NEWSY

Kontakt:
E-MAIL: panda.designs01@gmail.com
GG:33204617

Nabór został ponownie otwarty! Wszystkich chętnych zapraszamy do wysyłania zgłoszeń.
Śledź Pandę na Facebooku i na Instagramie!

31 października 2014

244# Halloween


Witamy Was w ten mhroczny dzień, kiedy o północy wszystkie upiory wylegają na ulice i wyłudzają cukierki. Przygotowaliśmy dla Was sporo dawkę halloweenowych prac a pod koniec znajdziecie specjalną niespodziankę. Sami zdecydujcie, czy to cukierek, czy psikus :)

EDIT: Doszedł jeszcze szablon Nessy!



Vanes

podgląd
462# Trick or treat

podgląd | pobierz

Zielony Kociak
463# Batmanyyyy!






Amnezja
464#

podgląd | pobierz


bleachowa
 

Gościnnie: bevardis
465#

podgląd | pobierz

A oto obiecana niespodzianka! W związku z tym, że Zaczarowane Szablony skończyły swoją działalność, w naszych skromnych progach zawitała Szkielet Smoka, szabloniarka z Zaczarowanych, i poprosiła o przyjęcie. Jednogłośnie stwierdziłyśmy, że bardzo chętnie powitamy ją na Pandzie :)

Szkielet Smoka
466# Duch

podgląd | pobierz

podgląd

Szkielet Smoka & Vanes
467# Halloween Levi

podgląd | pobierz


Nessa
468#

podgląd | pobierz

14 komentarzy:

  1. Śliczne, słodkie prace dziewczęta. :D
    Wszystko utrzymane w duchu Halloween. Ładnie nam to wyszło.
    Ciekawe czy notka z grami też będzie taka bogata. :P

    A Szkielet Smoka raz jeszcze witam w naszych progach i liczę na to, że na Pandzi zostanie i będzie tu się kreatywnością wykazywać. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. wow tyle ładnych prac wow Szkielet Smoka wow Qun się cieszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne prace! Szablony oczywiście wymiatają. I nowa osóbka w załodze. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawał dobrej roboty, teraz mi głupio, że zdążyłam machnąć tylko jedną pracę, ugh. Uwielbiam szablon Szkieletu Smoka, w inny sposób przedstawiający halloween. I ta sygnaturka (czy ktoś tu jeszcze fangirluje do Panic! At The Disco? :3). Kociakowe Batmany już od początku mi się podobały, o tym kochana wiesz. Wszystko jest w nim takie dopracowane i cudowna kolorystyka. Spóźnionego wesołego Halloween! ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry, cześć i czołem! Zacznę może od przywitania ze wszystkimi, żeby wyszło, że jednak trochę kultury w sobie mam, co nie? Żałuję, że nie weszłam tutaj wcześniej, bo naprawdę warto, dlatego dziękuję pewnej szabloniarce za zaproszenie. Oj, ty już Szkieleciku wiesz o kogo chodzi! Pewien Szkielet Smoka zaprosił mnie tutaj, bo chcę być na bieżąco jak, gdzie i kiedy rozkręca swoją karierę graficzną XD No więc witam Was wszystkich serdecznie, całą załogę (szabloniarki, komentujących i piękne szablony) i zastrzegam, że nie będę tutaj ostatni raz, co dla Was pewnie będzie okrutnym przeżyciem, bo ja naprawdę dużo gadam i większość tego, co mówię nie ma sensu :’)
    Z góry mówię, że ubóstwiam Halloween i wszelkiego rodzaju obrazki, gify, filmiki, filmy, a przede wszystkim szablony, więc może tutaj być naprawdę dużo słów, które mówią, że zakochałam się w każdym z tych szablonów, co rzecz jasna jest prawdą! Teraz może zacznę już komentować, bo piszę jak porąbana :’)
    Vanes
    Praca 1 - Nie mam pojęcia, co to *w dobrym tego stwierdzenia znaczeniu*. Czy to szablon, czy nagłówek, bo jestem tutaj nowa i serio nie ogarniam. Uznam to po prostu jako pracę, która jest śliczna! <3 Podobają mi się kolory, są naprawdę fajne i pasują do kompozycji tego obrazka. Kiedyś chciałam sobie tak twarz pomalować, ale niestety nie mam talentu malarskiego, więc muszę patrzeć na różne obrazki, zdjęcia i moją przyjaciółkę, która za każdym razem, gdy je widzi to mówi, że też tak chce. Niestety, żadna z nas nie umie takich cudeniek robić. A może teraz wrócę do obrazka? XD Cóż mogę mówić? Jest naprawdę piękny i mi się podoba, a że jest pierwszą pracą zobaczoną przeze mnie na tej szabloniarni, to naprawdę dałabym ci za to wielką, kształtną szósteczkę c:
    462# Trick or treat - Cukierek albo psikus, cukierek albo psikus! <3 Świetny szablon, zajebisty jest! Aż się chce podejść do tej dziewczyny i poprosić, żeby coś wywróżyła :D Podoba mi się, jest taki nastrój halloweenowy i to jest świetne! Układ też jest spoko, kolory mi się podobają, jednak najlepszy jest zdecydowanie nagłówek, który dodaje uroku tej pracy. Kawał dobrej roboty, z chęcią wzięłabym taki szablon do siebie na bloga :3 Ostatnio moja siostra stwierdziła, że będzie chodziła po domach w przebraniu i będzie zbierała cukierki, a ja jej na to „Mama ci może kupić słodycze, więc nie musisz żebrać od sąsiadów, głupku!”. Dobra, stop! Znowu schodzę z tematu XD Bardzo podoba mi się ten szablon <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony kociak
      463# Batmanyyyy! - Prosty, ale nie prosty! Jest uroczy! Lubię nietoperze, one są fajne! Kolory są naprawdę spoko, w końcu pomarańczowy to kolor halloweenowy :D Ten fiolet sprawia, że szablon jest inny i bardziej ciekawy! Wypatrzyłam malutkiego nietoperzyka na samym dole, który jest wprost słodki! *0* Z czym kojarzy mi się Halloween? W jakimś stopniu z nietoperzami i księżycem, więc to na pewno jest odpowiedni szablon! Bardzo mi się podoba <3
      Praca 2 - Ale zajebiaszcze *@* Jest naprawdę cudny i uroczy! Te dynie w tle świetnie komponują się z „postaciami” na obrazku. Podoba mi się i to bardzo, mimo że wolę gify niż zwykłe obrazki, ale ten jest naprawdę świetny <3 Tworzysz naprawdę coś cudownego i brałabym ten obrazek na swojego bloga :3 Kolory też mi się podobają ^^
      Amnezja
      464# - Podobają mi się takie szablony, są naprawdę świetne! Fajnie kolory, które zdecydowanie pasują do tej pracy c: Podoba mi się układ, jest naprawdę świetny! <3 Nie wiem, co jeszcze mogę powiedzieć, bo naprawdę urzekł mnie ten szablon. W ogóle wszystkie, które dzisiaj oglądam, są zajebiste i macie wielki talent! Zawsze mi się wydawało, że szablony robi się prosto, ale kiedy patrzę na wasze, to od razu zapominam co to znaczy prosto. One są cudowne <3 W tym ten twój, który mnie urzekł *@*
      bleachowa
      Praca 3 - Podobają mi się kolory i to bardzo, są naprawdę świetne! Jest bardzo magiczne i naprawdę świetna praca! C: Mimo że średnio kojarzy mi się z Halloween, to jest naprawdę fantastyczna <3 Naprawdę lubię takie obrazki i udało ci się ukazać tę magię, więc gratulacje c: Świetna praca *0*
      Gościnnie: bevardis
      465# - Świetne! Aww, to jest cudowne *@* Kolory, obrazki, układ – po prostu wszystko! Zajebiaszczy jest ten duch w kajdanach trzymający dynie, a obok niego napis „trick or treat”! To jest po prostu boskie! <3 Naprawdę kawał dobrej roboty, gratulacje! Nie, no brak mi słów, tak urzekł mnie ten szablon *0* Jeśli bym mogła, to zamieściłabym go na swoim blogu, bo jest uroczy i halloweenowy <3

      Usuń
    2. Szkielet Smoka
      466# Duch - Ja pierdziu, Szkielecik *0* Ale jaram się tym szablonem! Lubię mrok i ty naprawdę umiesz sprawić, że wręcz zakocham się w twoich szablonach i tak też jest z tym, bo normalnie nie mogę oderwać od niego swoich oczu! Ten duch jest świetny, tak cudownie dopełnia ten szablon, że nie trzeba dodawać już nic, a ja cieszę się jak głupia! <3 I wiesz co? Wpadłam przez Ciebie na kolejny pomysł na bloga, właśnie patrząc na tego ducha i ja chyba nie wyrobie przy pisaniu tych pięciu, a co dopiero myśleć o kolejnych… XD Ten napis nad ręką duszka jest po prostu zajebisty, sanszajn *@* Piękny, cudowny i oczywiście urzekł mnie jak zawsze i jak każdy twój szablon! <3 Powiedz mi, co ja bym zrobiła bez twoich cudownych szablonów? :*
      Praca 4 - Prawdziwe Halloween, skarbie XD A tak serio, to naprawdę świetny obrazek. Wszystkie twoje obrazki są świetne, nawet te plany lekcji na ZS :* Fajnie, że wreszcie wróciłaś do szablonów i teraz sprowadziłaś mnie do PG, co mnie bardzo cieszy! Kolory są świetne i ta dziewczyna też zajebiście wygląda na tym obrazku! <3 Czy ja już mówiłam, jak bardzo kocham to co tworzysz? NIE?! No to teraz mówię! :3 No to czekam na twoje kolejne prace i do napisania na gg :*
      Szkielet Smoka & Vanes
      467# Halloween Levi - Brawo dziewczyny! *@* Prawdziwy, halloweenowy szablon! Nawet nie wiecie jak bardzo mi się podoba <3 A co myślicie o tym, żebym założyła bloga o czarownicy? XD A tak serio, to jeśli miałabym bloga w tej tematyce albo chciałabym zmienić wystrój na Halloween, to na pewno zwróciłabym się do was c: Szkieleciku, ja wiem, że ciągle to powtarzam, ale uwielbiam to „Kotek pije mleko” prawie w każdym szablonie! <3 Kiedy spojrzałam na szablon z bliska *tak, powiększyłam go XD*, to osoba w nagłówku od razu wydała mi się szalonym kapelusznikiem czy jakimś tajemniczym nieznajomym ^^ Fajnie zrobione jest to wysuwające się coś *czy ja zawsze nie umiem się wysłowić i muszę biedolić trzy po trzy?! XD*, bo to takie fajne jest :3 Bardzo podoba mi się ten szablon i postaram się go kiedyś wykorzystać c:
      Hm… No to chyba by było na tyle, nie? XD Naprawdę świetne szablony i prace *przepraszam za bycie typową blondynką*, nawet jeśli o jednych pisałam z większym zaangażowanie, a o drugich z mniejszym, to i tak wiedzcie, że wszystkie z nich są cudowne <3 Cieszę się, że Szkielecik mnie tu zaprosiła, bo jest to naprawdę świetna szabloniarnia! *@* Przepraszam, jeśli mój komentarz jest naprawdę walnięty, ale zdarza mi się pisać i mówić coś nieprzemyślanego, więc nie bądźcie źli c:
      Happy Halloween, witches :*
      Weny życzę <3
      Zgredek :3

      Usuń
    3. Zescreenował to ktoś? Bo to chyba najdłuższy komentarz na pandzi!
      Cieszę się, że moje.... nasze prace Ci się podobają i jeszcze bardziej, ze będziesz tutaj częściej zaglądała. ;D
      Miło tu gościć kolejnego grafikomana. ;3

      Dziękuję za życzenia weny, za odwiedziny i dawkę pozytywnych emocji, które aż bije od powyższego komentarza. ;)

      Pozdrawiam! :*

      Usuń
    4. Dzięki takim ludziom jak Ty cieszę się, że tworzę ♥ Ostatnio dziewczyny narzekały, że mało osób komentuje, a tu proszę - tyle pozytywnej energii :D Mam nadzieję, że skoro tak Ci się u nas tak spodobało, to pozostaniesz na dłużej i będziesz nas krytykowała ile wlezie :)

      PS Jest edit, jeszcze Nessie udało się zrobić szablon ^^

      Usuń
    5. Nessa
      468# - Jaki świetny szablon *@* Łoo, matko! <3 Jaki on jest cudowny! Te dynie nadają takiego halloweenowego nastroju, że aż mam ochotę wbić się w jakiś kostium z zerówki i lecieć po cukierki! Naprawdę zarąbiaszczy szablon, moim zdaniem udał ci się i to mocno! Podobają mi się te świecące nagłówki, no wiesz o co mi chodzi, nie? *Dlaczego, to tylko ja nie potrafię się wysłowić? ;_;* Te dynie są zajebiste, normalnie cudownie straszne! <3 Cóż więcej mogę mówić? Świetne kolory, stworzyłaś idealny, halloweenowy klimacik i cholernie podoba mi się twój świetny szablon! *-*

      Uważam, że wy wszyscy macie talent do tworzenia tego typu grafiki i rozwijajcie się w tym kierunku <3 Jeszcze raz pozdrawiam i mam nadzieję, że ten komentarz jest jako tako długi XD

      Usuń
    6. Cześć, Zgredziu ♥ Cieszę się, że postanowiłaś tu do nas zawędrować :3 Wiesz, że ja całym smoczym serduchem kocham twoje komentarze... To jest taka najlepsza nagroda za zrobienie jakiejś pracy graficznej, mówię Ci~ No zresztą jak to powiedziały dziewczyny przede mną. Każdemu przyda się taka ogromna dawka pozytywnej energii *-* Właśnie... Dopiero teraz odpowiadam, ale to dlatego, że angina trawi od kilku dni moje zdolności do ogarniania świata ;_; Mam nadzieję, że szybko mi przejdzie chociaż gorączka i będę mogła zabrać się za coś graficznego :c No cóż, cieszę się, że moje prace nadal Ci się podobają :D Postaram się jeszcze wiele razy Cię czymś zaskoczyć, obiecuję :3
      Póki co chyba będę kończyła ta króciutkie powitano... Idę spać... Albo przynajmniej leżeć w łóżku... W reszcie poznałam znaczenie zdania "too tired to sleep" i zdecydowanie mi się to nie podoba ;_;
      No ale cóż... Bywa ^^ W takim razie ja spadam i do następnego, prawda, kochana? ♥
      Pozdrawiam~

      Usuń
  6. Ten button z tą pandzią jest taki kawaiiiiiiiiii, że nie mogę przestać na niego patrzeć <3 rili rili <3 Wg ja jak zwykle spóźniona, ale tak nas cisną w szkole, że nawet nie ma czasu pojawić się w internetach! ;c no, ale już jestem i zabieram się do oglądania prac (a tak czekałam na tą nocię :3)
    Vanes- śliczna sygnaturka! ten art tej dziewczyny kościotrupa jest przesłodki xd bardzo mi się podoba dobór tekstur (czy jak to nazwać) w tle, napisy w białej ramce, no i te kropeczki z prawej strony :) Szablon też jest przesłodki (chodzi mi o art czarodziejki. Jest urocza!). No i jest dynia xd Takie dynie ostatnio widziałam w knajpce, gdzie zamawiałam pizzę- śmierdziały jak nie wiem, ale czadowo wyglądały ^^
    Zielony Kociak- gdyby ktoś mi powiedział, że spodoba mi się szablon fioletowo-żółto-pomarańczowy, wyśmiałabym go... Ale kiedy teraz patrzę na ten szablon, to myślę sobie, że wygląda to świetnie! Kolory fajnie się współgrały i stworzyły taki klimat, który jakimś cudem pasuje do nietoperzy xD A co do sygnaturki, to PIKACHU!! omg, jest taki słodki! i jeszcze w tym przebraniu <3 i ten pasek z dyniami, idealnie się wpasował i całość wygląda genialnie; wszystko się dopełnia! :p
    Amnezja- uwielbiam twoje szablony- ten minimalizm z tym czymś w sobie. Nie zawiodłaś mnie i tym razem :D Szablon bardzo ładnie wygląda, szczególnie podoba mi się boczna kolumna i ten nagłówek (tak to mogę nazwać?) :)
    Bleachowa- minimalizm zawsze spoko, zwłaszcza jak tak ładnie się prezentuje. Bo nagłówek bardzo ładnie wygląda, tak skromnie, a jednocześnie tak magicznie. Tylko jakoś nie kojarzy mi się z halloween xd
    Bevardis- o jaki słodki szablonik! Te stworki są przesłodkie! Tuliłabym ^^
    Szkielet Smoka- po pierwsze, to witam na pandzi! Miło widzieć, że kolejna osoba postanowiła dołączyć do tej świetnej szabloniarni <3 Szablon, dziewczyno jest rewelacyjny! Powalił mnie na kolana swoją kolorystyką, artem, cssem, wszystkim. Zwłaszcza art, jest taki zajebisty, że no nie mogę, ale dzięki całości w szablonie prezentuje się tak dobrze :) haha, no i kolejna przesłodka sygnaturka!
    Szkielet Smoka i Vanes- Levii mrrrr <3 fajny miałyście pomysł z ukrytymi stronami, bo to bardzo fajny trik i dobra zabawa xd
    Nessa- dynie takie straszne łohohohohoh. Szablon bardzo mi się podoba, zwłaszcza css (pomarańczowe strony, które jakby świecą? czadowo to wygląda no i dodaje odpowiedniego nastroju ^^) i te straszne dynie xd

    Ogólnie, to dziewczyny: bardzo dobra robota. Wszystkie prace mają to coś w sobie, a większość jest taka słodka, że aż piszczałam <3
    Ps! lubię te notki tematyczne u was, bo zawsze znajduję wiele wspaniałych prac. Jesteście genialne i macie dużo talentu w sobie, nic tylko was podziwiać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww! Dziękuję! Cieszę się, że się podoba i rozczula i zaskoczył i i i i...w ogóle. ;3
      Ten szablon na początku był cały pomarańczowy, ale uznałam, że coś powinno się z nim przegryźć i.. Stąd fiolet. ^^

      Już siódmego kolejna notka tematyczna... Pewnie i tam znajdziesz coś ciekawego! ^^

      Usuń
  7. Naprawdę prześwietne szablony :D
    Z prac najbardziej podobają mi się:
    Vanes -> szablon z dyńką :P
    Zielony Kociak -> sygnaturka z pikachu <3333
    Amnezja -> 1 szablon :D
    kolejne dodały po 1 pracy (oczywiście pięknej, ale to oczywiste ,że nie będę co chwilę jeździła góra dół po ekranie (nie pamiętam was wszystkich :)
    XD )

    kolejno z tych co dodały więcej niż 1 pracę to tylko
    Szkielet smoka -> szablon

    WSZYSTKIE WASZENPRACE SĄ PRZEPIĘKNE ! *.*

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Etykiety

#Zamówienie bleachowa no-anime sygnatury Zielony Kociak Vanes ciemny nagłówki mroczne jasne ciemne minimalizm anime Naruto szablony jasny czarno-białe minimalistyczny Zamówienie Yaoi anime girl Schizma Shingeki no Kyojin dziewczyna Inne Renfri chłopak kpop Harry Potter K-POP Sasuke Uchiha exo kobieta minimalistyczne #Propozycje prudence. Amnezja Reiciakowa Fairy Tail GOŚCIE animowany nagłówek emergency informacje synestezja Attack No Titans Ally Eveline Dee Itachi Uchiha Naruto Shippuden dark k4sper szare Levi Mizu Niebieski Kuroko no Basket Lizz Kaviste OC ciepłe kolory Bleach Naruto Uzumaki Sasame Ka Azjaci Nessa Fantazja Szkielet Smoka BTS SasuSaku hasty Współpraca z Pandą! 5 Seconds Of Summer Death Note Tokyo Ghoul Tyler Zaczarowana fioletowe girl książki manga mężczyzna różowe Akatsuki Gombrowicz Kim Jaejoong SHINee delikatny Angel Draco Malfoy Durarara!! Fullmetal Alchemist Gray Fullbuster Lee Jong Suk Luhan Orihara Izaya Sakura Haruno SasuNaru Zakochani mangowy muzyka tapeta zielone #PANDA CHALLANGE 2NE1 4MINUTE Bobby(iKON) December Emma Watson Eren Jaeger Heiwajima Shizuo Hermiona Granger Hinata Hyuuga KOREA Lucy Heartfilia Marvel Natsu Dragneel Oh Sehun Renfri & Amnezja SHIO Sehun Taeyang(BIGBANG) Vocaloid Zielony Kociak & Vanes animacje imprezy maska gazowa modelka pastelowy wielokolorowy Baekhyun CL Essence Free G-DRAGON Gajeel Redfox Gra o Tron Hogwart Igrzyska Śmierci JYJ Juvia Kuroshitsuji Miasto Miesiąc Tematyczny NANA Nana Osaki NaruHina Yato(Noragami) bannery biały czerwień dwukolumnowy emergency & Renfri frankie. gif iKON kwiat miłość motyle nadmiar zieleni para prosty seriale szary wampir zwierzęta Assassin's Creed BIG BANG Block B DRAMAtical Murder Erza Scarlet Fantasy Frozen Gwiezdne Wojny Hatsune Miku Hinata Hyūga Ichigo Kurosaki Jellal Fernandes Kakashi Kiara Eira Mikasa Ackerman Mirai Nikki NCT Noragami One direction Panda Tsuki Uta Vikings attack on titan czołg imieniny kafelkowy smoki wiosna zimowy Adam Lambert Ailee Akuma To Love Song Ally & Fantazja American Horror Story Angel Beats! Animals Another Ao no Exorcist Autumn B2ST Byun Baekhyun Calum Hood Dara Deadpool Deidara Devil May Cry EXID Elf Fantazja & Vanes Gall Game of Thrones Grimmjow Jaegerjaquez Haikyuu Harry Styles Harry Styles(1D) Healer Iron Man Jack Frost Ji Chang Wook Joker Jungkook Justin Bieber K Project Kai Kiko Mizuhara Komiks Kushina L Liam Payne Lily Collins Luke Hemmings Luna Lovegood(HP) MBLAQ Magi Min Yoongi Minato Monsta X Pandora Hearts Pokemon Psycho-Pass Rap Monster Ryuk SZABLON NA ŻYCZNIE Sakura Sawasawa Sebastian Michaelis Shizaya Sowa Sulli Sword Art Online Szkielet Smoka & Vanes T.O.P(BIGBANG) Taemin(SHINee) Taylor Momsen The Ring The Vampire Diares The Walking Dead Tom Felton Toushiro Hitsugaya Troian Bellisario Troye Sivan Ulquihime Uta No☆prince-sama♪ Vergil WINNER XIA Yukine Zankyou no Terror bajki baletnica czaszki f(x) got7 gry komputerowe halloween hunhan ikony jesień kolaboracja kot lato moda model my little pony pies podsumowanie roczne postapokalipsa psychiczny ptak rysunek róże steins;gate słodki słońce tajemniczy turkusowe wilk zdjęcia Świat Dysku +18 1D 24k Aaron Johnson Adventure Time Air Akise Aru Alexander Johansson Alexz Johnsons Alice Alice in Wonderland Ally & Renfri Alphonse Elric Amnesia Amnezja & Vanes Ano Hana Aomine Daiki Arachne Arakawa Hiromu Arrow Austin Butler B.A.P Bakemono no Ko Barbara Palvin Batman Beelzebub Bellatrix Ben Allen Boku dake ga Inai Machi Breaking Bad Channing Tatum Chanyeol Chat Noir Cloud Strife Code Geas Code:Breaker Cole Sprouse Crystal Reed DJ Daenerys Daesung(BIGBANG) Dakota Fanning Daniel Craig Dantalion Dante Daryl Dixon Daughter Deadman Wonderland Dean Death Parade Disney Drifters Dylan O'Brien ERASED EXID (LE) Ed Westwick Eden of the East Edward Elrick Egzorcyzmy Emily Rose Emilia Clarke Emily Rudd Equilibrium Ezra Miller Fanfiction Fantazja & December Fantazja & Renfri Fantazja & Zielony Kociak Fantazja i Emergency Felicity Final Fantasy VII Fotograf Fred i George Weasley Genos Gintama Girl's Generation Glee Gossip Girl Gregory House Gruvia Gwiazda Śmierci HA:TFELT HYUNA Halsey Hannibal Harley Quinn Haruhi Suzumiya Henry Hibari Higurashi no Naku Koro ni Hollywood Undead Hugh Jackman Hugh Laurie Huncwoci Ib Ibuki Mioda Ichiban Ushiro no Daimaou Ichinose Tokiya Ino Yamanaka Irlandia ItaNaru Iumazark Jak wytresować smoka Jang Hyun Seung(B2ST) Jay Park Jessi Jikook Jon Snow Juniel Junjou Romantica K-On! K-Project Kakashi Hatake Kamiya Hiroshi Karneval Kasia Jujeczka Katarina Katherine McNamara Kaya Scodelario Kill la Kill Kim Hanbin Kim Jongin Kim Yugyeom Kimi Ni Todoke Kin Tsuchi Kise Ryouta Kosogłos Kouka Kuroko Tetsuya Kyoukai no kanata Lagherta Laura Marano Lawliet Lee Min Ho Lelouch Leo Howard Levy McGarden Life is Strange Lim Changkyun Linkin Park Londyn Lord Vader Louis Tomlinson Lucy Hale Luffy Madonna Magnus Bane Makai Ouji Mamamoo Matt Damon Megurine Luka Merida Waleczna Metal Gear Solid Midorima Shintaro Mikołaj Millenium Minecraft Miraculum Mitsuki Nase Miura Haruma Moon Lovers N Na śmierć i życie Nam Minwoo Nam Taehyun Nana Komatsu Nanami Haruka Naruto Gaiden Natasha Poly Natx Necro-san Neji Hyuuga Niall Horan Nicolas Cage Nie z tego świata No Doubt No.06 Norman Reedus Olivia Holt One Piece One Punch Man Opowieści z Narnii Owen Wilson Park Bogum Park Shin Hye Paryż Petter Northug Pieśń Lodu i Ognia Pingwiny z Madagaskaru Polska modelka Przepis na bombkę Queer as Folk Raiden Ravi Red Reign Robbie Williams Rollo Rozen Maiden Rukia Kuchiki SS301 Sam Samara Sasame Ka & Renfri Sasuke Uchicha Secret Selly Seo Kangjoon Seungri(BIGBANG) Seventeen Shandie Shigatsu wa Kimi no Uso Shikatema Shimazu Toyohisa Shin Hoseok Shinhwa Shinji Hirako Skazani na Shawshank Sky Ferreira Slash Sleepy Hollow Song Ji Eun Strażnicy Marzeń Studio Ghibli Suigintou Sunggyu(Infinite) Super Dangan Ronpa 2 Supernatural TK Tablo Taehyung Takizawa Akira Tetsuya The Last Kingdom The Wolf Among Us The maze runner This Love Thousand Foot Krutch Tifa Lockhart Tiger & Bunny Toki wo Kakeru Shoujo Tokyo ESP Tonari no Kaibutsu-kun Trzej Muszkieterowie Tsubasa Chronicle Ulzzang Umibouzu Urumii Uryuu Minene Uryū Ishida VIXX Vanes & Lizz Kaviste Vanes & eveline Dee Violetta Watashi ni XX Shinasai Weźmiesz czarno kure Wolverine Wróżki Wywiad z wampirem X-Men Yakuza 4 Yoochun You Who Came From The Stars Yukino Yuri Yuuko Zanim się pojawiłeś Zaplątani Zeref Zico Zielony Kociak & Fantazja Zielony Kociak & Nie jestem Gombrowiczem Zielony Kociak & Renfri Zielony Kociak & emergency Zion.T adrien agreste agrafka aparat atena awatar legenda aanga boys chen chibi cosplay cyberpunk cyrk czarny dance diabeł dr House drzewo eevee ef:tale of memories emergency & hasty fantastic beasts fluffle giriboy grunge hetalia jeleń k4sper x Renfri karty kawa khh khr kosmos league of legends lis lol marynarz mineralarrow mino morze music tag narwal nie jestem Gombrowiczem & Fantazja nie jestem Gombrowiczem & emergency niebo nyan cat ognisty oko oreuis parasol piraci piłki podsumowanie miesiąca pomarańcz pop art ropucha rękodzieło santorin sepia sherlock skoki narciarskie skull synatury szkielet szkoła taekook taniec teen wolf touhou tsm tła na facebooka vintage wachlarz wild wojenny xxxHolic zamek zespół zima zombie zuko zębatki łyżwiarstwo śnieg
Nakarm Pandę komentarzami