5 października 2016

481# I’ll bring the Champagne

Cześć cześć :D Dzisiaj skromnie, oddaję dwa zamówienia. Miałam tyle planów na tę notkę i wszytko kij strzelił :/ A w sumie to szkoła. Spodziewałam się, że klasa maturalna to nie przelewki, ale nie, że już we wrześniu będę padać ze zmęczenia :") No ale i tak nic z tym nie zrobię. Nie mam pojęcia jak wytrwam do maja XD
Cóż mogę więcej powiedzieć... Do zobaczenia niedługo, mam nadzieję XD
#1020 zamówienie dla Newtie
#1021 zamówienie dla Mizu

podgląd
 

3 komentarze:

  1. Oreuis będzie trzymał kciuki byś wytrwała do tego maja <: hwaiting!
    Szablony mi się podobają <: W szczególności css z pierwszego <: per-fek-cyj-ny
    Pozdrawiam!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace! Taki talent w tak młodym wieku. :3 Trzymam kciuki i zobaczysz, że matura wcale nie jest taka zła. Na studiach jest gorzej :D

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers