23 września 2013

115# This world...

Cześć!
Właściwie to mój ostatni post na Pandzie i chciałabym się pożegnać.
Niestety licencjat okazuje się być dość dużym wyzwaniem i będę musiała mu poświęcić więcej czasu niż się spodziewałam.
Dlatego kończę współpracę z Pandą. Dziękuję wszystkim za krytykę, opinie, pochwały - za zainteresowanie moimi pracami.
Mam nadzieję, że gdy już uporam się ze zmorą edukacji ciągle będzie tu dla mnie miejsce.
Współautorkom życzę przede wszystkim weny, żeby Wasze szablony były jeszcze lepsze. ;)
Nie mówię "żegnam" mówię "do widzenia". I pozdrawiam wszystkich z całego serca. Świetnie było się z Wami bawić.

176 

pobierz | podgląd

6 komentarzy:

  1. Omo, jaka szkoda ;-;
    A ten szablon to chyba najlepszy, jaki do tej pory zrobiłaś.
    Życzę powodzenia i obyś kiedyś wróciła :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :))
    Szukałam bardzo długo bloga, w którym można byłoby zamawiać szablony z manga&anime. Kiedy natrafiłam na waszą twórczość, byłam wniebowzięta i stwierdziłam, że pragnę, aby to właśnie tutaj stworzono szablon. Przyznam szczerze- spojrzałam na parę pierwszych prac i stwierdziłam, że piękne ... Już chciałam przechodzić do zamawiania, ale jak się okazało - trzeba się pierw udzielić co nieco. :) W pełni to rozumiem. Stąd też mój pierwszy komentarz.
    Powyższy szablon jednym słowem ujmując jest skromny, ale w pozytywnym tego znaczeniu słowa. Jest umieszczona jedna dziewczyna na białym tle. W tle, w oddali występuje jeden motyw/ wzór kwiatka. Całość wygląda ze sobą cudownie. Lekkie, przyjemne barwy i całość przesadnie nienapaćkana. Piękny szablon, naprawdę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć !
    Zielony Kociaku, Twój ostatni szablon bardzo mi się podoba - delikatny.
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego i siły na studiach ^^

    Sayonara !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo dziękuje za szablon! Jest naprawdę cudowny! Przepraszam, że nie podesłałam więcej obrazków, ale miałam za dużo spraw na głowie i w końcu zapomniałam :C Ale i tak wykonałaś kawał dobrej roboty! <3 Już wstawiam go na bloga :D Powodzenia na studiach, wróć szybko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę powiedzieć,że to twój najlepszy szablon,bo jestem tu nowa i nie za bardzo was tu znam,więc trzeba mi wybaczyc ^^ .
    Strasznie podoba mi się ten szablon . Jest taki delikatny i skromny,a zarazem niczego mu nie brakuje . :) .
    Trochę szkoda,że odchodzisz,bo patrząc na ten szablon wiem,że masz naprawdę wielki talent .

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką tak skromnych szablonów, a tu tę skromność i pustkę potęguje tylko biel. Jednak jest w nim coś uspokajającego i magicznego. Nie znam jego docelowej treści, a mimo to wiem, że nie będą to bzdury, bo nastrój na stronie z takim szablonem od razu wydaje się być melancholijny i... no, nie wiem, jak to określić... duchowy?
    Obrazek bardzo pasuje do całości. Jedyne, co bym zmieniła to chyba tło. Znacznie lepiej pasowałby wizerunek bardziej realistycznych kwiatów (też rozjaśnionych) ale pasujących stylistyką do profilu dziewczyny.
    A tak to super. Ale widziałam Twoje lepsze prace. ;)
    Szkoda, że odchodzisz. Jest to najlepsza szabloniarnia jaką znam i pasowałaś tu. Wątpię, by przyszedł tu ktoś równie dobry. Ale sama jestem na studiach, i wiem, jak to jest trudno robić coś regularnie do internetu.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia z licencjatem.

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers