9 maja 2016

434# Powrót?


Nie było mnie tu od 14 stycznia. Cztery długie miesiące. Wiele by można opowiadać co się u mnie działo - dużo zmian, dużo decyzji, dużo pracy, mało wolnego czasu. W tej chwili jeszcze do wszystkiego dochodzi wizja bardzo bliskiej sesji, ale notka się pojawiła dzięki Kociakowi, która nalegała, że w końcu wypadałoby, żebym coś dodała.
Zastanawiałam się nad odejściem z Pandy. Nie mam czasu na szablonowanie i już nie sprawia mi to takiej frajdy jak kiedyś. Ale Panda to ponad dwa lata mojego życia i nie potrafię tak po prostu z tego zrezygnować. Biorąc pod uwagę to, że niektóre osoby jeszcze dłużej nic nie publikowały, postanowiłam, że zostanę bardziej jako dobry duch i jeśli czas oraz wena pozwolą, będę coś dodawała. Enjoy!



#901 Yellow

podgląd | pobierz


#902 Genos

podgląd | pobierz

14 komentarzy:

  1. Zostań! Wena przybywa nieoczekiwanie, więc pewnie i Ciebie będzie niejednokrotnie nękać. :) Jesteś jedną z tych osób, które widzę tutaj, od kiedy śledzę Pandziochy. Gdyby któraś z Was zniknęła, miałabym wrażenie, że ktoś perfidnie podprowadził mi cząstkę serca. xD

    Szablony są świetne! Aż szkoda, że tak dawno nie można było oglądać Twoich prac, ale doskonale zdaję sobie sprawę, że życie potrafi nas nieźle przemaglować. :v W każdym razie, dwójka wygrywa; no wielbię Genosa! Czasem mam wrażenie, że oglądałam z tak wielkim zapałem OPM tylko dla niego! (Czy powinnam o tym tak otwarcie mówić? xD)
    Gdy znudzi mi się mój szablon na podstronie, to na pewno porwę #902, ale na to jeszcze przyjdzie czas. :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jak na razie zostaję.
      Mi się Genos tak bardzo nie podobał, ale trudno mi było zrobić jakąś sensowną grafikę z Saitamą :p

      Usuń
  2. Nie odchodź! Znaczy, nie zmuszam rób jak chcesz, ale zostań.
    Co do szanlonów, to oba mi się podobają, jedndak drugi podbil moje serce. ^^
    Pozdrawiam słodko x

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewne osoby xD
    Szablony są wspaniałe! Bardzo mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie panikujcie. Ona tylko tak straszy. Nie odejdzie, bo Pandy jej przecież nie pozwolą. :)

    Baaaardzo podobają mi sie nie tylko szablony, ale i grafika z początku posta. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie myśl już więcej o odejściu! Masz zbyt fajne prace abyśmy pozwolili Ci odejść (jak każdej innej Pandzie :D)
    Rozpłynęłam się na widok drugiego szablonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jest ten szablon z animacją. Zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi szablon wygląda super C:

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers