28 sierpnia 2014

218# I'm her

WINNER - EMPTY
To co coś z boku zostało przygotowane na notkę z celebrytami, ale nie miałam nic więcej oprócz tego i ikon, więc już nie dawałam xd Mam fazę na takie dziwne rzeczy po tym jak robiłam dodatki z 'mv' Taeyanga do 'Body' XD Nawet wycięłam sobie tą teksturę w paski właśnie stamtąd i używam gdzie się da jak widać. Obiecałam szablon z WINNER ale ciężko mi idzie z całymi zespołami...Jednak jakoś wyszło. Nie jest to coś super, ale myślę, że praca jest warta publikacji :p

POWITAJCIE DOBRZE NASZE MŁODE PANDY NA GŁÓWNEJ! Zaczarowana♥ i Nessa przeszły staż na PJ i od września będą aktywnie reprezentować PG. + Do załogi dołączyła utalentowana graficzka - Lizz Kaviste, kto by się spodziewał, prawda? Cieszę się ogromnie, że wybrała naszą szablonarnie. Razem mamy już duży skład więc nabór oficjalnie jest zamknięty! Zachęcam do zaglądania na PJ, gdzie tworzą nasze juniorki :D


409# WINNER
podgląd / pobierz / nagłówek(.GIF)
z dedykacją dla Alex :D

5 komentarzy:

  1. Szablon jak zawsze świetny :D Ten czerwony jest trochę oczojebny, ale dodaje uroku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Vanes. Oczojebna czerwień jest bardzo urokliwa. :D
    Świetny szablon. Łoryginalny. Podobuje mi się. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooow... cudowny <3 Całość prezentuje się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haaa! Doczekałam się <3 Szablon jest piękny (no, jak może nie być... jest z Winner i w dodatku od ciebie xD), chociaż przyznam, że mógłby być lepszy ;).
    Witam nowe szabloniarki, jeszcze raz!!!

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers