30 maja 2015

316# this life is mine to live

I won't fade away,
be forgotten or just
cast away,
this life is mine to live,
I won't fade away,
I'm lost inside this endless haze of life,
but this life is mine to live

- All Time Low ~ Old Scars/Future Hearts


Siemanko, świry!
Tak mniej więcej już od godziny próbuję napisać tego posta i tak przynajmniej od godziny mi to nie wychodzi... Dobra, niech już dostanę po głowie jak coś nie wyjdzie, ale wrzucić trzeba. 
Ogólnie to Tyler trochę się tutaj tak nieładnie wepchnęła z czego ma w sumie ogromne wyrzuty sumienia, ale ostatni mój szablon tutaj był jakoś miesiąc temu (a posty jak widać są zaplanowane hen hen późno na czerwiec) i chyba przez to miałam jeszcze większe wyrzuty sumienia, więc tak jakby.... to tego innego wyjścia nie było... 3 piosenki niezręcznego śpiewu później... No i Tyler zwinęła nieco post Zielonemu Kociakowi (tak w połowie) i nawet nie wiecie jak fatalnie się z tego powodu czuję....Ok koniec, myślę, że mój aktualny portret psychologiczny jest przedstawiony ze szczegółami... kolejne 2 piosenki później....
Także. Dzięki, dzięki, dzięki Kociaku za możliwość dorzucenia swojej pracy!
Niestety dzisiaj to Tyler jest odpowiedzialna za pisanie posta, więc - jak to zaprezentowane jest wyżej - będzie/jest awkward xD
Czy tylko ja tak przeżywam wrzucenie każdego posta?!
Ok, nie napisałam w końcu. Post składa się z dwóch prac Kociaka (oczywiście) i jednej, skromniutkiej Tyler (to o tego małego gówniarza całe te wyrzuty sumienia ... xD).

Zielony Kociak

Szablon dla JellyFish
Współpraca z Shandie
Tyler
Ostatni szablon ma numer 626#.
Ok1, wygrałam jakiś konkurs na najbardziej emocjonalny post na Pandzi czy następnym razem powinnam się bardziej postarać? xD
Ok2, trzeba kończyć, bo na grilla wołają. ^o^
Ok3, ej ja to miałam tak wrzucić, nie? >_<
Ok4, ktoś chętny na karaoke z Future Hearts All Time Low?
Ok5, mam nadzieję, że wszystko dobrze podlinkowałam.
Ok6, jak ktoś miałby ochotę dać mi parę lekcji pt. "Jak przestać być niezręcznym" to ja się pisze!
Miłej soboty wszystkim! Ile ja się muszę napisać, co nie? xD

21 komentarzy:

  1. KARAOKE Z FUTURE HEARTS ZAWSZE ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO KIEDY I GDZIE? I po ile zrzucamy się na zatyczki do uszu dla sąsiadów xD

      Usuń
    2. Po co mamy sie zrzucac? Niech sobie sami kupia, juz i tak nawet na chinskie zarcie mnie nie stac xD



      IN THE DARK THERE'S A LIGHT THAT'S CALLING EEEEEEVERYOONE OUT

      Usuń
  2. Szablon z Daenerys jest chyba źle podlinkowany... :)
    Ale oprócz tego wszystko się zgadza i dzięki szablonowi Tyler muszę na nowo zdefiniować co to jest piękny szablon. Bo ten jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak właśnie ogarnięcie wrzucam czasami posty... :) Ale elegancko poprawione <3
      Dzięki, dzięki, dzięki. Jest mi przemiło czytać takie rzeczy. :3 Zwłaszcza, że szablon wyszedł troszkę przypadkiem.. :P

      Usuń
  3. Tyler - świetna robota. :))
    Zielony Kociak - jak zwykle genialnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ZK - Cudowne! *-*
    Tyler - Piękne! *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabrakło numerów szablonów, więc pozwoliłam sobie dopisać zdanie ;p
    Meduzę widziałam i wciąż utrzymuję, że pierwsza wersja była lepsza, zamawiająca się nie zna ;-; Ale Kicia zrobiła dobrą robotę.
    Tyler - jak zawsze mistrz minimalistycznych szablonów. A może spróbuj kiedyś zrobić jakiś nie minimalistyczny? Mogłoby ciekawie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo. :) Jakoś nie jestem zwyczajna pilnować takich spraw, ale to tylko znak, że trzeba więcej publikować prac na Pandzi <3
      I kurcze, ja już próbowałam takich nieminimalistycznych i szkoda gadać co z tego wyszło xD

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się ostatni szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koooociakowy szablon!! <3 Uwielbiam ten z meduzami, taki kociakowy <3 w drugim widzę ładny nagłówek Shandie z GoT <3 no ładnie, ładnie, choć ten róż mi tak średnio pasuje :3
    No i Tayler, ja się jeszcze z Tobą tutaj nie witałam(przegapiłam wcześniejszą notkę), także no, cześć! Witam w ekipie :D
    Szablon jak na najwyższym poziome, bo oczywiście jak dla mnie jesteś mistrzynią minimalizmu <3 Czego cholernie zazdroszczę, bo ja tak nie potrafię ;----;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajć, trzeba dopisać, że współpraca...>_< Oczywiście Tyler słysząc grill rzuciła wszystko i wyleciała z domu xD (
      No i dzień dobry. :D Bardzo mi miło <3 Powinnam się zacząć udzielać i Was - w końcu - poznać, ale coś mi nie idzie xD Jakoś się zebrać nie mogę :3
      I gdzie tam na najwyższym poziomie... nie to że się nie starała czy coś, ale tegoo... <3 Dziękuję <3 I z tym ostatnim zdaniem to się tak przynajmniej w 39827% nie zgadzam <3

      Usuń
  8. Dwie drobne poprawki zrobiłam.
    Szablon Twój widziałam już i wiesz doskonale, że mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie szablony są cudowne, ale najbardziej mi się podoba ostatni. Minimalizm jest cudowny i kody. Gdybym miała bloga wolnego to bym go wstawiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham niezręczne osoby, nawet nie próbuj się tego oduczać ♥ I tak w ogóle to cześć xD" Btw... Dla mnie wrzucanie postów to też jest takie: "O matko o matko o matko D:" także... Pełne zrozumienie <3
    A co do samych prac... Meduzowy szablon Kici jest fajny *-* Normalnie bym w życiu tak dobrze nie połączyła tego odcienia niebieskiego, szacunek <3 Szablon z GoT ♥ Kociaku, wyjdź za mnie, czy coś xD
    A ostatni szablon to też kawał prawdziwej roboty... Niby taki skromniusi na pierwszy rzut oka, ale zaraz na drugi rzut widać, jak dużo pracy w niego musiałaś włożyć <3 To po prostu widać, kiedy ktoś daje z siebie 110% w każdej pracy ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zobaczyłam miniaturę ostatniego, to mi się natychmiast skojarzyło "who am i hedwig" ale na szczęście to nie było to. Nadal mnie zaskakuje, jak wszystko tam się ładnie łączy ze sobą :|

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy chyba najbardziej przypadł mi do gustu, ale reszta też świetna!

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers