4 lipca 2016

455# Sodoma&Gomora

Witam Was po dłuugiej, bardzo długiej przerwie. I tak, to dopiero moja druga notka tutaj.
 #wstyt #pprst
Co by tu jeszcze... Ach! Obiecuję poprawę na następną notkę, bo na dziś musiałam uporać się z 4 zamówieniami (1 zostało odwołane, 1 jest już ustawione na blogu, 1 leci dla książkowych recenzji, a 1 jest dla mojej koleżanki i wciąż w trakcie realizacji). Ślimacze tempo, wiem.
Co tam u mnie? Wakacje? Gdzież by! Mam na głowie kurs graficzny, marketingowy i prawo jazdy, więc trochę się dzieje, a czas wolny gdzieś znika przy tych 3 kursach. No i wiadomo, jak gorąco, to aż nie chce się siedzieć przy komputerze, dlatego pozostały wolny czas spędzam rozpływając się w zakątku mojego podwórka.
Jutro, gdy już opublikuję notkę będzie tylko 1 dzień do wyników maturalnych, ale jeszcze dziś, pisząc to, jestem w miarę spokojna i tylko modlę się o 40% z fizyki (CZY JA PROSZĘ O TAK WIELE?!?! :< ). Może dopcham się na serwer rano we wtorek, bo od 7 mam jazdy, czyli na ogłoszenie w szkole raczej nie zdążę (a szkoda, chciałabym popłakać razem ze znajomymi).



964# Zamówienie dla carmell
http://funkyimg.com/i/2dFVb.png
965# zamówienie dla świat książkowych recenzji
http://funkyimg.com/i/2dGjk.png
966# the wave can't stop | wolny


podgląd | pobierz

To by było na tyle!
Niedługo imieniny pandy, wtedy powinnam przygotować nieco więcej. (zła December, zła!)

3 komentarze:

  1. Grafika w poście przepiękna. Obie sygnaturki przypadły mi do gustu.
    Pierwszy szablon za to wydaje mi się być jakiś taki niedbały i niedokończony. Bardzo niewiele zrobiłaś tu z kolumną. I poeksperymentowałabym chyba nieco na Twoim miejscu z czcionkami.
    Drugi i trzeci są po prostu cudne. <3

    Kociak

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ostatni szablon i obie sygnaturki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, bardzo Ci dziękujemy <3 Szablon jest cudowny!! :D

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers