22 listopada 2015

383# That moment when you know



Witam. Dzisiejszy GIF idealnie oddaje mój nastrój oraz uczucia związane z nadchodzącym tygodniem. Co roku organizowany jest u nas w listopadzie Tydzień Kultury Uczniowskiej, także w tym roku, i jest to właśnie ten tydzień. Tradycją i ogólną zasadą jest fakt, że nauczyciele nie robią nam w tym czasie żadnym klasówek. Pewnie już domyślacie się, że w tym roku jest zupełnie inaczej. Bowiem to właśnie w tym tygodniu mam chyba najwięcej zaliczeń naraz od początku roku! Moi nauczyciele są po prostu boscy, wspaniałomyślni i jedyni w swoim rodzaju. Na dodatek cały dzień nawala mnie dzisiaj głowa i nic się nie uczyłam. Naprawdę czuję się cudownie... I jeszcze jakby tego było mało to Kosogłos cz.2 będzie u mnie w mieście dopiero za dwa tygodnie!!! O bogowie, dlaczego?! :((
Ale już wystarczy tego użalania! Jutro TWD będzie wszystko okej xD Jak wam się podoba 6. sezon tak w ogóle?
SPOILER ALERT(jak ktoś nie oglądał 6 sezonu)
----
Ja nadal mam nadzieję, że Glenn jednak żyje. Co prawda, kiedy obejrzałam odcinek byłam załamana, ale starałam się z tym pogodzić. Następnego dnia brat wyjeżdża mi z teorią, że Glenn żyje, a zombiaki rozszarpały niby tylko tego Nicka co na nim leżał. Jak to obejrzałam jeszcze raz (choć krzyki Glenna rozrywały mi serce ;---;), to rzeczywiście jest to możliwe. Ale z drugiej strony ile by zajęło, żeby z Nicka przerzuciły się na Glenna, pewnie krótką chwilę... no nie wiem. Mam nadzieję, że jakoś to rozjaśnią, bo w tym momencie naprawdę nie wiadomo co się dokładnie stało. A wy macie jakąś opinię na ten temat?
----
KONIEC SPOILERA

Zaczęłam tez oglądać inny krótki serial, który będzie miał tylko 8 odcinków i jest naprawdę świetny. Jeśli chcecie zaczerpnąć trochę Wikingowej historii to polecam xD Serial ma tytuł "The Last Kingdom" i dzisiaj w notce jeden nagłówek z głównym bohaterem.


#748 Zamówienie dla Minami Lady

Podgląd

#749 Zamówienie dla CrazyGirl Alice

Podgląd


Nagłówki:


Współpraca z Monika4451




I to na tyle. Idę może jeszcze się czegoś pouczę na jutro...masakra. 
Miłego wieczoru!

17 komentarzy:

  1. Urzekł mnie szablon pierwszy, ten na Theatre of War. Jest przecudny! Podziwiam za wczucie się w klimat, mi by było ciężko. Drugi szablon też wygląda całkiem, całkiem fajnie.
    I znów z nagłówków pierwszy jest moim faworytem. Drugi nie przekonuje mnie kolorystycznie. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że jeśli chodzi o tematykę, to raczej umiem we wszystko się w pewien sposób wczuć. xd
      Co do kolorystyki drugiego nagłówka to rzeczywiście nie bardzo jakoś urzeka może, ale mimo tego mi podpasowała tutaj. Możliwe, że inna wyglądałaby lepiej xd
      Dzięki za kom :3

      Usuń
  2. Ja byłam dzisiaj na Kosogłosie ;p
    Nagłówek z moniką jest super! Pierwszy szablon bardzo mi się podoba, ale topaz aż się wylewa z niego i to nie do końca mnie cieszy. Drugi jest ładniutki :) To cytat z Igrzysk? Tekst znam, ale nie mam pojęcia skąd a broszka sama się nasuwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wiem, że się wylewa xD tak miało być, wiem że nie każdego to cieszy.
      Cytacik z Pottera :) Dumbledore to powiedział do Harry'ego.
      Dzięki za kom!

      Usuń
  3. Glenn żyje, innej opcji nie widzę. Chociaż twórcy robią sobie żarty i nawet nie podają nazwiska aktora na samym początku D:. Ale w ostatni odcinku ktoś prosił o pomoc i to musi być on!
    Pierwszy szablon ma bardzo ładne kolorki - szczególnie ten czerwony świetnie się komponuje.
    Drugi ma naprawdę fajne menu. Nawet fakt, że napisy są odwrócone nie bardzo mi przeszkadza :D. Czy ten cytat nie jest przypadkiem ze sceny, w której Harry rozmawia z Dumbledorem po "prawie śmierci" Harrego (Harry Potter i Insygnia Śmierci)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście żyje xd Ale nadal nie wiadomo, kto wołał przez radio, bo to raczej nie był Glenn. Teraz to już wgl się zjebało wszystko, ciekawe co teraz.
      Tak to dokładnie ten cytat ^^ Dziękuję za komplementy :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Żyje. Hehe. xD
    Moje serce skradła jedyneczka. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie szablony są piękne, jak zwykle, ale to szczegół, który jest wiadomy! ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O już od razu wiadomy :3 Bo się zarumienię xD
      Dzięki! Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ładne prace ;) Nie wiem kto, co, ani skąd, ale ostatni nagłówek... wpada w oko.
    A co do TWD... Glenn żyje, ale... coś czuję, że idąc za komiksem to Negan zrobi swoje. Wkrótce. Zresztą, plotki są różne i głoszą śmierć różnych osób. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam skąd :3 Polecam, bardzo fajny serialik: "The Last Kingdom", a mężczyzna z nagłówka to Uhtred :D Główny bohater.
      Nie czytałam komiksu, ale boję się twojej "przepowiedni" :< Glennuś nie może zginąć ;-;

      Usuń
  7. Chociaż dziękowałam Ci już na gg, chciałabym to zrobić też tutaj :V Żeby nie było, że nie doceniam pracy itede. A więc raz jeszcze wielkie, wielkie, WIELKIE DZIĘKI! Jesteś wspaniała! Kolory fajnie dobrane, nagłówek też pasuje, strony chodzą jak w szwajcarskim zegarku. Pozostaje tylko zostać stałą klientką XD
    Jeśli chodzi o inne prace, to cóż...Szablony idą Ci zdecydowanie lepiej, ale nagłówki też spoko! :V Trochę pracy i wyjdzie idealnie. Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Super, że się podoba ^^ Jeśli kiedyś będziesz jeszcze potrzebowała szablonu, to jak najbardziej się polecam :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Drugi szablon rządzi! W pozostałych przynajmniej dla mnie za dużo wszystkiego...
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczniem od końca :3 Urzekł mnie nagłówek 2, kolorki które uwielbiam; a co do szablonów to drugi podbił moje serce <3 jest po prostu boski *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Eveline Dee, jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności. Jestem pod ogromnym wrażeniem szablonu pierwszego. Jest po prostu idealny w każdym rodzaju, dbasz niezwykle o szczegóły, gratuluję. Za to jeśli chodzi o nagłówek to podoba mi się pierwszy. Prześliczny jest!
    Pozdrawiam,
    Autoreczka. :)

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers