24 czerwca 2014

190# Up In The Air

30 Seconds To Mars - Up In The Air
Każdy już czuje wakacje, prawda? U nas w szkole tak naprawdę jest już wolny. Wczoraj z mojej klasie przyszło aż trzy osoby (w tym ja), ale więcej niż jedną lekcję nie zdołałam wytrzymać ;p Dzisiaj przyszła aż jedna osoba, chociaż to nie byłam ja.
Powoli oddaję zamówienia, dzisiaj mam jedno gotowe a do jednego zrobiłam nagłówek, ale czekam na opinię zamawiającej. Postaram się do końca tego tygodnia zrobić wszystkie, tak jak już to komuś obiecałam.
I... nie wierzę, ale zrobiłam dwa szablony z ruchomymi nagłówkami .___. A myślałam, że to mnie ominie.



351# Zamówienie dla DuSiek

podgląd | pobierz

352# Love Lust Faith + Dreams

podgląd | pobierz
Nagłówek jest gifem.

353# Cleaning

podgląd | pobierz
Nagłówek jest gifem. Kiedy zobaczyłam tę animację, nie potrafiłam się powstrzymać ;__;

#Up In The Air

podgląd

Spróbowałam zrobić szablon z teledysku, do którego link macie na początku notki, ale ten nagłówek nie do końca spełnił moje oczekiwanie no i tak wyszło, że jest sam nagłówek... Mimo wszystko zdecydowałam się go pokazać, żeby tematycznie pasował do tytułu notki xD

13 komentarzy:

  1. Szablon, który zrobiłaś dla mnie, jest przecudowny. T^T Wielokrotnie próbowałam go sobie wyobrazić, ale mi nie wychodziło. Natomiast Ty stworzyłaś taki, który wpasowuje się idealnie w moje gusta i w tematykę bloga. Dziękuję bardzo! <3
    Gif z kapralem jest po prostu nieziemski! ;33 Nie dziwię się, że nie mogłaś się powstrzymać. ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, bo parę razy zmieniałam układ zdjęć na nagłówku i w konsekwencji nie użyłam zdjęcia z tymi skrzydłami ;c
      Tak, gif jest genialny i tak do niego pasuje :D Chciałam ustawić to jako tapetę, ale kiedy zobaczyłam, ile z tym roboty, zrezygnowałam ;__;

      Usuń
    2. To nic, co tam jedno zdjęcie przy efekcie, jaki osiągnęłaś. :33
      Biedny Levi, nie zostanie tapetą. ;-; Ale przynajmniej został szablonem. ^^

      Usuń
  2. Pierwsza hehe! Oczywiście względem twoich szablonów, nie umiem wyjść spod wielkiego wrażenia, wobec tego jak spełniasz zamówienia. Idąc za ciosem nie mogę się doczekać co zrobisz z moim, bo twoje szablony uznaję za cudo. Co do ruchomych nagłówków, nie dziwię ci się że nie mogłaś się powstrzymać widząc takie coś z shingeki, jednak bardziej podobał mi się #352, ale wydaje mi się że przeważyła kolorystyka, także pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie nie pierwsza ;p
      Kolorystyka #352 też mi się bardziej podoba niż tego z Levi'em, ale cóż, z obu jestem zadowolona :)
      Nie słodź mi tak z robieniem zamówień, bo już czuję większą presję związaną z robieniem Twojego xD

      Usuń
  3. Aaaaach~! Szablon dla DuSi jest nieziemski *^* Lubię bardzo ten kolor, a Ty tak to pięknie zespoiłaś, że nie mogę wyjść z podziwu *O*
    Wymysł Wyobraźni. - no dokładnie, myślę tak samo, przeglądając prace Vanes ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. woaaah, gifowe nagłówki! I ty chcesz iść na urlop?! Będziesz potem żałować, bo zapomnisz tak jak ja, jak się takie cudeńka robi :p Szablon 353 jest fajny, a szczególnie podoba mi się umieszczenie motylków przy tytułach postów, świetny pomysł :D OMG, czyścioch Levi, ten gif mnie prawie zabił hahahha. Tutaj też pewna sprawka przykuła moją uwagę, a mianowicie góra postów. Strasznie fajnie to wymyśliłaś :D Ale co jak tytuły będą dłuższe? ;p

    A tak poza grafiką, to powiem, że nie podoba mi się nowy album 30STM XD Owszem piosenki mają spoko, ale jak zwykle ciężko mi zaakceptować takie zmiany; tak samo miałam w przypadku LP, więc może jeszcze mi się odwidzi z marsami, ale nic nie zmieni tego, że stare piosenki obu tych zespołów, to zupełnie inna liga xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile się namęczyłam z tymi motylkami... x.x Ale wiem, że było warto, już trochę ciekawiej to wygląda :D I masz rację, będzie słabo z dłuższymi tytułami w tym szablonie z Levi'em, ale zapomniałam przesunąć tytułu trochę w dół ;__; Tak jest jak się chce kończyć na szybko xp
      Jeśli chodzi o nowy album 30STM, to bardzo podoba mi się pomysł i to, że jest taki optymistyczny, ale znacznie bardziej wolę poprzednie, gdzie nie było tyle syntezatora. Ale jakoś to Up In The Air przemówiło do mnie ;p

      Usuń
  5. Jestem po prostu zauroczona 352# :) Jest genialny. Niby skromniutki, ale jednak ma w sobie to coś.
    I nawet ten gif nie razi po oczach. :)
    Ciężko uwierzyć, że jesteś tą samą Vanes, którą oglądałyśmy na juniorkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 30STM *.* Haha teraz są już wszędzie, dosłownie, gdzie wejdę tam Marsi, a sama nazwa posta ściągnęła mnie tutaj :)
    P.S. Nagłówek jest piękny, Jared, "Up in the Air", jak można ich nie kochać? *_*
    http://this-is-love-30stm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon 351# świetny bardzo mi się podoba :d

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers