8 stycznia 2016

396# Nie uczę się do sesji, bo robię szablony na Pandę


Jak wiadomo, System Eliminacji Studentów Jest Aktywny (w skrócie sesja) is comming, a niesie ze sobą wiele nerwów, dlatego ten gif ostatnio podbija internety. Radzę sobie zapisać, przyda się każdemu :D
A ja oddaję zamówienia i, UWAGA, przyjmuję kolejne, ale w nieco innej formie, można sobie to sprawdzić na mojej podstronie. Mniej bałaganu przynajmniej będzie :)
Pierwszy szablon miał być zamówieniem, ale po wysłaniu linka z jego wyglądem nie dostałam żadnej odpowiedzi, toteż wstawiam go tutaj jako darmówkę. Oczywiście wykorzystane zostały do niego zdjęcia zamawiającej za jej zgodą. :)
A w następnych odcinkach będą Asasyny i Star Warsy.


#779 Doggy

podgląd | pobierz

#780 Zamówienie dla LittleMonster

podgląd

#781 Death Star

podgląd | pobierz

4 komentarze:

  1. zdjęcia tych piesków są po prostu rozkoszne, aww. mega mi się podoba drugie zamówienie, bo efekt 3D i te przechylone tytuły, oryginalnie bars, 10/10

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieski słodkie, ale mroczne szablony jak zawsze bardziej mi się podobają. Szczególnie zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Psiaki są urocze ^^
    Efekty tytułów w drugim szablonie są świetne, zresztą jak i cały szablon.
    3. też super~

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers