6 stycznia 2013

INFORMACJA nr.2

Miałam dodać jeszcze szablon, żeby pusto nie było. Nic jednak nie mogę wykombinować, mniejsza o to.

Każdy już na pewno wie, że bleachowa czuje się zmęczona szablonami, kodami, grafiką i FotoShitem. Dlatego postanowiła sobie zrobić wolne. Prawdziwe wolne. Aż do połowy lutego (to się może oczywiście zmienić) nic nie doda, bo będzie zajęta swoimi sprawami. Do jej powrotu szabloniarnia jest pod moją opieką. Dlatego dobrze by było gdybyście wszelkie skargi, pytania, zażalenia, podania o przyjecie wysyłali na gg które podałam w "kontakt''. To samo się tyczy załogi Pandy, puki co wszystko ja załatwiam. Jako, że dziś jest ostatni dzień świąt w najbliższym czasie zmienię główny szablon. Nie spodziewajcie się niczego dobrego. 

4 komentarze:

  1. "Nie spodziewajcie się niczego dobrego" - oj, nie bądź pesymistką! :D
    Każdy szablon jest ładny, wystarczy się tylko postarać, o. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łatwo powiedzieć - trudno zrobić

      Usuń
    2. Schizma przeglądałam Twoje szablony i wierzę, że sobie poradzisz :)

      Usuń
  2. Świetny szablon :)
    Ta panda na nagłówku jest słodka <3

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers