14 sierpnia 2012

016# Come away little lamb


21.


Szablon jest przystosowany do notek z suwakiem, bądź ścisłą kontrolą tekstu. 
na TEJ stronie może pobrać kod do suwaka, gdyż-iz-ponieważ nie da się go wkleić ot tak, po prostu, jak na onecie ;)


22.


Ten szablon z kolei, zagościł już na moim blogu i prezentuje się całkiem nieźle : )
 Pod tym linkiem można zobaczyć go już w użyciu.  



Oba szablony, jakie wam dzisiaj prezentuję, nie są zbyt spektakularne - jednak nieco bardziej uniwersalne niż moje poprzednie prace. Mam nadzieję, że przypadną wam jednak do gustu.


Piszcie, co o nich sądzicie : ) 

Pozdrawiam!

edit: jestem okropna, że to tutaj wstawiam - nie ma to nic wspólnego z a&m, jednak zrozumcie człowieka znudzonego, który od kilku dni nie śmiał się z niczego całkowicie szczerze; (klikamy)


14 komentarzy:

  1. No ja jestem pod wrażeniem *.*. Szablony są schludnie, skromne, surowe - naprawdę świetne!
    Wreszcie coś innego niż pozlepiane tekstury, modelki i inne.
    Czekam na Twoje kolejne prace c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no extra, podobają mi się masakrycznie, a szczególnie drugi, ten niebieski mnie przyciąga xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, oba mi się strasznie podobają. o.O
    Zarąbiste. * o *

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne.. podobają mi się bardzo :) Ten drugi świetny, aż szkoda, że nie mam bloga, do którego by pasowała taka tematyka
    Uuu! A ja mam propozycję, może coś z demonami ;D?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu nawet moje bystre oko nic nie wypatrzy. TEN PIERWSZY JEST TAK PIĘKNY, ŻE MAM OCHOTĘ GO SCHRUPAĆ NA ŚNIADANIE.
    frankie, mistrzyni, a Ty przyjmujesz zamówienia? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze się, że szablony przypadły komuś do gustu. Wasze pozytywne komentarze wiele dla mnie znaczą :)


    Wee, Pani Naczelnik nic nie wyłapała! Jestem z siebie dumna :D

    TEN PIERWSZY MA PRZEDE WSZYSTKIM CUDOWNY ART SAWASAWY (męskie plecy - frankie. piszczy zachwycona), który odpowiada w 99,9 % za to, że chce go Pani schrupać D: Stwierdzam więc, że 'mistrzyni' jest tu nie na miejscu, o!

    Nu, mogę spróbować zrobić coś na zamówienie - efekty mojej pracy mogą być jednak przerażające :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace. *O* Ten drugi szablon strasznie mi się podoba... Może dlatego, że wielbię widok nieba? Te chmurki i kolorek. Pierwszy również ciekawy. C:

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją opinię co do pierwszego znasz, bo dzięki niemu zatrzymałam się na Twoim blogu - jest w stu procentach niesamowity. I klimatyczny.
    Co do drugiego, to podoba mi się sama koncepcja, ale niestety art do mnie nie trafia :< Nie wiem, nie lubię takiego stylu.
    Ale minimalistyczny, fajny dla yaoicowych blogów z suwakami, joł.
    To jakbyś doszła kiedyś do wniosku, że będziesz robiła zamówienia, to ja będę pierwsza w kolejce : D Znaczy się, druga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace. Szczególnie ten biały szablon przypadł mi do gustu. Lubię takie nie-kolorowe minimalistyczne szablony. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam!

    Zabieram się za komentowanie, bo dawno już nic u was nie oglądałam, ani tym bardziej nie komentowałam.

    Pierwszy szablon jakoś nie przypadł mi do gustu. Mam urazy do suwaczków, poza tym strasznie tu czarno biało. Nie lubię jaskarawych kolorów, ale brak jakichkolwiek kolorów źle na mnie działa.

    Za to drugi szablon bardziej przypadł mi do gustu. Niebieski. Dziwne, bo nie lubię tego koloru, ale jak widzę niebieski szablon, to milej mi się robi na duszy. Dziwny jest ten kolor niebieski dla mnie.

    Pozdrawiam!
    KatD
    [malach-tow]

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorem drugi na raven-pisze.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, nie da się pobrać... Pisze, że podany plik nie istnieje lub został usunięty. Da się coś z tym zrobić? Bo strasznie spodobał mi się pierwszy szablon.
    Właściwie oba są fantastyczne, moim zdaniem, jednak do humoru bardziej odpowiada mi jedynka.

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers