12 maja 2014

181# Wachlarze

Shinedown - Simple Man
Dzisiaj mam dla Was jedno zamówienie, dwa szablony z paniami trzymającymi wachlarze (zauważyłam to, że obie mają wachlarze dopiero, kiedy robiłam miniaturki xp) a do tego dwie sygnaturki :D
Coś czuję, że wkrótce zwolnię tempo i będę sobie na spokojnie robiła szablony. Mam do zrobienia sześć zamówień i zaplanowałam już siedem szablonów do miesiąca tematycznego... :o Trzeba jeszcze na to wszystko znaleźć czas!



328# Zamówienie dla Teki Datenshi
Nagłówek Counting the days

329# Counting the days
Przyznaję bez bicia, że ten wachlarz sama dodałam...

Nagłówek Too young

330# Too young

podgląd | pobierz

Sygnaturki :D



Nie potrafię zdecydować, co mi się podoba z tego wszystkiego najbardziej. Ale chyba zacznę coraz częściej robić sygnatury. Są takie kochane <3 A Wam coś przypadło do gustu? :D

9 komentarzy:

  1. Czy tylko mi te sygnaturki wyszły poza bloga? :D
    Szablony bardzo fajne. Too young to mój faworyt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, uciekły trochę. Ale już je doprowadziłam do porządku :D

      Usuń
  2. Jejku, jakie śliczne szablony.
    Szczególnie ten ostatni, to cudo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialność sama w sobie. Ale pierwszy mnie zabił. Zawsze mam problem z łączeniem artów. A wiesz, twoje prace zawsze wyglądają na robione z taką lekkością, jakby nie było to dla ciebie nic trudnego! Drugi też jest super, szczególnie ta intrygująca pani z wachlarzem. Zalatuje fantastyką, i dobrze, bo ostatnio w blogosferze coraz mniej podobnych szablonów czy chociażby opowiadań, co dla mnie jest smutne i przykre. Ostatni też bardzo ładny. Schludny i prosty, ale ładny. Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialność sama w sobie. Ale pierwszy mnie zabił. Zawsze mam problem z łączeniem artów. A wiesz, twoje prace zawsze wyglądają na robione z taką lekkością, jakby nie było to dla ciebie nic trudnego! Drugi też jest super, szczególnie ta intrygująca pani z wachlarzem. Zalatuje fantastyką, i dobrze, bo ostatnio w blogosferze coraz mniej podobnych szablonów czy chociażby opowiadań, co dla mnie jest smutne i przykre. Ostatni też bardzo ładny. Schludny i prosty, ale ładny. Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach~ Wielbię Cię, Vanes ;w; Wyszło świetnie, a ten entuzjazm przy wstawianiu XD Dawno tego nie czułam xd Szablon wykonany perfekcyjnie. Dziękuję <3
    W drugim szablonie podoba mi się tło :3 Nagłówek ładny, a napis doskonale widoczny ;D
    Trzeci zaś urzekł mnie nagłówkiem xD Słodki~ Mimo że kolorowa postać rozświetla (gdzie indziej powiedziałabym, że za bardzo) wszystko dookoła, tutaj stopniowo to uspokoiłaś. I ten napis~ Piękny <3 Kolorki też dobrze dopasowane, jak i tło. Aż zachciewa się czytać coś z bloga, który miałby taki szablon :D
    Shizu-chaaaan~ <3 Iza-Iza <3 I te napisy~! Kocham <3
    Jeszcze raz dziękuję, mój miszczu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, teraz zauważyłam Twój komentarz ;P Już się z tym uporałam wcześniej z pomocą kochanej Memory <3
      Skomentowałam, dopiero gdy wstawiłam, ponieważ chciałam, żebyś - kiedy później byś weszła zobaczyć - zobaczyła go dobrze wstawionego ^ ^' Ale dzięki za pomoc :3

      Usuń
  6. Haha, ostatnio sama sobie wachlarz kupiłam. Wszystkie szablony cudne :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Borzeszumiący, jaki ten Shizuo jest pjenkny. <3 Jest tak piękny, że aż kocham go nad życie i go ukradnę O/
    Izaya...Uchwyciłaś w tej sygnaturze istotę całego Izayę O.O Wypisz, wymaluj, zła dusza informatora w tym się zawarła.
    Szablony też są piękne...

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers