27 grudnia 2014

269# Gwiazdkowa niespodzianka!


I o to jest! Niestety o jeden prezent mniej, gdyż pojawiły się pewne okoliczności uniemożliwiające Amnezji wykonanie propozycji szablonu - prosimy o zrozumienie. Mamy nadzieję, że szablony spełniły oczekiwania! :)




b l e a c h o w a

516# kaya scodelario x robert pattinson
propozycja od anonima4:
"Kaya Scodelario i Robert Pattinson od bleachowej! Coś takiego mrocznego, lekko przeraźliwego? :3"

Może nie jest to nic przeraźliwego, ale na pewno trochę mroku w sobie ma ;-)
Dla innych, którzy również złożyli swoje propozycje do mnie: ZROBIĘ JE WSZYSTKIE tylko później - taki suprajs <3


Z i e l o n y   K o c i a k

517#
Szablon co prawda półkafelkowy, ale robiony pod propozycję Alex x, która napisała:
"Z chęcią zobaczyłabym minimalistyczny szablon z kafelkami :)"


V a n e s

518# Jack Frost

podgląd / pobierz
Propozycja od Ann Varcon:
"Chętnie zobaczyłabym szablon z Jackiem w wykonaniu Vanes".

bleachowa uprzedziła mnie z tym suprajsem, ale też wykonam pozostałe propozycje dla mnie. FMA od dawna mi siedzi w głowie, więc na pewno się pojawi, chociaż nie w oczywistej postaci :)

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że udało wam się opublikować niespodziankę! Wszystkie szablony piękne, ale ten od bleachi mnie urzekł, szczególnie, że rzadko widujemy jej talent w takich odsłonach. Praca Kociaka jak zwykle dopracowana i perfekcyjna, jak ktoś prowadzi bloga pamiętnikowego - idealna propozycja dla niego. Jack Frost na koniec, ah, moje serce bije szybciej ♥

    Ja propozycję wykonam i dodam ją w swoim następnym poście; spóźnione ale zawsze. Szampańskiego Sylwestra wszystkim życzę! (na wszelki wielki, jakbym już nie miała okazji).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne szablony, Kaya i Robert dobrze razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablony są cuudowne!! Naprawdę dobra robota i fajny pomysł z tą akcją. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon z Kayą i Robertem jest śliczny! Zresztą, wszystkie są cudne! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne szablony!<3 Nie mogę się na nie napatrzeć<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie świetne szablony <3 Na początku nie wiem po co napisałam komentarz w Księdze Pobrań xd

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers