NEWSY

Kontakt:
E-MAIL: panda.designs01@gmail.com
GG:33204617

Nabór został ponownie otwarty! Wszystkich chętnych zapraszamy do wysyłania zgłoszeń.
Śledź Pandę na Facebooku i na Instagramie!

13 sierpnia 2015

346# Współpraca z Pandą!


Właśnie zakończyłam przyjmowanie prac. Jestem z was dumna. Nie sądziłam, że mój pomysł spotka się z takim zainteresowaniem. Teraz trochę liczb.
6 szabloniarek wykonało bazy.
23 osoby zgłosiły się do zabawy.
20 osób ukończyło prace.
56 baz zostało wysłanych.
53 prac zostało ukończonych.

13 prac razem z emergency,
9 prac razem z k4sper.
7 prac razem z Lizz Kaviste.
8 prac razem z Renfri.
8 prac razem z Sasame Ka.
8 prac razem z Vanes.

Najbardziej gorliwa osoba to Muffy, dokończyła 5 baz.
4 prace wysłały Desari oraz Lydia.

Liczby nie kłamią, naprawę wykonaliście dobrą robotę. Widząc takie zainteresowanie, na pewno w przyszłości pojawi się druga edycja zabawy. Już nawet mam pomysł jak ją udoskonalić :)
Nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia prac, skomentowania, i wybrania swoich faworytów!

emergency


praca od autorki
Z pierwszej bazy cudowne rozwiązania znalazła Alexxa, ta zieleń i png-sy z liśćmi i karetą wpasowały się idealnie w klimat nagłówka, sama bym tego lepiej nie zrobiła. A te kwiatuszki u dołu, ach! Są takie urocze, super robota.








Renfri


Po zobaczeniu wykończenia Kaeru moją pierwszą myślą było: rany, co się tu stało? Ale mimo wszystko to zakończenie chyba najbardziej przypadło mi do gustu. Po wszystkich spodziewałam się raczej ciemnego motywu kolorystycznego, a tu - niespodzianka. Kucyki i tęcze, a jakżeby inaczej. Tylko pytanie: czemu tylko 20%? Moja baza jest warta przynajmniej 40! Wstydź się, Kaeru! <3
Przeważnie nie przepadam za takimi mieszankami kolorów, ale u Lynx po prostu mnie urzekły. Powinnam się przyczepić do wielu plam kolorystycznych na modelkach, ale według mnie to daje naprawdę świetny efekt i wygląda nieco tajemniczo. Chyba zainspiruję się tym w jakimś szablonie.

praca od autorki









Vanes


praca od autorki
Chyba każdy przyzna, że praca Kaeru jest wspaniała. Ta kolorystyka, dobranie dodatków, dobrze wkomponowany napis :D Podoba mi się pomysł Lydii na przesunięcie napisu w samo centrum. Fantazja zrobiła ciekawą składankę, ale według mnie efekt psuje za mocno wyróżniające się białe tło postaci. Najbardziej ze wszystkich podoba mi się praca Agaty. Jest oryginalna i niepowtarzalna.









emergency

(druga praca)

praca od autorki
Druga baza dla mnie nawet początkowo była problemem i widzę, że niektórzy sobie z nim o wiele lepiej poradzili niż ja (niewielka niespodzianka XD). Natomiast najbardziej podoba mi się efekt otrzymany przez Lydię - mieszanka zieleni i czerwieni to jest to, czego temu nagłówkowi brakowało. Plus za genialną czcionkę, chyba ma to coś wspólnego z Hobbitem, czy się mylę? Mniejsza, genialna pracka!








Lizz Kaviste


praca od autorki
Bardzo się cieszę, że większość dziewczyn wyczuła, co chciałam przekazać przez tę bazę i utrzymała nagłówki w ciemnej tonacji. Pośród tych prac nie znajduję takiej, która by mi się zupełnie nie podobała. Każda ma w sobie to "coś" (i tym czymś na pewno nie jest mój wkład). Niemniej jedna zostałam poproszona o wybór najlepszej, no i tutaj już zaczynają się schody, ponieważ w różnych kategoriach wybrałabym inne prace. Pod względem oryginalności - na pewno przebija wszystkich Agata, nigdy nie spodziewałabym się takiej interpretacji tej bazy. Pod względem estetyki wykonania wybrałabym prace moniki4451 i Renfri. Natomiast kolorystyka najbardziej podoba mi się u Lynx. W ostateczności wybieram jednak pracę Renfri.








Sasame Ka


praca od autorki
Trudno mi wyróżnić jedną pracę, dlatego podsumuję wszystkie po kolei. Współpraca z Impression Elf ma coś w sobie, aczkolwiek podrasowałabym w niej kolorystykę i napis. Druga z InginiaXoXo wymiata całokształtem, nie miałam pojęcia, że z mojej bazy może wyjść coś mroczniejszego. Z Lydią ma ciekawą kolorystykę. Strasznie podoba mi się współpraca z Muffy, jednak minusem tej pracy jest napis, ale mimo wszystko jest ciekawie i inaczej. Współpraca z Naaailee: Lana! Nagłówek bardzo mi się podoba, nawet więcej niż bardzo. I kolorystyka... Jestem na tak! Za to współpraca z Desari... zakochałam się w niej! Jest piękna... I te barwy. <3 Z Fantazją jest ciekawa, taka niebanalna. Podoba mi się motyw "3D". Ciekawe dokończenie bazy. Współpraca z Renfri: praca jest... oszałamiająca. Podoba mi się, nawet bardzo, a nawet i jeszcze bardziej niż mi się wydaje. Jest genialna. Wszystko mi się w niej podoba <3









k4sper


To jest baza-niespodzianka. Dlaczego? Strollowaliśmy was. Tak naprawdę baza od k4sper to była skończona praca. Nie musieliście nic w niej robić.
Trololololo~

praca od autorki
Praca Agaty urzekła mnie użyciem tych pasków, które można sobie ustawić podczas słuchania muzyki w Windows Media Player, to wielki plus. W nagłówku Ariany bardzo podoba mi się kolorystyka i wariacja między tymi kreskami przypominającymi linię życia. W pracy Impresion Elf dostrzegam, że spotkały ją trudności ze znalezieniem pomysłu na ten nagłówek, jednak wyszła z tego całkiem mądrze. Przydymiając, wprowadziła taki dyskotekowy klimat :) Prace Lydii i Halucynowej mają fajną kolorystykę i ogólnie są ładnie wykonane. Sasamka fajnie przekształciła moją wizję w swoją :d; nagłówek jest ciekawy i dobrze wykonany. Baza, którą dokończyła Selly, wydaję się być taka dobra jakościowo. Znowu orygianlne elementy nadają temu nagłówkowi fajny klimat :D
Vanes pozostawiła prace w oryginalnym klimacie, jednak dodając tekstury, ożywiła ją i rozjaśniła, że czuć ten klimat imprez podczas nocnych festiwali w ciepłych krajach. December w swojej pracy zaprosiła w nas w zupełnie inny czas. Przynajmniej dla mnie, to ma lekki klimat disco przez te kolorowe prostokąty :D
Ogólnie, jak widać po powyższym opisie, wszystkie prace mają coś w sobie, co nie pozwala mi wybrać tej jednej jedynej, bo po prostu każda czymś do siebie przyciąga (: Dobra robota!
+ w życiu nie spodziewałam się, że z tej bazy wyjdą takie fajne prace :d









20 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że Kaeru nie podeszła zbyt poważnie do tej zabawy... ;/

    Banana rlz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie podeszłam poważnie! W końcu to zabawa! XD

      Usuń
    2. Jesteś jakaś niepoważna! xD

      Usuń
    3. Mam takie samo wrażenie :D

      Usuń
    4. :< ([I] Bierze grabki i idzie do innej piaskownicy [/i])

      Usuń
  2. Prace Kaeru powalają XD haaha
    Najbardziej podoba mi się praca, która wyszła z współpracy Lizz Kaviste i Agaty. Ona jest cudowna, nie mogę się na nią napatrzeć <3

    A zabawa strasznie mi się podobała ^^

    Muffy xx

    OdpowiedzUsuń
  3. No, jak tak przeglądam prace to najwięcej uśmiechu wywołały właśnie prace Kaeru :) Zabawa sama w sobie po prostu świetna! Nie wyobrażam sobie, byście nie zrobiły kolejnej edycji :D
    ~ Jeśli chodzi o bazę emergency najbardziej podoba mi się ta... emergency :) Ale poza tym +Alexxa też jest śliczna.
    ~ Nie mogę, w pracy Renfri po prostu widać jej styl i całą ją :D Ciężko mi zdecydować, jaka współpraca z nią jest najlepsza. Waham się pomiędzy tą z Lynx a tą z Sasame - mimo wszystko to zupełnie dwa inne style, dlatego może pozostawię tu osąd bez rozstrzygnięcia. Obie są świetne :)
    ~ Tak patrzę, że ta baza od Vanes była chyba najtrudniejsza :O Szczęście, że mi się nie trafiła, bo ja sama nie wiedziałabym, co z nią zrobić... Najzgrabniej z tego wyszła Agata, dumna jestem z niej :D :D Pomysł Fantazji też nie jest zły, naprawdę ciekawe rozwiązanie. Ale np ta moniki4451 też zasługuje na wyróżnienie według mnie :) Ten bokeh mnie urzekł. Kaeru jestem zawiedziona! Ta współpraca z Renfri wyszła Ci lepiej, gdzie się podziała ta cała zajebistość? :< ( :P :D xD )
    ~ Tak się zastanawiałam, z czym będzie druga baza emergency i coś wyczuwałam w powietrzu, że będzie to TG :D Patrzcie, jaki ze mnie jasnowidz :D Ta z Fantazją jest niezła, chociaż Lydii przebija wszystko :D Kojarzy mi się trochę z... neuronami i dodaje takiego mrocznego uroku. Tylko zmieniłabym czcionkę. Niemniej jednak mój faworyt :)
    ~ Jeżeli chodzi o współpracę z Liz, Agata jak zwykle popisała się oryginalnością. Hope. Przepiękna interpretacja :) Ale żeby nie wyróżniać tylko jej, to praca z Desari też mi się podoba, a ta z Renfri to wgl mistrzostwo!
    ~ Sasame dała spore pole do popisu umieszczając jako bazę teksturę i według mnie najlepiej sprostała temu Desai, InginiaXoXo i Renfri (nietypowy nagłówek).
    ~ Kto by się spodziewał, że baza k4sper jest skończona? xD Tutaj wielkie brawa dla Agaty i Ariany, jednak moim faworytem jest ta z Vanes :D

    O matko, napisałam! :)
    Jeszcze tylko raz - naprawdę świetna zabawa, mam nadzieję na kolejne edycje i obiecuję nast razem oddawać prace szybciej :D
    Ach i jeszcze jedno. Kaeru, proszę, nie dodawaj kucyków do Leviego :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku czemu mam takiego głupiego antywirusa, który zablokował mi niektóre strony ;/ przez co nie mogę zobaczyć podglądów ;c. Na co nie klikam wyświetla mi się: "Zablokowano niebezpieczną stronę internetową" ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś mieć opcję w antywirusie, żeby go na chwilę wyłączyć :3

      Usuń
    2. Udało mi się przynajmniej wejść na telefonie mamy, ale co to za przyjemność oglądać pomniejszone prace ;c.
      Mimo wszystko muszę przyznać, że prace wyszły świetnie. Nie jestem w stanie patrząc na komórkę dostrzec zbyt wielu szczegółów (i już nawet nie pamiętam do kogo należały prace - mózg mi przez ten upał wyparował) przez co nie mogę wybrać swoich faworytów. :)

      Usuń
  5. Wszystkie prace są fajne, ale największy uśmiech wywołały te Kaeru. :D
    Moimi faworytami są zdecydowanie Vanes&Agata, Lizz&Agata, K4asper&Sasame, Lizz&Renfri, K4sper&Ariana.
    W sumie wymieniłabym jeszcze wiele z nich, ale pomińmy to. Jestem bardzo ciekawa drugiej edycji, będę miała na co popatrzeć. :D
    Chou xx

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku. Ile pięknych prac *.* Aż się człowiek nie może napatrzeć! Więcej takich akcji ♥ (już zacieram łapki na drugą edycję).

    Baza emergency (pierwsza): tutaj typowałabym prace Alex, Muffy, Naaailee i Renfrii, chociaż reszta też jest świetna. Oraz sam nagłówek emergency ;)
    Baza Renfrii: prace Ariany, Lynx, Muffy i Sasame Ka są genialne!
    Baza Vanes: zdecydowanie Fantazja, ale ta baza była dosyć ciężka, więc właściwie powinnam wyróżnić wszystkie dziewczyny. (I chcę podziękować Vanes za wytypowanie współpracy ze mną :*)
    Baza emergency (druga): tu było naprawdę wiele świetnych prac, więc wymienię Alexxę, December, Fantazję, Lydię i monikę4451. Równie niesamowite jest wykończenie bazy przez jej autorkę. :)
    Baza Lizz Kaviste: tu miałam ciężki wybór, ale chyba prace Lynx, monika4451 i Renfri spodobały mi się najbardziej. (I dziękuję za wyróżnienie.)
    Baza Sasame Ka: serce moje skradły współprace z Desari, Fantazją, Muffy, Naaailee oaz Renfri ( *.* ). Dobra, Renfri wygrała. XD I oczywiście oryginał dokończony przez Sasame Ka również jest świetny.
    Baza k4sper (która, jak się okazało, bazą nie była :D): Powiem tak, była to chyba najcięższa baza z wszystkich dostępnych, przynajmniej moim zdaniem i tu też chciałabym wyróżnić wszystkie dziewczyny, bo łatwo nie miały.
    + I na koniec specjalne wyróżnienie dla Kaeru za kucyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaeru wygrywa wiadro internetów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaeru, kocham Cię :')
    Muszę przyznać, że bardzo przyjemnie przeglądało się te prace, wyszło naprawdę świetnie c: Moimi faworytami są chyba wszystkie bazy dokończone przez Agatę, jeju, dziewczyna robi genialną, niebanalną i oryginalną grafikę. Bardzo chciałabym, żeby czegoś mnie nauczyła ;-;
    Naprawdę podoba mi się też baza k4sper w wykonaniu Sasame Ka, wygląda to świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam "baza k4sper w wykonaniu Sasame Ka" *facepalm*
      Chyba nie tak miało to być hahaha
      Baza k4sper dokończona przez Sasame Ka* :)

      Usuń
  9. Kaeru rozwaliła system ♥
    Prace dokończone przez Agatę >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> życie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaeru oczywiście powaliła tymi kucykami Pony!
    Prace Agaty to życie, a Renfri <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. O bosz, kiedy robiłam bazę dla k4sper to myślałam sobie "to już jest chyba skończone, ale przecież muszę coś dodać" - a tu takie trol ;p
    Tak, czcionka z nagłówka z emergency jest z Hobbita :).
    Wszystkie prace są śliczne <3 To zadziwiające, że każdy ma inny pomysł na tą samą bazę.
    Jeszcze raz gratuluję pomysłu! :*

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Etykiety

#Zamówienie bleachowa no-anime sygnatury Zielony Kociak Vanes ciemny nagłówki mroczne jasne ciemne minimalizm anime szablony Naruto jasny czarno-białe minimalistyczny Zamówienie Yaoi anime girl Schizma Shingeki no Kyojin dziewczyna Inne Renfri chłopak kpop Harry Potter K-POP Sasuke Uchiha exo kobieta minimalistyczne prudence. #Propozycje Amnezja Reiciakowa Fairy Tail GOŚCIE animowany nagłówek emergency informacje synestezja Attack No Titans Ally Eveline Dee Itachi Uchiha Naruto Shippuden dark k4sper szare Levi Mizu Niebieski Kuroko no Basket Lizz Kaviste OC ciepłe kolory Bleach Naruto Uzumaki Sasame Ka Azjaci Nessa Fantazja Szkielet Smoka BTS SasuSaku hasty Współpraca z Pandą! 5 Seconds Of Summer Death Note Tokyo Ghoul Tyler Zaczarowana fioletowe girl książki manga mężczyzna różowe Akatsuki Gombrowicz Kim Jaejoong SHINee delikatny Angel Draco Malfoy Durarara!! Fullmetal Alchemist Gray Fullbuster Lee Jong Suk Luhan Orihara Izaya Sakura Haruno SasuNaru Zakochani mangowy muzyka tapeta zielone #PANDA CHALLANGE 2NE1 4MINUTE Bobby(iKON) December Emma Watson Eren Jaeger Heiwajima Shizuo Hermiona Granger Hinata Hyuuga KOREA Lucy Heartfilia Marvel Natsu Dragneel Oh Sehun Renfri & Amnezja SHIO Sehun Taeyang(BIGBANG) Vocaloid Zielony Kociak & Vanes animacje imprezy maska gazowa modelka pastelowy wielokolorowy Baekhyun CL Essence Fantasy Free G-DRAGON Gajeel Redfox Gra o Tron Hogwart Igrzyska Śmierci JYJ Juvia Kuroshitsuji Miasto Miesiąc Tematyczny NANA Nana Osaki NaruHina Yato(Noragami) bannery biały czerwień dwukolumnowy emergency & Renfri frankie. gif iKON kwiat miłość motyle nadmiar zieleni para prosty seriale szary wampir zwierzęta Assassin's Creed BIG BANG Block B DRAMAtical Murder Erza Scarlet Frozen Gwiezdne Wojny Hatsune Miku Hinata Hyūga Ichigo Kurosaki Jellal Fernandes Kakashi Kiara Eira Mikasa Ackerman Mirai Nikki NCT Noragami One direction Panda Tsuki Uta Vikings attack on titan czołg imieniny kafelkowy smoki wiosna zimowy Adam Lambert Ailee Akuma To Love Song Ally & Fantazja American Horror Story Angel Beats! Animals Another Ao no Exorcist Autumn B2ST Byun Baekhyun Calum Hood Dara Deadpool Deidara Devil May Cry EXID Elf Fantazja & Vanes Gall Game of Thrones Grimmjow Jaegerjaquez Haikyuu Harry Styles Harry Styles(1D) Healer Iron Man Jack Frost Ji Chang Wook Joker Jungkook Justin Bieber K Project Kai Kiko Mizuhara Komiks Kushina L Liam Payne Lily Collins Luke Hemmings Luna Lovegood(HP) MBLAQ Magi Min Yoongi Minato Monsta X Pandora Hearts Pokemon Psycho-Pass Rap Monster Ryuk SZABLON NA ŻYCZNIE Sakura Sawasawa Sebastian Michaelis Shizaya Sowa Sulli Sword Art Online Szkielet Smoka & Vanes T.O.P(BIGBANG) Taemin(SHINee) Taylor Momsen The Ring The Vampire Diares The Walking Dead Tom Felton Toushiro Hitsugaya Troian Bellisario Troye Sivan Ulquihime Uta No☆prince-sama♪ Vergil WINNER XIA Yukine Zankyou no Terror bajki baletnica czaszki f(x) got7 gry komputerowe halloween hunhan ikony jesień kolaboracja kot lato moda model my little pony pies podsumowanie roczne postapokalipsa psychiczny ptak rysunek róże steins;gate słodki słońce tajemniczy turkusowe wilk zamek zdjęcia Świat Dysku +18 1D 24k Aaron Johnson Adventure Time Air Akise Aru Alexander Johansson Alexz Johnsons Alice Alice in Wonderland Ally & Renfri Alphonse Elric Amnesia Amnezja & Vanes Ano Hana Aomine Daiki Arachne Arakawa Hiromu Arrow Austin Butler B.A.P Bakemono no Ko Barbara Palvin Batman Beelzebub Bellatrix Ben Allen Boku dake ga Inai Machi Breaking Bad Channing Tatum Chanyeol Chat Noir Cloud Strife Code Geas Code:Breaker Cole Sprouse Crystal Reed DJ Daenerys Daesung(BIGBANG) Dakota Fanning Daniel Craig Dantalion Dante Daryl Dixon Daughter Deadman Wonderland Dean Death Parade Disney Drifters Dylan O'Brien ERASED EXID (LE) Ed Westwick Eden of the East Edward Elrick Egzorcyzmy Emily Rose Emilia Clarke Emily Rudd Equilibrium Ezra Miller Fanfiction Fantazja & December Fantazja & Renfri Fantazja & Zielony Kociak Fantazja i Emergency Felicity Final Fantasy VII Fotograf Fred i George Weasley Genos Gintama Girl's Generation Glee Gossip Girl Gregory House Gruvia Gwiazda Śmierci HA:TFELT HYUNA Halsey Hannibal Harley Quinn Haruhi Suzumiya Henry Hibari Higurashi no Naku Koro ni Hollywood Undead Hugh Jackman Hugh Laurie Huncwoci Ib Ibuki Mioda Ichiban Ushiro no Daimaou Ichinose Tokiya Ino Yamanaka Irlandia ItaNaru Iumazark Jak wytresować smoka Jang Hyun Seung(B2ST) Jay Park Jessi Jikook Jon Snow Juniel Junjou Romantica K-On! K-Project Kakashi Hatake Kamiya Hiroshi Karneval Kasia Jujeczka Katarina Katherine McNamara Kaya Scodelario Kill la Kill Kim Hanbin Kim Jongin Kim Yugyeom Kimi Ni Todoke Kin Tsuchi Kise Ryouta Kosogłos Kouka Kuroko Tetsuya Kyoukai no kanata Lagherta Laura Marano Lawliet Lee Min Ho Lelouch Leo Howard Levy McGarden Life is Strange Lim Changkyun Linkin Park Londyn Lord Vader Louis Tomlinson Lucy Hale Luffy Madonna Magnus Bane Makai Ouji Mamamoo Matt Damon Megurine Luka Merida Waleczna Metal Gear Solid Midorima Shintaro Mikołaj Millenium Minecraft Miraculum Mitsuki Nase Miura Haruma Moon Lovers N Na śmierć i życie Nam Minwoo Nam Taehyun Nana Komatsu Nanami Haruka Naruto Gaiden Natasha Poly Natx Necro-san Neji Hyuuga Niall Horan Nicolas Cage Nie z tego świata No Doubt No.06 Norman Reedus Olivia Holt One Piece One Punch Man Opowieści z Narnii Owen Wilson Park Bogum Park Shin Hye Paryż Petter Northug Pieśń Lodu i Ognia Pingwiny z Madagaskaru Polska modelka Przepis na bombkę Queer as Folk Raiden Ravi Red Reign Robbie Williams Rollo Rozen Maiden Rukia Kuchiki SS301 Sam Samara Sasame Ka & Renfri Sasuke Uchicha Secret Selly Seo Kangjoon Seungri(BIGBANG) Seventeen Shandie Shigatsu wa Kimi no Uso Shikatema Shimazu Toyohisa Shin Hoseok Shinhwa Shinji Hirako Skazani na Shawshank Sky Ferreira Slash Sleepy Hollow Song Ji Eun Strażnicy Marzeń Studio Ghibli Suigintou Sunggyu(Infinite) Super Dangan Ronpa 2 Supernatural TK Tablo Taehyung Takizawa Akira Tetsuya The Last Kingdom The Wolf Among Us The maze runner This Love Thousand Foot Krutch Tifa Lockhart Tiger & Bunny Toki wo Kakeru Shoujo Tokyo ESP Tonari no Kaibutsu-kun Trzej Muszkieterowie Tsubasa Chronicle Ulzzang Umibouzu Urumii Uryuu Minene Uryū Ishida VIXX Vanes & Lizz Kaviste Vanes & eveline Dee Violetta Watashi ni XX Shinasai Weźmiesz czarno kure Wolverine Wróżki Wywiad z wampirem X-Men Yakuza 4 Yoochun You Who Came From The Stars Yukino Yuri Yuuko Zanim się pojawiłeś Zaplątani Zeref Zico Zielony Kociak & Fantazja Zielony Kociak & Nie jestem Gombrowiczem Zielony Kociak & Renfri Zielony Kociak & emergency Zion.T adrien agreste agrafka aparat atena awatar legenda aanga boys chen chibi cosplay cyberpunk cyrk czarny dance diabeł dr House drzewo eevee ef:tale of memories emergency & hasty fantastic beasts fluffle giriboy grunge hetalia jeleń k4sper x Renfri karty kawa khh khr kosmos league of legends lis lol marynarz mineralarrow mino morze music tag narwal nie jestem Gombrowiczem & Fantazja nie jestem Gombrowiczem & emergency niebo nyan cat ognisty oko oreuis parasol piraci piłki podsumowanie miesiąca pomarańcz pop art ropucha rękodzieło santorin sepia sherlock skoki narciarskie skull synatury szkielet szkoła taekook taniec teen wolf touhou tsm tła na facebooka vintage wachlarz wild wojenny xxxHolic zespół zima zombie zuko zębatki łyżwiarstwo śnieg
Nakarm Pandę komentarzami