8 lipca 2016

457# Ciężkie życie nosorożca

Witam w ten piękny, lipcowy dzień! Piątek, piąteczek, piątunio. Ale czekajcie... przecież mamy wakacje, więc weekend dla uczniów jest cały czas. No, ale każdy weekend to czas na zabawę. Ale też czas przejść do konkretów i do mojej notki. 
Szablony są dwa. Czy jestem z nich zadowolona? Nie wiem. Staram się ostatnio przypominać i urozmaicać jakoś kody, ale średnio to wychodzi. Tutaj mamy tego efekty.

968# One Call Away
969# Love Is Here

Jak widać oby dwa szablony są Naruciakowe... No cóż, nie moja wina, że mam słabość do tego anime. 
Bye, bye. ♥

4 komentarze:

  1. Ten drugi jest awcie :3 zwłaszcza kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego żaden szablon nie dotyczy mojego szipu?????????
    ale i tak drugi moje oczy uzdrawia, piękny jest skurczybyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablony są takie piękne <3 Ale zdecydowanie moje serducho skradł szablon pierwszy, żółć tak pięknie tutaj pasuje. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim faworytem jest drugi szablon ♥ Te kolorki.. <3

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers