3 października 2015

369# Brotherhood


Cześć wszystkim!
Przychodzę do Was z jednym szablonem. Miały być dwa, ale...Drugi jest na tyle skomplikowany, że prace nad nim potrwają dłużej niż myślałam. Muszę przyznać, że i z tego dzisiejszego jestem naprawdę zadowolona. Mam również nadzieję, ze przypadnie do gustu i Wam. Liczę również jak zawsze na Wasze komentarze z opiniami odnośnie moich prac.
Bo sygnaturkę, która otwiera notkę również  stworzyłam ja! Wykonałam ją na zabawę katalogu grafików "W innym stylu".

PS: Otwieram kolejkę na mojej podstronie z zamówieniami! :)

715# Edzio!
podgląd | pobierz

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Edzia, oczywiście. Ale sygnaturka też fajniusia <3
      Vanesia czuwa

      Usuń
  2. Już masz plusa za samą czcionkę do tytułu, bo ją po prostu uwielbiam. W ogóle ten ciemny (co to? mieszanka granatu i czerni?) kolor tak dziwacznie, ale zarazem świetnie pasuje do żółtego :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to taki chyba... Granatowo-czarny xD
      Dzięki za komentarz ^^

      Usuń
  3. Twój blog został przyjęty na Graficzny-rejestr.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżazda! :v
    Nie wiem dlaczego, ale szczególnie moją uwagę przykuwa to tło pod tytułami posta. Cholernie mi się podoba. No i pomysł na tę kolumnę. :3

    Super, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że szablonik przypadł do gustu. Dziękuję za komentarz. ;3
      Zielony Kociak

      Usuń
  5. Jaki cudny *-* Gdyby tylko moje opko było związane z FMA *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubóstwiam twoje prace <3 Szczególnie te z anime ^^

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers