20 maja 2017

499# It smells like chemicals

Jejuuuuuu, ale mnie tu dawno nie było! Tęskiniłam~! ♥ Strasznie się cieszę, że mam już maturę za sobą, chociaż gdzieś tak w podświadomości nie wierzę, że mam już za sobą szkołę średnią i muszę zacząć dorosłe życie. 
Przechodząc do najważniejszego - oddaje lekko spóźnione zamówienia, plus jeden szablon wolny we współpracy z Caelem (♥). Dodatkowo syganturka, która czekała na swój moment od stycznia.
Chciałam was wszystkich zaprosić jeszcze na mojego DeviatArta, bo czasem w przypływie weny dodaję jakieś koloryzacje, stocki czy tekstury i jakby ktoś miał ochotę to wszytko jest do waszej dyspozycji ^^
Do następnego razu~ ♥
#1065 zamówienie dla Mamba
#1066 zamówienie dla Sangrim
#1067 Oh! Ma flower / w Cael
 


 

8 komentarzy:

  1. Pierwszy szablon jest cudowny!! <3 Taki delikatny. Podobają mi się bardzo te nagłówki w szablonach. Są urocze ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay dziękuję <3 To chyba pierwszy raz kiedy mi się moje nagłówki podobały XD <3

      Usuń
  2. Już pisałam, że zamówienie mi sie bardzo podoba, ale powtórzę. Te kolory są śliczne, uwielbiam Twoje prace. Jeszcze raz bardzo dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tym pierwszym szablonie z IU, jednak ten ostatni ma zdecydowanie najlepszy nagłówek, kolory idealnie do siebie dobrane, tak samo wypadku wszystkich elementów - tworzą spójną i estetyczną całość ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką różowego, ale sam układ i dopasowanie robią wrażenie. To zamówienie z kaisoo jest bardziej w moim guście i bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero trafiłam na ten blog, więc witam :3
    Ten pierwszy szablonik jest taki uroczy! Taki delikatny, piękny w swej prostocie <3
    Ogólnie wszystkie są śliczne, ale ten chyba najbardziej przykuł moją uwagę, doskonała robota!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się pierwszy szablon! Delikatny i różowy, piękny po prostu :3 Bardzo dopracowane i ogólnie ładne, wszystkie mi się zresztą podobają. :>

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers