1 czerwca 2015

317# dzień dziecka, EXO, b&w


Nezja kacuje.
Już więcej nie będzie pić, obiecuje wam.
A tak poważnie, wiecie jak to jest, być na imbie w piątek, wrócić rano, żeby w sobotę iść na osiemnastkę znajomej, wrócić w niedzielę rano, przespać się dwie godziny, żeby zostać obudzonym przez okres, argh! Świat jest przeciwko mnie. Jakim cudem ja mimo wszystko mam dobre oceny? Coś nade mną czuwa, ale nie, to chyba nie bóg, on już stracił wiarę we mnie. No no, do rzeczy!
Nie wolno pić. Alkohol jest zły, lepiej na$#%$&wiać szablony, o! I z tej okazji mam dla was dwa z EXO, bo fazuję (nie nie, nie w tym znaczeniu, niegrzeczni, hehehe!) na nich ostatnio dosyć grubo. Więc zostawiam was, a sama idę obejrzeć jakiś film disneya i zdrzemnąć się trochę. Eloszki!



627# migraine in my head

628# girl, you're just a child


9 komentarzy:

  1. Haha wiem jak to jest, a najgorsze jeszcze jest jak prawie nic nie prześpisz po imprezie jesteś na kacu dostajesz okres i jeszcze musisz iśc do szkoły to dopiero jest kataklizm :D
    A co do prac sa świetne, co tu duzo mówić zdolna bestia jesteś to i szablony świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kac jest mniejszy jak przed snem nachlejesz się wody. Polecam. ;D

    Nezjowe szablony śliczniochy. <3 oba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O bosze ... Sehcio <3
    Jakie to cudne i mroczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają podobne nagłówki i kolorystykę, ale CSS jest zupełnie inaczej zorganizowany. Nie potrafię wybrać faworyta, oba są świetne i dopracowane. Kurczę, też tak chcę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Stwierdzam, że te szablony są idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmy Disneya na kaca, muszę kiedyś spróbować <3 Nie, żebym była jakimś tam nałogowcem <.<" Ale... No wiecie jak to się mówi... Smok też człowiek xD
    Co do samych szablonów... Nie umiem zdecydować, który podoba mi się bardziej C': Naprawdę, obydwa mają w sobie to coś... To takie twoje coś xD Bardzo podoba mi się nagłówek w pierwszym, on naprawdę razi zajebistością (przepraszam, nie powinnam przeklinać </3) A w drugim podoba mi się ten skromniutki kodzik, jest prześliczny, naprawdę ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba szablony są świetne.
    Call me, baby!.
    Musiałam. :D

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers