26 czerwca 2015

327# +

bigbang - we like 2 party

Wróciłam! I już dzień po powrocie zabrałam się za robienie szablonu. Stęskniłam się za tą formą tracenia czasu. Chciałam od razu w jednym poście dodać trzy szablony, ale odkąd wróciłam (dwa dni temu), to ciągle gdzieś wybywam, dlatego combackuje z jedną pracką. + pewnie na dniach dorobię kolejne dwa szablony, bo te obrazki są świetne. To była propozycja z cr do *klik*. 


Wróciłam o drugiej i nie mogłam się oprzeć chęci dokończenia tego szablonu... Jest już jasno na dworzu, ciekawe czy zasnę. Dobranoc ♥♥♥



648#

12 komentarzy:

  1. Kocham twoje szablony <3 Ale sory, tekst w poście jest zupełnie nieczytelny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, kto sobie pobierze ten sobie zmieni, ja widzę, na laptopach widać. ;-)

      Usuń
  2. Szablon jest świetny. Podoba mi się kolorystyka i długość szablonu, która dodaje głębi.

    OdpowiedzUsuń
  3. robi niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam prawie skończony szablon na Imaginarię... ale chyba koniec końców wezmę sobie ten xD Jeszcze nie wiem, myślę...

    ~Kaeru

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie widać, u mojego chłopa nie widać. ;D
    Zmienić właściwie można. :) Ogólnie urokliwe dzieło. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehhhhhh, no właśnie, teraz juz za każdym razem będę sprawdzać swoje szablony w kwestii kolorystycznej na kompkach i laptopach, co by uniknąć takich niedogodności :p

      Dzięki ♥

      Usuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers