23 lipca 2015

338# niemampomysłunatytułwięcdamtaki

(moje z idk-p)

Dawno nic nie publikowałam, nie licząc imienin. Po prostu mi się nie chce. Codziennie pracuję (ta, w weekendy też) w Szopie i InDesignie i w czasie wolnym odpoczywam od grafiki. Jednak jak zobaczyłam taką wspaniałą propozycję od Carrie, nie mogłam się powstrzymać. Ale policzyłam - sama opublikowałam już tutaj cztery szablony z samym Leviem, dwa z Eruri i jeden z Ereri. Nie powinniście narzekać na ich brak ;p
Btw, komuś się powaliły numery szablonów, więc pozmieniałam parę notek wstecz.


673# Levi reflects the sun

podgląd / pobierz
Cytat zrozumieją tylko wtajemniczeni :)

10 komentarzy:

  1. Piękny; nie mogę się napatrzeć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Kolorki tak ładnie dobrane. No i przede wszystkim Levi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Levi i... kfiatki.
    Kfiatuszki.
    Delikatne jak jego gładziutka skóra <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, strasznie podobają mi się szablony z tego bloga. W zasadzie wszystkie <3 Mam ochotę założyć piętnaście blogów i pozamawiać piętnaście szablonów, serio.

    OdpowiedzUsuń
  4. To mi zapewne. Ale to się naprawiło tak jakby xD Ale fajnie, że pozmieniałaś. :)
    Ogromnie podoba mi się ta sygna na wstępie i szablon również jest świetny♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zdecydowanie niewtajemniczona, więc nie powinnam się w sumie nawet wypowiadać. Ale powiem w sumie tylko tyle, że nagłówek jest bardzo ładny, tylko czcionkę z napisami troszkę bym zmniejszyła. I gdyby ta zieleń (to jest zieleń, nie?) była ciut jaśniejsza, chyba byłoby ładniej :)
    A poza tym zdecydowanie urzekł mnie ten brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski szablon do tego z Levi'm <3
    Oby takich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kolory szablonu *-*

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers