2 września 2013

106# LET'S TALK ABOUT LOVE




Jako pierwsza po powrocie zaklepałam sobie następny termin dodania szablonu, niestety skromnie, bo tylko jeden, w dodatku jest to zamówienie, ale mam nadzieję, że mimo wszystko szablon wam się spodoba i zostawicie swoją opinię w komentarzu :p
Powiem wam tyle: jestem rozczarowana moim planem lekcji, kto to widział by było tak: 'matma - wf - matma - matma'? Zginę marnie ><
A zapomniałabym, chciałabym się wam pochwalić, że naprawiłam mój obiektyw od aparatu, który po powrocie z naprawy był popsuty, ale cudem udało mi się zrobić tak by działał :DD


162




Let the fire shine!

29 komentarzy:

  1. A ja narzekałam na swój plan, haha xD Pocieszyłaś mnie, naprawdę :D
    Jak ja lubię twoje szablony ♥ Są robione w taki specyficznym stylu ^^ Nie widziałam jeszcze szablonu, który chociażby odrobinę przypominał twoje :) A co do zamówienia... To na dole to strony, dobrze widzę, co nie? xD Super! ^^ Strasznie podobają mi się kolory <3 No co tu dodać, pięknie! :D
    Pozdrawiam, Rinne :P
    [ A drogą wyjątku, nie możecie opublikować brzydkiej pracy? xD ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo, ale mogą nam zmienić, jednak teraz wolę żeby tak zostało, bo później tylko po jednej godzinie w tygodniu :D
      Serio? Mi się wydają takie zwykłe.
      Tak to na dole to są strony (:
      Cieszę się, że ci się podoba:D
      [ niee :p ]

      Usuń
    2. Poczekaj, aż pójdziesz na studiach i dostaniesz hardcorowy dzień, w którym bd siedzieć od ósmej do siódmej na uczelni. Ja właśnie mam taki mieć w nadchodzącym semestrze i mam nastrój raczej sadystyczny.

      Szablon śliczny i słodki, tak jak już pisałam (; Nic dodać, nic ująć.

      Cieszę się, że udało ci się naprawić swój aparat, zdolna jesteś :D

      Czekam na inne wasze prace.

      Usuń
    3. O mamooo! Mój umysł nie byłby w stanie tak długo pracować by wchłaniać wiedzę(w szkole ledwo daję radęXD). Pozostaję mi tylko życzyć powodzenia.
      W sumie nie było takie trudne, a zwlekałam z tym od marca ><

      Spójrz w grafik, bo ja patrzę i oczom nie wierzę*-*

      Usuń
    4. To prezentuje się naprawdę świetnie! :*

      Usuń
  2. O kurcze, piękny ten szablon! Nic dodać, nic ująć. Cieszę się, że mój blog będzie miał taką ładną i niepowtarzalną szatę graficzną *-* A swoją drogą... Też mam głupi plan lekcji, ale nie aż tak bardzo. xD I przeraża mnie fakt powtarzania przez nauczycieli "W tym roku to nie przelewki, egzaminy gimnazjalne srutu tutu...". No cóż, trzeba życzyć powodzenia Wam i sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, wiedza z 3gim nie jest taka straszna, więc dasz radę:D Ja taki typowy nieuk, a z polskiego prawie max, a teraz w liceum już muszę zacząć się uczyć, bo w pierwszej klasie to ledwo co, bo jedynymi ocenami na 2 półrocze to same jedynki miałamXD sama wiedza zapamiętana z lekcji nie wystarczyła ><
      Cieszę się, że szablon ci się podoba:D <3

      Usuń
  3. Szablon cholernie mi się podoba ;) Taki ma swój klimat i obrazki są urocze <3
    Tyle matmy ;O Ja bym chyba umarła z przerażenia, gdyż typowy human jestem, a z matmy to jestem noga >.< że się tak wyrażę.
    Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba:D
      Ja też jestem noga z matmy, ale chcę wiązać swoją przyszłość z informatyką, więc dam z siebie wszystko, jeśli ze stresu nie padnę:)

      Usuń
  4. Wow, super szablonik! *.*
    Taki... Mający swój klimat <3
    Na serio mi się podoba :)
    Mi matma nie przeszkadza, ale rozumiem co czujesz ;x
    Ja tak się czułam jak miałam dwie historie pod rząd : O
    Po wyjściu z sali szukałam swojego mózgu >.<
    Przeczytałam w komentarzu, że wiążesz przyszłość z informatyką. Ja też wiązałam, ale mój informatyk szybko to zdruzgotał ;x
    I tak oto poszłam na chemię. Wiem, że wiele osób myśli, że jest ciężka, ale jak nauczyciel jest do kitu to wszystko jest ciężkie. Na studiach chemia jest spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że ci się podoba:>
      historia nie wymaga takiego strasznego myślenia jak matma, a u nas jak nie wiesz to pani na cb krzyczy, ale rozumiem co czuję jak ma do czynienia z taką tępą osobą jak ja ;p

      Usuń
  5. Pamiętam jak miałam w liceum jeszcze, wf na dobry początek dnia. A pryszniców rzecz jasna nam nie udostępnili.
    Smróód w całej klasie przez cały dzień! :D
    Piękne czasy.
    Co do szablonu natomiast, całkiem zgrabnie Ci wyszedł, choć ja za tak... wyrazista kolorystyką nie przepadam.
    Układ świetny!
    I te karty na dole. Fajny pomysł, nie spotkałam się jeszcze z czymś takim. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja również nie widziałam nigdzie stron na dole to to wykorzystałam : >

      Usuń
  6. To nic, uwierz mi. Mam tak beznadziejny plan lekcji, że ten kto mi go układał, powinien umrzeć w męczarniach. Miedzy innymi w czwartek mam 7 lekcji. Wszystkie te 7 lekcji mam z jednym i tym samym facetem którego strasznie nie lubię.

    Szablon mi się bardzo podoba. Jak i kolorystyka, połączenie obrazków i tekstur tak i układ <3
    I ten napis! Genialny :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra, współczuję, ja jutro przeżyje(albo nie) 3 matmy, ale nie przeżyłabym 7 lekcji ze znielubionym n-la, choć takiego nie mam :p

      Usuń
  7. Akcja "doceniam=komentuję" bardzo mi się spodobała. Czy mogę prosić o jej rozszerzenie również na prace tekstowe? :3 Chciałabym wkleić to do siebie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim sensie prace tekstowe? Chodzi o jakieś ciekawsze zdania opowiadające o akcji, czy po prostu nowe banery z dłuższym tekstem? :D

      Usuń
    2. Chodzi o to, że nie tylko szablony są pracą, którą powinno się komentować, ale również opowiadania :)
      Chciałam po prostu zaproponować, aby bardziej uogólnić akcję, aby dotyczyła wszystkich prac :)

      Usuń
    3. aaa, teraz rozumiem ><
      postaram się coś tam uzupełnić później :)

      Usuń
  8. Szablon śliczny... trochę nie w moim stylu, ale ogólnie kolorystyka mi się podoba :3
    ehh, ja mam jutro z rana wf, w dodatku 2 wejściówki i niby-matura z angielskiego... jak nauczyciele mogą robić uczniom coś takiego już po powrocie z wakacji =-= ;----;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę słabo że z rana, powinni robić na koniec, a nie. Chociaż przynajmniej się rozbudzisz:D
      Ja też pisała dzisiaj z ang, nic nie wiedziałam, same strzały ><

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ty się ze mnie pośmiejesz w październiku.
      I w lipcu...
      Sesja do pierwszego sierpnia rlz. :D

      Usuń
  10. Mam pytanko .... Czy ten szablon jest z Umineko no Naku Koro Ni ? Tak tylko ...
    Bardzo mi się ten szablon podoba, taki ... zdobny o.o .A jeżeli jest z anime ( a jest ! ) to już w ogóle w siódmym niebie jestem !Tylko czcionka mi się nie podoba >.< , ale moja opinia nie jest ważna - nie znam się na tym ^^.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem z czego to jest :p
      taki obrazek już dostałam ;)

      Usuń
  11. Ciekawe. Ale znów anime, tak? No właśnie. Wiem, że wy w zasadzie robicie głównie anime (o ile pamiętam) ale tak czy siak wykonanie dobre.

    OdpowiedzUsuń
  12. *____* Pięękne <3 widziałam już większość i SKŁADAM ZAMÓWIENIE!!!!! :D :D :D
    Pozdrawiam!
    -Alexa

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers