16 sierpnia 2015

347# soil and six feet under


imma back.
no wiem, nie tęskniliście *ja też nie*.
żarcik, tęskniłam bardzo za moimi pandzioszkami. jakże mogłoby być inaczej! powiem wam, że wakacje z rodzicami to jakaś porażka. już rok temu mnie wymęczyli, naprawdę nie wiem, co mnie podkusiło, żeby w tym roku znów z nimi jechać. wróciłam bardziej styrana psychicznie niż wyjechałam, srsly. ale za to mam dużo weny, choć głównie do pisania. to nic, graficznie też ją spożytkuję, obiecuję! tymczasem zostawiam was z dwoma męskimi szablonami, w tym jednym *omg, owacje* nie-koreańskim! tak, właśnie. i muszę w końcu wrócić do animców, bo niewiele ich robię ostatnio. trzymki, ciumki, przyjdę wkrótce z jakimś m&a, obiecuję. a kiedy? już niedługo moja rocznica okrągłego roczku na Pandzie, so spodziewajcie się dużej notki ♥




#689 Lee Minho(hohoho)

PodglądPobierz

#690 beside you

dostałam prywatnie dużo pytań odnośnie otworzenia kolejki i powiem tu to samo, co odpowiadałam w wiadomościach: póki co 0 zamówień. niedługo rok szkolny, prawo jazdy, muszę to ogarnąć, także... ale przy najbliższej przerwie (świątecznej czy tam losowej) pewnie wrócę do zamówień.
pozdro 600

13 komentarzy:

  1. Oby dwa są genialne, ale drugi rozpierdziela ♥
    Pjenkny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatni najlepszy!
    aż założyłabym kolejnego bloga, bo takie cudeńko z niego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szablony, patrząc na nie zupełnie, nie umiem się zdecydować który podoba mi sie bardziej :) Są naprawdę śliczne.
    Pierwszy - szczególnie nagłówek jest bardzo delikatny :) Czasami sama, chciałabym zrobić coś takiego.
    Drugi - Przystojny pan (nie powiem, że nie), śliczny napis tak jak w przypadku pierwszego szablonu no i kolorki :)
    Pozwolisz, że zainspiruj się nieco drugim szablonem? :) Jest naprawdę cudowny <3

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bożu, ktoś się chce mną inspirować
      CZY WSZYSCY SŁYSZELI?!
      ok, mogę teraz umrzeć szczęśliwa. dziękuję ♥

      Usuń
  4. Naprawdę oba szablony są piękne! Może odrobinkę bardziej podoba mi się drugi, ale oba wyglądają obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drugi to był jeden wielki eksperyment, widać wszystkim się spodobał. dziękuję za komplement, ah i to jeszcze od sunbae! ♥

      Usuń
  5. Mega prace! Obie mają fajną kolorystykę, nagłówki są naprawdę fajne (dugi bardziej przypadł mi do gustu) i świetny css. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorystyki są tak bardzo typowo moje, nah ♥ arigatoo!

      Usuń
  6. Wakacje z rodzicami chyba nie mogą być aż tak złe Miśku... *.* Chyba. No cóż, masz przynajmniej jeszcze chwilę by powrócić do stanu psychicznego sprzed wyjazdu ;D
    Rocznica... Oj długo. Więc już teraz składam ci gratulacje! ♥
    Zakochałam się w drugim szablonie *.* Srlsy :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers