28 maja 2016

441# Rozstaliśmy się z powodu odmiennych poglądów estetycznych w malarstwie. Jego fascynowały akty, mnie martwa natura.



Witam wszystkich serdecznie!

Tak, to najdłuższy tytuł postu eva.
Kiedy Wy to czytacie, ja z pewnością siedzę już w przytulnym, cichym miejscu otoczona miłością mojego mężczyzny i pochylam się nad pracą magisterską. Deadline się zbliża, a ja jestem w naprawdę głębokiej, ciemnej...

Dziś prezentuję Wam dwa szablony, które wykonałam ostatnimi czasy na zamówienie. To dwa moje ostatnie i szczerze mówiąc póki co nie planuję ich otworzyć. Tak to jest, że gdy odkłada się wszystko na ostatnią chwilę, to potem się tyłek pali.
Trzymajcie za mnie kciuki i życzcie mi powodzenia.

Podziwiajcie!

923# Zamówienie dla TAMczytam

924# Zamówienie dla Idź za ciosem

16 komentarzy:

  1. Pierwszy w sumie chyba lepszy :D Nie lubię ogólnie takiej tematyki jak właśnie te drugie ale tak ogólnie to też jest fajny :D ale jestem za pierwszym.
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się szablony podobają. ^^ Dziękuję za komentarz. <3

      Usuń
  2. Pierwszy to moja miłość! xd Drugi kocham jak własnego psa! ^^ Jejuuu, Sasori i Sai moje miłości! :D Trzymam za ciebie kciuki i życzę ci powodzenia i wspieram cię mentalnie Kociaku! x
    Pozdrawiam słodko xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD
      Bardzo dziękuję za komentarz!
      Za życzenia nie dziękuję żeby przypadkiem nie zapeszyć... :D

      Usuń
  3. Jesteś moim szablonowym guru. <3 <3 Pierwsze zamówienie - obłędne. :D
    Drugie jakoś średnio mi się podoba, ale to może przez obrazek... Nie wiem, nie umiem uzasadnić :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I za komplement i za... nieuzasadnioną krytykę xDD

      Usuń
  4. Nagłówek z Naruto bardzo fajny, a w pierwszym tytuły posta na obrazku i rozwijane menu wyglądają super :3 Powodzenia w pisaniu! C:

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi to mój favoryt i miłość od dawna, wiesz o tym!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nawet magisterka się łatwiej pisze jeśli ma się wsparcie swojej Miłości. Przynajmniej tak sobie to wyobrażam. :)
    W tym pierwszym się zakochałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez niego pewnie dawno rzuciłabym to w pi... :D
      Cieszę się, że szablon przypadł do gustu. ^^ Bardzo dziękuję za komentarz. :)

      Usuń
  7. Jeszcze raz bardzo dziękuję za wykonanie szablonu na mojego bloga. Jestem w nim zakochana.
    Drugi też miałam okazję widzieć wcześniej i również mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpraca z Tobą to czysta przyjemność. :D Polecam takich zamawiających. <3
      A... siebie polecam na przyszłość. ^^

      Usuń
  8. U pierwszego podoba mi się układ, a u drugiego kolorystyka :D Obie prace widzę, ze bardzo udane. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Cię za drugi szablon! <3

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers