27 kwietnia 2016

430# Mi się do dorosłości nie śpieszy...


Hejooo! To ja Ally (tak wiem, ta natrętna, mała, wredna i szczera xd). Jak się macie? Ja się miewam gites xd Wiecie, ostatnie swoje urodzinki spędzałam na Panda Juniors, a teraz patrzcie - jestem, tu z wami na Pandzie Matce :D Już rok zleciał? Tak szybko ;> Nieźle... No ja tu kurde official hot sixteen *strzepuje kurz z ramion like a BO$$* XD No co by tu więcej napisać? Oooooo, na egzaminach poszło mi wyśmienicie z humana, ale ze ścisłymi nie wiem jak będzie (niby tak źle nie jest xd). No to życzę sobie wszystkiego naj i żeby zostać w grafikosferze jak njadłużej! ^^

891# zamówienie dla Trimforos
892# neverland

podgląd / pobierz

*a teraz chamska reklama* *NIE BIJCIE MNIE* Zapraszam na Unique Graphic na imprezkę z okazji moich urodzin, dziś o 20:00

ps. Zapraszam na podstronę, do składania zamówień ;3
pss. Co powiecie o pracach z tej notki?

12 komentarzy:

  1. Drugi szablon jest baaardzo fajnyyy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi szablon jest po prostu epicki. :) Pozamiatałaś nim równo. Pierwszy też całkiem spoko.
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego, a na imperkę na pewno wpadnę. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba szablony są świetne, ale najbardziej przypadł mi do gustu drugi ♥ Nie mogę oderwać od niego wzroku :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na GV :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stoooo lat! ♥ Życzę Ci wszystkiego najlepszego <: i oby wena nigdy Cię nie opuściła, bo to co robisz, cieszy moje oczy ^^
    Obydwa szablony w tej notce są świetne ^^ Na imprezę wpadnę na pewno ♥
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba szablony świetne, choć ten drugi bardziej mi się spodobał. Ma w sobie coś przyciągającego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.
    Bardzo podoba mi się efekt po najechaniu kursorem na nagłówek w zamówieniu. Także jego kolorystyka jest przyjemna dla oczu. Nieruchome menu naprawdę przypadło mi do gustu, choć jestem zwolenniczką tych bardziej tradycyjnych - to samo tyczy się kolumn. A tutaj bardzo ładnie się to komponuje i pasuje do siebie. Ramki w komentarzach są po prostu prześliczne.
    Drugi szablon bardziej trafił w mój gust, tym bardziej jego ciemna kolorystyka od razu do mnie przemówiła. Nagłówek żyje własnym życiem i ma w sobie to coś, co nie pozwala oderwać od niego oczu. Zdecydowanie jest moim faworytem w dzisiejszej notce :)
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego!

    Pozdrawiam,
    Sasaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi szablon powalił mnie na kolana <3 11/10

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi szablon <333 Brak słów 100000/10 <33333

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba szablony są przecudowne, grafika na pierwszym wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szablony cudowne *.* Mroczne a zarazem eleganckie i proste. W jednym słowie ideolo!

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers