26 maja 2015

314# Wild for the night


Wiajcie! Jestem świeżutką osóbką, które przeszła staż i dostała się tutaj! Alls - tak mnie zwą (przynajmniej niektórzy xd) Jak się macie? Złożyliście życzenia swoim mamom? Ja tak. :D Oj, nie wiem co by tu napisać. Mam nadzieję, że mnie polubicie. ;) Na razie mam dla was jeden szablonik, minimalistyczny, czarno-biały. Taki bardziej typowy, banalny (niestety :/).
Przyjmuję zamówienia!
(Jakby co! xd)


#621 Black or White
Więc, do zobaczenia w następnej notce! Mam nadzieję, że wtedy was czymś zaskoczę.

13 komentarzy:

  1. Szablon cudowny. Widać, że się naprawcowałaś z kodowaniem. Efekt jest naprawdę dobry.
    Moje serce jednak porwała wykonana przez Ciebie sygnatura. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. witam, chciałam zapytać czy byłaby możliwość zrobienia dla mnie szablonu? patix3@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon robi dobre wrażenie :) Cytat też wybrałaś fajny. Sygnaturka jest jeszcze lepsza!
    Mam nadzieję, że spodoba ci się u nas na Pandzi i zostaniesz jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ally, cześć ♥ Mam nadzieję, że spodoba Ci się na Pandzi, dziewczyny są naprawdę świetne, także o to nie musisz się martwić xD A co do samego szablonu... Dopracowałaś szczegóły *-* Ja uwielbiam dopracowane szczegóły, tutaj jakieś etykiety, jakieś linki, cytaty no po prostu mrah~ I ogólnie sam szablon prezentuje się bardzo przyjaźnie, prostota i minimalizm są w cenie także~ I sygna też przyjemna dla oka ♥ Fajnie, że nie jest taka zwyczajna... Zwyczajność zwyczajnie nie przyjmuje się na Pandzi, tak ostatnio zauważyłam xD

    OdpowiedzUsuń
  5. No hej, witam w załodze! <3
    Lubię twoje minimalistyczne szablony, bo widać, że w tym najlepiej się czujesz (tak myślę :P).
    Szablon fajny, w dobrze dobranych kolorkach, dopracowany... Czego chcieć więcej? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykły efekt! Cudowny szablon ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablony w twoim wykonaniu są świetne! Naprawdę cię podziwiam.
    Pozdrawiam, Carrie

    OdpowiedzUsuń
  8. Sygnaturka rozpoczynająca post jest asdfghjkl *.*

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers