23 lipca 2018

503# Boombayah


Witajcie, z tej strony Chingyu - jestem tutaj nową pandą, którą być może niektórzy już kojarzą z innych blogów. Bądźmy ze sobą szczerzy, od dawna marzyłam o tworzeniu szablonów na Panda Graphics, ale nie byłam co do tego przekonana, a później panda nagle powoli zaczęła zanikać... Dlatego bardzo się cieszę, że k4sper powróciła i przywróciła tutaj życie. 
Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie z uśmiechem na twarzy, chciałabym się też kształcić, by móc tworzyć szablony dobre i jeszcze lepsze. Trzymajcie więc za mnie kciuki.
Jeśli chcecie dowiedzieć się o mnie czegoś więcej - zajrzyjcie do zakładki ekipa.
Dobra, koniec mojego gadania, bo przecież nie po to tutaj przybyłam ^^.



1071# Kacchan

Podgląd / Pobierz

6 komentarzy:

  1. booooooombayaaah!
    odważne kolorki! Lubię takie! :D
    Podoba mi się ułożenie gadżetów i uwielbiam kiedy cytat wychodzi poza ramki! ♥
    Jedyne do czego mam zastrzeżenie to do podglądu, wydaje się taki mały, nie w oryginalnym rozmiarze xd
    WITAM W ZAŁODZE ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, sama nie wiem co się stało z tym podglądem! Ale gdy wejdzie się w link "Pobierz" również pojawi się pogląd, więc nie ma się co martwić i można oglądać raczej w 1:1 rozmiarach :D
      Cieszę się, że szablon się podoba i dziękuję za tak ciepłe powitanie <3.

      Usuń
    2. Rzeczywiście tam lepiej widać :D Od razu lepiej mi się szablon prezentuje :D ♥

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem szablonu. Jest cudowny <3 k$sper nie przejmuj się głównym szablonem PG. Jest śliczny :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, a co do szablonu głównego mam takie samo zdanie... Starsze szablony są wciąż tak piękne *^*

      Usuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers