28 marca 2014

158# Galeria

Cześć! :) 
Jak już pewnie zauważyliście - w naszych, pandowych stronach pojawił się link do galerii przygotowanej przeze mnie i Vanes.
Męczyłam się z tym bardzo, aż w końcu do pomocy zgłosiła się nasza szabloniarka i... poszło z górki.
Zapraszam zatem do zwiedzania zakamarków tamtego miejsca - myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Od szablonów, poprzez nagłówki aż po sygnatury - nie tylko z zakresu tematyki m&a. Jest sporo szablonów no-anime!
Galeria jest świeża, swoje miejsce znalazło tam naprawdę sporo szablonów, było sporo pracy - bardzo proszę - jeśli ktoś znajdzie gdzieś jakiś błąd - niech się ze mną skontaktuje.
No i jako, że praca była nasza wspólna - razem przygotowałyśmy dla Was dwie prace - od Vanes nagłówek, a ode mnie szablon (wiosenny, jak obiecałam).

Nagłówek# Better Than I Know Myself
podgląd
270# Spring
podgląd | pobierz



Pozdrawiam ciepło!
Zapraszam do komentowania! :)

2 komentarze:

  1. Ohayo! ~

    1. Nagłówek bardzo mi się spodobał <3 No i co ja mogę powiedzieć? Ładna czcionka, kolorystyka i ogólnie wszystko jest super ~ K-project rządzi! ~

    2. Szablon...Przepiękny! Render jest ekstra a jakoż iż lubię kolor zielony szablon bardzo przypadł mi do gustu ~

    Ach! ~ W końcu galeria! Jak ja długo na nią czekałam :3

    Pozdrawiam i życzę weny ~
    Chihaya ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwolnijcie trochę tutaj z notkami bo nie nadążam komentować :'( Nagłówek jest bardzo ładny, jednak to szablon zrobił na mnie największe wrażenie. Podoba mi się w nim wszystko, gdybym miała gdzie, to bym go pobrała xD

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers