25 grudnia 2015

392# Współpraca z Pandą! Edycja świąteczna


Dziękujemy wam wszystkim za dotrzymanie nam towarzystwa podczas tych świąt. Trochę spóźnione, ale chciałybyśmy życzyć wszystkim mile spędzonego czasu z rodziną i dużo odpoczynku przez te wolne dni.
Z paru przyczyn notka nie pojawiła się w planowanym terminie, czyli w Wigilię. Mam nadzieję, że darujecie nam ten poślizg i docenicie dziewczyny, które poświęciły swój czas, aby przygotować prace i szablony.


W sumie w zabawie wzięło udział 10 osób. Bazy przygotowały Misis, monika4451, emergency i Vanes. Mamy 9 dokończonych nagłówków oraz 6 szablonów! Dziękujemy wszystkim za udział i dziękujemy również tym, którzy zgłosili się do Współpracy, ale nie dali rady odesłać prac na czas.
BAZY

Misis




monika4451




emergency






Vanes





SZABLONY

monika4451





emergency



Dodatkowe informacje dla pobierających:
Poniższy kod należy wkleić do gadżetu html/javascript w kolumnie bocznej. Wybrane linki należy wstawić zamiast przykładu http://wpiszadres.blogspot.com/.
<a href="http://wpiszadres.blogspot.com/" class="nav">Główna</a><br />
<a href="http://wpiszadres.blogspot.com/" class="nav">Bohaterowie</a><br />
<a href="http://wpiszadres.blogspot.com/" class="nav">Informacje</a><br />
<a href="http://wpiszadres.blogspot.com/" class="nav">Archiwum</a><br />
<a href="http://wpiszadres.blogspot.com/" class="nav">Pytania</a><br />

Vanes




Numer ostatniego szablonu to #768.

9 komentarzy:

  1. oreuis i inginia świetnie wyczuły klimat, jaki chciałam pozostawić w nagłówku. taki mroczny, chłodny, lekko pusty, żeby cytat był najważniejszy i główny bohater całości, także celujący się należy! Lydia całkiem w inną stronę poszła, ale też mi się podoba to innowacyjne wykończenie ♥ zaskoczył mnie też nietuzinkowy sposób wykorzystania pracy w szablonie pumpernikla. natomiast z pozostałych perełek na pewno rzuca się w oczy współpraca Misis i Vanez z inginią - cudne rzeczy robisz z barwami kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku miało być klasycznie, ale w końcu wyszło tak... :)

      Usuń
  2. Ten szablon z bazy emergency mnie zabił. Jest bardzo... Wow. W moim klimacie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za oknem pogoda raczej wielkanocna, może zmartwychwstaniesz? Dzięki za miłe słowa :D

      Usuń
    2. Dla takiej grafiki warto zmartwychwstać.

      Usuń
  3. Szablon monika-lydia, że tak powiem, najbardziej mi się podoba. Poza tym szablon główny zdecydowanie lepszy od poprzedniego, aż miło teraz patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni szablon Vanes i Oreuis naprawdę mnie urzekł. Taki szablon to właśnie moje klimaty! Dziewczyny wykonały niesamowitą robotę!
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinnam się chyba wypowiedzieć, co nie? :D
    Po pierwsze i chyba najważniejsze dziękuję Vanes za "przypominanie się"... ;p
    Kilka słów o pracach, najpierw o dokończeniu mojej bazy:
    Inginia pokazała mi totalnie inne ujęcie od mojego wyobrażenia, no boo... niebieski? O.o Bardzo zimowo! ;)
    Lydia poszła w totalnie drugą stronę i powiało wiosną. ^^ Genialne kolory! <3
    Szaaaaaabloonyyy! O matko! Kocham!
    Z jednej strony Lydia pozostała przy kolorach nagłówka, a z drugiej Oreuis stworzyła niezależną ciemną templatkę, która wygląda równie świetnie. :D
    Gradienty i cudny bordowy za to ujęły mnie przy wersji nie jestem Gombrowiczem...
    A co do reszty: nieco się zdradziłam, tworząc przegląd, no ale...
    Baza Misis dała pole do popisu, u Emergency wskazana jednak była łagodność, czego nie pokazała kończąc bazę Vanes (mój faworyt!), szablon Emergency&Pumpernikiel nieziemski!
    Dziękuję, że mogłam wziąć udział i mam nadzieję na więcej. ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się praca Vanes, ale szablon to zdecydowanie emergency, świetny układ i dobrane kolory!
    A ja mogę teraz jedynie życzyć udanego Sylwestra! ;)

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers