29 lipca 2018

506# For Friends

uniq - best friend

To już druga notka z mojej strony i myślę, że powoli zaczynam się przełamywać, by z uśmiechem na twarzy powrócić do ciągłego tworzenia szablonów. Przez wakacje mocno się rozleniwiłam, a przez oglądanie anime zaniedbałam większość swoich blogów, więc przynajmniej tutaj... czuję, że robię to z przyjemności. Cieszę się, że poprzedni szablon przypadł wam do gustu i mam nadzieję, że tym razem nie zaniżę waszej oceny. Choć uważam, że mogłam coś pozmieniać w mojej pracy, choć jednocześnie nie jestem pewna już co...
No nic, pozostaje mi już oczekiwać na waszą ocenę ^-^


1074# Team NaruHinaSasuSaku

Podgląd / Pobierz

10 komentarzy:

  1. Ten szablon jest idealny, nie ma nic sobie do zarzucenia, naprawdę świetny!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna praca. Kolorowe postacie na szarym tle wyglądają bardzo efektownie.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kolorystyka się podoba ^^ ♥

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten szablon, dawno nie widziałam prac w stylu anime, ale jestem pod wrażeniem :3 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że teraz będzie nieco więcej prac z anime ^-^ Dziękuję za komentarz ♥

      Usuń
  4. Kochana nie masz się czego bać. ;D Tworzysz prace na Pandzim poziomie - czyli na jednym z najlepszych. Należysz do prawdziwej elity gwiazd. Panda to mój ulubiony blog pełen zaskakujących niespodzianek. :D Twój szablon jest śliczny i chciałabym widzieć więcej twoich prac.
    Pozdrawiam!
    Reu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję za tak miłe słowa! Nie spodziewałam się, że komuś aż tak się spodoba mój szablon... A pochwała... dziękuję bardzo! ♥

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cześć, na tą chwilę nie przyjmuję zamówień, ale jeśli mogę się zapytać z jakiej kategorii byś chciała szablon zamówić (może zrobię wyjątek kto wie)? :D

      Usuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers