaniu wypływają mu oczy. Serio, czuć, jak pulsują od środka.
    Drugie podejście to było zjechanie z nagłówka niżej z nadzieją, że ciemna ramka uratuje sytuację, ale nie — menu wygląda jak skrzyżowanie najgorszego okresu Onetu z forami z lat 2002-2007. To samo ramka na posty. Ciemne tło, biała czcionka? Ała, ała, ała!

    Chciałoby się tu zostać dłużej, pogrzebać, powspominać, ale przecież nie będzie człowiek specjalnie na waszą stronę zmieniał ogólnych ustawień monitora, w tym wypadku zmniejszał kontrastu i przyciemniał całości. Ja rozumiem, że to ma być powrót do korzeni, ale czy on oznacza od razu graficzny powrót do najgorszego okresu Onetu z lat 2002-2007?

    OdpowiedzUsuń
  4. Posłuchaj mój drogi anonimie, że prace tego stylu od praktycznie zawsze trafiały na bloga jako zamówienia i wszystkim - jak i grafikom i zleceniodawcom - się podobały, więc bardzo zaskoczyły mnie komentarze na temat: " Jak Panda jest teraz w cholerę kiepska."
    To nie prawda.
    Szablony nie są jedne gorszych ponieważ, są schludne, bez zbędnych na siłę dodawanych przez blogger podkreśleń i dodatków, a czcionka dodaje uroku. Owszem można się doczepić dużego kontrasty między tłem a kolorem liter, ale to mały szczegół. Nagłówki są bardzo śliczne, ładnie wtapiają się w tło.
    Co do dzisiejszej pracy, k4sper, to naprawdę jest ślicznie-niebieściutko-delikatna. Od początku mi się spodobała, lecz nie podoba mi się jedna rzecz: etykiety. Moim zdaniem zbędne jest to zaokrąglone tło. Zrobiłabym tak, że zostawiłabym czcionkę i kolor linków, a tło pojawiłoby się po najechaniu myszką.
    A do osób, które krytykują teraz Pandę: nostalgia lubi powracać, a na nowoczesność jeszcze przyjdzie czas.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Reusaira, tak naprawdę, to miałam nadzieję, że ktoś chociaż troszkę się wstawi po tych komentarzach za Pandę.
      Cieszę się, że szablon się podoba ♥ i dziękuję za uwagę co do etykiet, w sumie rzeczywiście nie potrzebnie je zaokrągliłam. W następnym szablonie postaram się uważniej postąpić z etykietkami, tutaj trochę poleciałam, bo to był ostatni gadżet a mnie już bolało siedzenie przy tym cssie xd

      Usuń
  5. Świetny szablon ! Przypominają mi się stare dobre czasy blogowania. Zaczynałam kiedyś na Onet 😄 Także wykonywalam takie szablony i ile zabawy i frajdy przy tym było 😄 Pozdrawiam i czekam na więcej 😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham szanlony właśnie w tym starym stylu! Teraz większość jest unowocześniana, pełno w nich gigur geometrycznych, różnych tricków i tym podobnych, a czasem tak naprawdę piękno tkwi w prostocie, a ten szablon właśnie jest i piękny i prosty zarazem ❤️ Zakochałam się :333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgaadzam się, myślę podobnie przez fotografie, kiedyś lubiłam żeby było jakoś tak wszystkiego pełno a tak naprawdę te prostsze zdjęcia prezentują się lepiej i przełożyłam takie rozumowanie na szablony. Cieszę się, że szablon się podoba ♥

      Usuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers