4 sierpnia 2018

508# baby steps, guys!

^moja sygnaturka, do mojego opowiadania^

Hej! Witajcie ponownie! Jak się macie? Robimy baby steps, więc nie jest najgorzej xd Dziś mam dla was jeden szablon miniamalistyczny, który kocham całym serduszkiem, bo właśnie takie uwielbiam robić(chociaż te z grafiką, bardziej rozbudowane też uwielbiam)

1076# i love tea

podgląd / pobierz

btw. Zapraszam na moją podstronę, bo może przyjmę 1 zamówienie.
klikamy tutaj◄ Zmieniłam tam trochę rzeczy.
1. Co sądzicie o szablonie na mojej podstronie?
2. Jak podoba wam się szablon z notki?

3 komentarze:

  1. Piękny szablon w notce :) Ja też bardzo lubię te minimalistyczne.
    Szablon na podstronie też super.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon bardzo mi się podoba ale podgląd jest jakby za mały? Jakby nie miał rzeczywistej wysokości i szerokości przez co traci na jakości i nie prezentuje się z najlepszej strony. Kocham twój szablon z podstrony, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię bardzo taki minimalizm, a szablon wygląda super! ♥

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers