19 lipca 2018

502# So this is a heartache...

ONE OK ROCK - HEARTACHE


Szczerze mówiąc ten szablon wyszedł mi chyba lepiej niż ten co gości na głównej Pandy hehe
Zastanawiam się, czy go tutaj nie ustawić, bo ma taki fajny klimat. Co do samej jakości wykonania, to jak widać niewiele od siebie dodałam do nagłówka, nawet nie ma napisu, bo nie miałam chęci w poszukiwaniu jakiegoś dobrego cytatu, ale - gdyby ktoś chciał, to mogę dorobić indywidualny napis.
Dobrze jest tutaj wrócić ♥





1070# MAGI
 
hasło do wypakowania: latata
Nawet DeviantArt nie chce ze mną współpracować :C
Jak bardzo jestem w tyle??????

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam twoje szablony i ten nie jest wyjątkiem! Tak jak mówisz ma fajny klimat i jakoś ciągnie mnie do niego!
    (Może ja też niedługo wstawię jakiś post tutaj hahah)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten szablon, ma swój klimat :) Czekam na więcej.
    Zapraszam również na mojego bloga ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze wiedzieć Pandę żywą! Może też uda mi się coś tutaj za jakiś czas wstawić.

    A szablonik bardzo fajny! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, zachęcam, Panda tęskni ♥
      Dziękuje ♥

      Usuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers