27 września 2015

365# Współpraca z Pandą! Etap II cz. 3

Witam was w ten zapewne piękny, skacowany, niedzielny poranek. (Próbuję przewidywać przyszłość, piszę to w piątek). Przed wami ostatnia część II edycji Współpracy z Pandą! Zanim zaczniecie tęsknić za tą zabawą (graficy), za weekendem (uczniowie i pracujący), za wolnym czasem (studenci), mamy coś dla was na osłodę.


Do naszej części galaktyki kurwix zajechała na lśniącym jednorożcu Kaeru, przywożąc w paczuszce swoją skromną bazę. Nie było to nic dziwnego, ot, zwyczajny kurier na Współpracę, sporo ich ostatnio bywało na pandowym skwerku. Zapewne nikt by na Kaeru nie zwrócił uwagi, gdyby przypadkiem nie przechodził Drogą Czekoladową dziki tłumek z Wioski Szablonów. Dziewczyny doskoczyły do jednorożca, próbując znaleźć się jak najbliżej magicznego stworzenia, rzadko widywanego nawet w blogosferze. Niestety zwierzę się przelękło i wierzgnęło, zrzucając biedną Kaeru. Widząc nadarzającą się okazję, Mrs Black szybko chwyciła paczuszkę i schowała ją na swoim dysku zewnętrznym, po czym dała znak towarzyszkom i razem uciekły do swojej fabryki na tęczy.
Wszystko szło nam pięknie w Waszej drugiej edycji Współpracy z Pandą, dopóki Mrs Black nie otrzymała bazy od Kaeru, po której nastąpił fatal error i zamiast jednej, odsyłamy pięć wykończeń.
Totalnie porażona przez kucyki załoga Wioski :)
Całe zamieszanie Wioski jest przyczyną powstania tej notki. Nie mogłam przejść obok wyczynów dziewczyn obojętnie i jestem przekonana, że przyznacie mi rację, kiedy je zobaczycie :)



Gdy zrobiłam bazę i wysłałam ją na współpracę byłam bardzo zadowolona z siebie. Niestety, ten stan trwał tylko do momentu, w którym Vanes rzuciła mi ją w twarz z przypomnieniem, że muszę ją jeszcze skończyć. I wtedy zaczęły się problemy. Aż wstyd mi pokazywać do wyszło, gdy patrzę na to co się w tej notce od*******a :< Pocieszcie mnie!


Motylek na nosku Króla Sombry! <3 Piękne i słodkie. Kolorystyka jest bardzo w moim guście. 


Bardzo spodobał mi się napis "Badass" i wszystkie te geometryczne dodatki. Ten drugi kucyk nie był potrzebny, ale co mnie tam! Ważne, że Eveline stwierdziła, że sama też jest niegrzeczną dziewczynką i napis "Badass" ma wspaniale oddający istotę tego słowa różowy kolor. 


Zwyczajnie brak mi słów, żeby to opisać! What? WTF?! Te latające po niebie chmury stworzyły świetny klimat.


Te promyczki są głównym atutem nagłówka. A całość wyszła wzorowo. Mogłabym się nad nim porozwodzić, ale po co? Jak wygląda każdy widzi :>


Jakie to kojojowe! A jak fajnie wygląda! Tęczusia! Najbardziej z całej pracy podoba mi się chmurka z lewej strony.


Dziękuję za pozostawienie zielonych białek! Ładnie, ładnie, Król Sombra jako Król Potworów... idealnie. 

- część objęta zwierzchnictwem Wioski Szablonów -



Ja chciałabym to skomentować w jakiś konstruktywny sposób... ale nie potrafię! Absurdalność tego co widzę jest... a te nietoperzaste skarpety! One zioną ogniem! Ja... nie... nie... przepraszam, nie potrafię. Cudne. Po prostu cudne.


BATPONY!!! Tęcza! Tęcza! Ogień! Wszystko płonie! Kto powiedział, że Sombry nie można ujeżdżać?
...
NIE! NIE! TO ŹLE BRZMI!


Gdzie ty mi tu z tą piłą?! >.<*
Jedyna osoba, która zmieniła Kryształowe Królestwo na inne Kryształowe Królestwo. Bić czy nie bić? Lepiej nie bić, bo jak patrzę na ten uśmiech Pinkie Pie to... yyyy...


O CO CHODZI Z TYMI SKARPETKAMI?! Ja wiem, że Kryształowe Imperium, że śnieg, zimno, ale... błagam, wtajemniczcie mnie w to, też chcę się  pośmiać!


To jest z LOLa, prawda? I znowu hak zamiast nogi! To samo było u Agaty. Proszę, proszę, podzielcie się, powiedzcie mi o co chodzi, bo umrę z ciekawości.

6 komentarzy:

  1. Jestem zauroczona tym postem! Jak po pierwszej edycji uznałam, że Kaeru nie podeszła do zadania poważnie, tak w tej edycji jak zobaczyłam, że zrobiła bazę to się niesamowicie ucieszyłam :) To wina dziewczyn z WS, ciągle o tym gadały i też się wkręciłam :D

    A skarpety hmm to pomysł Agaty XD Wymyśliła, by zrobić szablon z dziwnymi pngs'ami no i padło na skarpety i stąd tak dużo ich w naszych pracach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I potwierdzam ,że u mnie są elementy z LOL'a ;D

      Usuń
  2. Skarpety to faktycznie pomysł Agaty, była rozmowa o tym, że nikt nie robi nagłówków ze skarpetami :P
    Dziękujemy Pandzie za niewywalenie nas razem z pracami, a Kaeru za zrobienie tak pociągającej bazy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O Jezuuuniu ! *O* Ale ja kocham kucyki ! A tu jest ich łącznie z kilkadziesiąt, gdyby liczyć wszystkie ze wszystkich prac. BOSKIE, BOSKIE, BOSKIE i z jajem :D Jeśli kiedyś bd 3 edycja, to na 100% biorę udział *^* Teraz nie miałam na to czasu niestety :cccccc
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie ! ^^

    ********
    Tak btw. ta oryginalna baza się nie wyświetla, jest tam w url o jedno "/" za dużo xDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak, no bo o Agata znalazła stronę z takimi pngs'ami, no i jak tu nie skorzystać? Jestem pewna, że wszystkie autorki przy kończeniu tej bazy bawiły się tak super jak ja :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Borze sosnowy. Aż się łezka w oku kręci, co ja sobie myślałam rzucając kucyponki w czorty po czwartym sezonie ;-;
    Widzę, że dziewczęta miały niezły ubaw tworząc. Ja z kolei miałam ubaw oglądając. Także ogółem ubaw. I skarpety.

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Obserwatorzy