4 stycznia 2016

395# One two three four tell me that you love me more


Wszystkiego najlepszego w nowym roku, Robaczki! 
Dzisiaj krótko i zwięźle, bo przyszłam jedynie z zamówieniem, które wczoraj oddałam pod użytek, a które wbrew wszystkiemu mi się podoba, mimo że jest w nim tyle znielubionego przeze mnie niebieskiego.


#776 zamówienie dla Kaatsa Mei

podgląd / podgląd live (tymczasowo)
Mówiłam, że będzie krótko. Bądźcie grzeczni w nowym roku, nie psoćcie rodzicom, uczcie się dobrze i nie pijcie za dużo alkoholu! 

5 komentarzy:

  1. Może to tylko moje odczucie, ale momentami tekst robi się nieczytelny ze względu na przeźroczyste tło. Cóż, może to tylko u mnie, ale poza tym szablon mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszne rzeczy opowiadasz! U mnie widać wszystko, ale ja mam jakiś niestandardowy komputer :P Zmniejszyłam przezroczystość tła postu, może widać teraz u Ciebie lepiej. :)

      Usuń
  2. piekny w każdym calu jest, awww

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers