22 kwietnia 2017

496# Meine Lippen, sie küssen so heiss

Hej, cześć i czołem!
Tak w zasadzie nie wiem za bardzo, co ciekawego Wam mogę powiedzieć. Więc może zaproszę od razu do szablonów i przejdę do konkretów. Dwa zamówienia, dwa wolne, w tym z jednego jestem dumna.
Byłby trzeci, ale nie chciało mi się go skończyć. Będzie następnym razem.
Enjoy! :D


1059# Zamówienie dla The Vampire Masquerade

podgląd
1060# Zamówienie dla MACUSA

podgląd
1061# Bunny

podgląd | pobierz
1062# Opera

podgląd | pobierz
nagłówek jest >>gifem<<

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ostatni szablon, ma swój klimat. Jest prosty, ale to tylko dodaje mu uroku. Prześliczny!!
    //December
    (Bo nie chce jej się logować na konto na laborkach xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opera całkiem ładna, króliczek jednak przyćmił wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy w szablonie 1062 można zmienić obrazek/gif na inny? Jeżeli tak to o jakich wymiarach?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O Jezu! Skradłaś moje serce króliczkiem!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers