20 sierpnia 2015

349# Don't Stop Believing

Jestem w szale organizacyjnym pomiędzy I a II turą Współpracy z Pandą, ale miałam czas, żeby zrobić sygnaturę, z której jestem dumna, zamówienie oraz namówiłam Robyn na współpracę. Zdjęcie do tej współpracy wzięłam z propozycji Kaminaki-chan.
Ach, ta piosenka powyżej mnie prześladuje przez Glee, a niedawno usłyszałam ją jeszcze w wykonaniu Adama Lamberta...


#692 Zamówienie dla Luna

podgląd | pobierz
Nagłówek jest animowany.

#693 Fight (współpraca z Robyn Gleams)

podgląd | pobierz

Żeby pobrać szablon, proszę o zapoznanie się z regulaminem na blogu Robyn: KLIK. Napracowała się przy CSS'ie.

19 komentarzy:

  1. Jeszcze raz chciałabym podziękować za propozycję współpracy. :) Bardzo mi było miło, mogąc zrobić ten szablon.

    Podoba mi się nagłówek twojej pierwszej pracy. Szkoda, że na podglądzie nie widać animacji, o której wspomniałaś w podpisie.

    Pozdrawiam, Robyn.
    http://graphicsbyme4you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziwne, że nie ma animacji. Plik jest w .gif, ale żaden hosting nie czyta go jako gifa o.O Dlatego dodaję sam nagłówek z animacją.

      Usuń
  2. Dziękuję pięknie za szablon, znalazł się już na blogu. :)
    Co do drugiego szablonu: faktycznie, zachwycający CSS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie się robiło twoje zamówienie :) Mam nadzieję, że długo będzie na blogu.

      Usuń
  3. orzeszku, ten drugi z Naruto mnie zabił.
    super css, prosty, a i tak magiczny.
    no i art ♥ pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szablon z Naruto powala. ;D
    Może byś tak zrekrutowała do nas koleżankę?
    *_*
    No i pierwszy - pierwszy też cudny. I widać animację! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. <3333 Jaki piękny CSS <333 Omniomniom

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja propozycja :)
    Cytat, który kiedyś był na moim blogu i stary obrazek z tła Google+
    Praca jest piękna. Widzę wielki postęp w Twoich pracach, Vanes. :)
    Awww, wygląda cudownie. Nie mogę się nacieszyć. Nagłówek jest bradzo dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Art jest piękny, więc musiałam skorzystać :)

      Usuń
  7. Sygnaturka <3 Piosenka <3 Kocham 3DG! (Ale Human Race i tak najlepsze :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszystkie ich piosenki, więc nie potrafię wybierać :)

      Usuń
  8. Niezbyt ładnie w pierwszym wyglądają komentarze na górze, autor i data. Prostokąty najeżdżają na tytuł i psują efekt. Nagłówek fajny, ale css naprawdę prosty. Co do zamówienia: ciemne prostokąty i ciemny kolor linków to złe połączenie, ciężko cokolwiek odczytać. Poza tym kolumny lepiej by wyglądały ku górze, bez tej niepotrzebnej luki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli krytykujesz, to przynajmniej ze swojego konta albo się podpisz. Bo nie mogę wziąć twoich słów na poważnie, kiedy myślę, że po prostu chcesz mnie pognębić.

      Usuń
  9. Oba szablony są śliczne, ale i tak Naruciak wygrał. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się kolory w szablonie z Naruto *.* Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy szablon po prostu podbił moje serce :)) Jest po prostu genialny ! Nie tylko nagłówek, ale styl..po prostu cuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Natomiast w drugim szablonie urzekł mnie przede wszystkim cytat!

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers