28 lipca 2012

006# If you wanna scream

 Ogładziłam blogspot i sobie z nim radzę. Kiedy indziej trzeba poszperać w html'u i popróbować tego i owego. Jednak nie dziś, wszystko mnie boli i nie mam na nic ochoty. Mam nadzieję, że Wam spodobają się szablony, bo mi nie bardzo. Oczywiście jak poprzednio chętnie przyjmę propozycje, jak i nieskończoną liczbę zamówień, o ile takowe się pojawią.

 009. Bleach Ichigo
 {Podgląd} | {Pobierz}

Akurat ten szablon nie przypadł mi zbytnio do gustu, jednakże postanowiłam go wstawić. Uważam go za moją porażkę w tej notatce, ale może jednak komuś się spodoba.

010. Zakochani
 {Podgląd} | {Pobierz}

Ten natomiast wyszedł mi nieco lepiej, ale szału nie ma.

Życzę miłego dnia kochani.
Essence ♥




2 komentarze:

  1. Śliczne szablony! ^^ Ja w ogóle nie mam do tego nerwów. Tak, kiedyś coś jeszcze potrafiłam robić, ale na onet. Tutaj, na blogspot po prostu nie potrafię. xD No cóż - trudno. Powracając do twoich prac, mi również bardziej podoba mi się druga (świecidełka!), ale pierwsza też ładna. C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Bliczowy szablon z Kurosakim<3 Iloveeehim<3
    No, ale faktycznie nie jest zbyt taki no.. Ciekawy, natomiast drugi mimo swojej prostoty strasznie mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers