6 stycznia 2017

486# So let's go for a drive

Znalezione obrazy dla zapytania nct taeyong gif
Czeeeeeść~! ♥ Witam wszystkich w nowym roku! Mam szczerą nadzieję, że to będzie dobry rok :") Ja już zdążyłam umrzeć - comeback NCT 127 to złoto ♥!
Przygotowany na dzisiaj szablon wolny jest chyba dość dziwny i mam nadzieję, że wam się spodoba, bo miałam dużą frajdę przy robieniu go i już dawno aż tak nie spodobał mi się żaden szablon, który stworzyłam.
Przy okazji, jeśli ktoś może wybiera się na koncert 24K w Warszawie, tak jak ja i może chciałby się zapoznać albo zaliczyć huga to wiecie, ja chętnie *sugestywnie rusza brwiami* ♥
To tyle na dziś i do następnego razu~ ♥
#1034 zamówienie dla Tomoko
#1035 wrong

podgląd | pobierz

5 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej podoba ten pierwszy, uwielbiam takie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz bardzo dziękuję za wykonanie zamówienia!~ ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. nct jest takie cudowne!!! I w końcu Johnny zadebiutował <33
    Prace są śliczne. W szczególności pierwszy szablon <: No i sympatyczna sygnaturka <: Lubię takie ^^
    Pozdrawiam!!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  4. NCT omg <3
    Niestety nie jadę na koncert (<_>)
    Wszystkie prace śliczne, ale Jonghyun na samym dole >>>>> (>~<)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogółem to bardzo podziwiam za cierpliwość do robienia takich rzeczy :') Napewno dużo czasu na to schodzi. Ale efekty, jak widać, są niesamowite xD
    No i oczywiście zgadzam się z przedmówcami, że pierwsza praca jest naprawdę świetna. 🙂

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers