9 sierpnia 2016

468# We are PSYCHO

Witajcie, udało mi się przygotować parę rzeczy, aby móc opublikować w końcu jakąś notkę. Nie spodziewajcie się, że dam radę dodawać coś częściej niż parę miesięcy, ale będę się starać.
Mam dla was więcej grafiki niż szablonów, ponieważ mam bardzo fajną pracę wakacyjną, gdzie mogę siedzieć na laptopie - dlatego często bawię się w Photoshopie.
Jeden szablon jest przeróbką szablonu, który zrobiłam jakiś rok temu we współpracy z Robyn Gleams. Zamawiająca poprosiła nas o zmianę nagłówka i prezentuję wam efekt. Poza tym mam cztery tapetki!



#994 Fight - poprawka

podgląd


Tapety [1366 x 768]

7 komentarzy:

  1. Jak miło widzieć Twoją notkę *-*
    Tapety są mega klimatyczne i przyjemne. Podoba mi się porządek na nich, żadnych zbędnych bibelotów, miliarda napisów - tylko porządny i dopieszczony efekt. Druga z Batmanem podoba mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. DCesowe tapety takie wspaniałe *_* Szczególnie podoba mi się ta z Harley Quinn! Nie jest to moja ulubiona postać, ale... Ach! Bardzo też podoba mi się druga z Batmanem i ta z Jokerem. Lubię, kiedy na środku tapety nie ma wielu napisów czy jakiś obrazków, a wszystko przeniesione jest na jedną stronę. Szczególnie prawą, bo lewy kącik mojego laptopa jest bardzo zawalony *_*
    Dobra robota! *głośne oklaski*
    I zazdroszczę fajnej pracy >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie tak właśnie powinny wyglądać tapety, lewą stronę zawsze zostawiam pustą dla ikonek :)

      Usuń
  3. Gdybym mogła, wszystkie te tapety znalazłyby się na moim pulpicie, ale moje serce zdobywa ostatnia z Harley Quinn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, według mnie też ta z Harley wygląda najfajniej.

      Usuń
  4. Ładniutki ten szablonik! A z tapetek najbardziej lubię tą z Harley Quinn :D
    Świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers