2 sierpnia 2018

507# Let the darkness lead us into the light

K-391 - Ignite feat. Seungri, Alan Walker & Julie Bergan

Wiecie co jest najgorsze? Postanowiłam powrócić kiedy dosłownie nie mam czasu na nic innego jak na jedną bardzo pilną rzecz ale oczywiście nie poświęcam jej w ogóle czasu co prowadzi do szeregu różnych zajęć, typu gitara, grafika, fotografia, youtubowanie, oglądanie dram, samo słuchanie muzyki, instagram... Marnuje czaaaaas. Ktoś ma sposoby na motywacje żeby w końcu wziąć się do roboty???? HELP MEEEE, HELLLPP I NEEED SOMEBODY. Chyba powinnam zamiast ignite walnąć beatlesów do notki xD




1075# galaxy love

niestety nie wiem czyje to dzieło, wzięłam ze starego dysku, jak ktoś wie proszę o informacje! ♥

hasło do wypakowania: galaxyshiet


13 komentarzy:

  1. O kurczę, ale fajny szablon. :D Bardzo podoba mi się to, że to serduszko łączy się z kolumną. Przyznam, że przyjemny dla oka efekt. Fajnie komponują się te różowe akcenty również. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny szablon! Bardzo podobają mi się tła na twoich pracach <3 Wyglądają tak bajecznie. No i ta kolumienka łącząca się z nagłóweczkiem wygląda bardzo estetycznie ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodki szablon i taki minimalistyczny <3

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNY ŻE NIE WIEM CO NAPISAĆ...ASDFGHJKL <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się tak podoba <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

      Usuń
    2. Wgl to mam pytanko, czy te obrazki, które poszukujesz do twoich prac, odnajdujesz na DA czy na jakiejś stronie która oferuje obrazki/wektory do darmowego/dowolnego użytku?

      Usuń
  5. Mam jedną stronę ze zdjęciami, które są do dowolnego użytku, niedługo poleje się masa szablonów z pracami stamtąd a wcześniej po prostu szukałam na ogólno dostępnych stronach typu tumblr itp ale to było dawno teraz już korzystam ze starych zasobów z dysku i tej stronki co odkryłam xd
    z dA nigdy nie brałam nic poza dodatkami typu tekstury czy akcje do ps'a

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny szablon.
    Jak się zmotywować ? Hmmm...
    Przychodzi mi na myśl tylko cytat który mam nad biurkiem.
    "Dziś zrób to czego innym się nie chce, a jutro będziesz miała to czego inni pragną".
    Może to ci pomoże

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers