26 lipca 2018

505# playinwitme.


Hejka! Ja piernicze, nie było mnie tu od ponad rok temu, aż wstyd się do tego przyznać ;( Ja nie wiem, ale jakoś tak wyszło; ile razy chciałam wrócić do regularnego dodawania notek tyle razy zdarzało się coś co mi w tym przeszkadzało. I wiem, że gdyby bardzooo chciała to mogłabym wszystko pogodzić, ale spałabym wtedy po 4-5 godzin max, a jednak zdrowie jest najważniejsze. Ogólnie powoli, baby steps, wracam do dodawania notek częściej. No jednak mówię są to baby steps, bo jak wcześniej byłam przyzywczajona do tempa cotygodniowych notek na 3 blogach(bo już tylko na trzech jestem aktywna), no cóż trochę mi przykro, że musiałam się na ten ponad rok wycofać z grafikosfery, ale powtarzam POWOLI WRACAM, baby steps xd Będę się starała dodawać coś raz na tydzień/dwa tygodnie. ;D
Dziś mam dla was jeden minialistyczny szablon ;) Mam nadzieje, że się podoba.


1073# sketch girl
podgląd / pobierz

No i jak szablon?  Podoba wam się? 

4 komentarze:

  1. Podoba mi się zestawienie kolorów i układ szablonu.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętaj! Baby steps najważniejsze XDDDDDD Obie damy rade 😂💪 Trzymam kciuki :3 a szablon ładniutki 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem jak to jest wracać po długim czasie. Sama teraz próbuje.

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers