NEWSY

Kontakt:
E-MAIL: panda.designs01@gmail.com
GG:33204617

Nabór został ponownie otwarty! Wszystkich chętnych zapraszamy do wysyłania zgłoszeń.
Śledź Pandę na Facebooku i na Instagramie!

16 stycznia 2014

UJAWNIAMY TAJNY PROJEKT PANDY!

Witam!
Widzę, że jeśli chodzi o krytykę to ujawniły się takie osoby, które nie komentują nigdy i takie które robią to rzadko. Spodziewałam się czegoś podobnego, ale i tak jestem zaskoczona liczbą komentarzy i odzywek na chacie. Ale to dobrze, bo więcej ludzi pozna tajemniczy projekt PG, o którym może kiedyś, a może nigdy, wspominałam. Wpadłam na niego już rok temu, ale dopiero teraz dołączyła do nas osoba, która zgodziła się na coś takiego i myślę, że z biegiem czasu ich przybędzie :)
Otóż otworzyłam podstronę PANDA JUNIORS gdzie również będą pojawiały się prace, ale od nowych szabloniarek i wy, drodzy odwiedzający, będziecie decydowali, czy będzie gotowa by przejść na naszą stronę główną. Jeśli nie to nasza juniorka będzie pracować dalej na wasze uznanie, w przypadkach skrajnych(nigdy nie wiadomo) to aktualna główna załoga Pandy będzie decydować, czy dany grafik jest już gotowy.
Mimo, że projekt może spotkać głosy nie podzielające mojego zdania na jego temat, to nadal myślę, że to dobry pomysł. Szabloniarki będą cały czas sprawdzane, będą dawane im rady, z pracy na pracę będą coraz to lepsze i mam nadzieję, że w ciągu tych 30+ dni będą mogły pochwalić się już całkiem dobrymi pracami. To nie jest wyzwanie tylko dla nich samych, ale również dla mnie(nie pytałam jeszcze o zdanie Zielonego Kociaka, ale jeśli się również zgodzi wesprzeć naszych młodszych w fachu będę bardzo wdzięczna i nie tylko ja:p) gdyż tak naprawdę jeszcze nikomu nie pomogłam stać się lepszym grafikiem. Kiedyś próbowałam na onecie, ale szybko się to skończyło:p. Jestem ciekawa jak to potoczy się dalej. Mam nadzieję, że nie zniechęcę tym ludzi, którzy mają zamiar się tutaj zgłosić, gdyż prawdą jest, że każdy trafi najpierw na naszą podstronę, ale po opublikowaniu pierwszej pracy będę pytała się opinię naszych komentujących i być może osoba, która zgłosiła się zaledwie kilka dni temu będzie już dodawała prace na stronie głównej. 
Pamiętajcie, że ja tylko chcę pomóc niezdecydowanym, którzy borykają się z tym, czy tutaj dołączyć, czy nie, bo uważają, że mają zbyt małe umiejętności. Właśnie dla takich osób nasza podstrona będzie idealnie się nadawać gdyż każda osoba, która się na niej znajdzie otrzyma dostęp do mojego bloga z poradami dotyczącymi CSS i photoshopa.
Pierwszą podopieczną zostaję skrytykowana niżej Atena, mam nadzieję, że wspólnie sprawimy, że grafika nadal będzie sprawiać jej przyjemność oraz jej prace będą podobać się większości odwiedzających :)
Jakie jest wasze zdanie na temat naszego tajemniczego projektu?:)

26 komentarzy:

  1. Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł :)
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł na razie przyjęty jest pozytywnie :D

      Usuń
  2. Można się zgłosić? Marzyłam żeby zostać szabloniarką, ale nie wiem jak zacząć, ani nic. Potrzebuję kogoś, kto mnie początkowo poprowadzi. A i jeśli nie mam photoshopa, to czy doradzicie gdzie mogłabym ściągnąć? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na GG: 33204617 lub na email: bleachowa@gmail.com :)

      Usuń
  3. Jestem jak najbardziej za :). Unikniemy dzięki temu takich nieprzyjemnych sytuacji, które zaistniały z Ateną. Chodzi mi tu o komentarze, rzecz jasna ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że już mam 3 razy TAK :D ♥

      Usuń
  4. Uważam, że pomysł jest mega! Gratuluję. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie jestem za! Ja nie miałam żadnych "szkoleń" a jedyną osobą, która mi coś doradzała była Code(niegdyś należała do Ministerstwa) niestety tylko w grafice, kodów od podstaw uczyłam się sama T.T, więc myślę, że coś takiego naprawdę się przyda xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dochodziłam do wszystkiego sama, bo w tamtym czasie nie znałam nikogo kto mógłby mi pomóc, więc myślę, że skoro jest już tylu doświadczonych grafików to nie czemu by nie pomóc nowicjuszom :>
      Cieszę się, że tak uważasz :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł. <3 Bardzo mi się podoba. Sama potrzebowałam kiedyś porad w sprawie grafiki i taką pomoc otrzymałam. Wiem, że gdyby nie ona to moja grafika nie polepszyłaby się w żadnym stopniu. Więc taki pomysł powinien się jak najbardziej przyjąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę dobry pomysł! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. uuu, no pomysł pierwsza klasa :) w sumie to może nawet się zgłoszę (od jakiegoś czasu myślałam nawet o ściągnięciu photoszopa, ale do tej pory tego nie zrobiłam ;o), tzn oddam w wasze ręce! ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem, świetny pomysł ^-^
    Być może kiedyś się przełamię i zgłoszę. Bo na razie boję się, że po prostu nie dam rady ze względu na pozostałe blogi, a także szkołę :/
    Po za tym kuleję z CSS i na razie jako tako daję sobie radę z samymi nagłówkami (Choć jak patrzę na mój pierwszy i jedyny to mam ochotę zapaść się pod ziemię)
    Eh, idę w kierunku grafiki, a nie ogarniam CSS itp... Świetnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, pomysł, taki dobry.
    Powodzenia wam życzę, ja już dawno temu z blogosfery żem znikła, ale czasem lubię nawiedzać i pokomentować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest dobry pomysł. Ja jak zaczynałam, mogłam liczyć na Elle, którą męczyłam na gg kiedyś, a potem już sama brnęłam w tę niekończącą się głębię kodów css :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie próbowałaś nikomu pomóc? No żartujesz chyba. Gdyby nie bleachowa-sensei połowa moich szablonów najpewniej by nie powstała! :) Co do współpracy z młodszymi stażem szabloniarkami - sama nie jestem najlepsza, mam spore zaległości i ciągle popełniam błędy. Na tyle jednak na ile będę potrafiła - chętnie pomogę. ;) Co do projektu zaś - pomysł genialny. Będziemy mogły same sobie wychować szabloniarki, ha! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To świetny pomysł! Chyba się na to zdecyduje, bo chciałabym przeszkolić swoje umiejętności ;) i zawsze marzyłam dołączyć do jakiejś szablonarni. Tylko muszę to jeszcze przemyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się ten pomysł bardzo podoba~
    Czekam na juniorów ^-^

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, że ten pomysł jest genialny! Jeśli nie będziesz miała nic przeciw to umieszczę button do Panda Juniors na swoim blogu [imaginaria-luna.blogspot.com]. Jest tam parę instrukcji do Gimpa, a w najbliższej przyszłości mam zamiar dodawać ich więcej. Czekam na pierwszych juniorów, chętni będę komentować ich prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak dobrze, że mamy osobę obeznaną w gimpie<3 Atena korzysta z tego programu i na pewno polecę jej zajrzeć do twoich instrukcji :)
      Cieszę się, że pomysł się dobrze przyjął♥

      Usuń
  16. Bleachowa, naucz się z łaski swojej języka polskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem humanistką, nie zwracam szczególnej uwagi na to jak piszę. Kiedyś się poprawie :p

      Usuń
  17. Moim zdaniem to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  18. Yup! Ten pomysł jest naprawdę dobry i serio go popieram. Po pierwsze, właśnie dlatego że ludzie często nie wiedzą od czego zacząć ani jak zacząć, jeśli chodzi o szablony, więc od razu rezygnują. A po drugie, dzięki temu Panda może odżyć na czym w sumie też mi bardzo zależy, bo to moja ulubiona szablonarnia i sama myśl o jej zawieszeniu wywołuje we mnie niezadowolenie. Ahh, ja tu jeszcze te piękne wczesne czasy onetowskie pamiętam i odnoszę wrażenie jakby to było z lata świetlne temu.. Czas w internetach tak szybko płynie C':
    Swoją drogą, od dłuższej chwili kusi mnie aby również sie zgłosić na juniora, bo CSS to aż tak straszny nie jest, jednakże z grafiką kuleję i to bardzo.. ;_; Ni w ciapkę nie umiem.. ;_; A to przecież ważne jest.. ;_;

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Etykiety

#Zamówienie bleachowa no-anime sygnatury Zielony Kociak Vanes ciemny nagłówki mroczne jasne ciemne minimalizm anime szablony Naruto jasny czarno-białe minimalistyczny Zamówienie Yaoi anime girl Schizma Shingeki no Kyojin dziewczyna Inne Renfri chłopak kpop Harry Potter K-POP Sasuke Uchiha exo kobieta minimalistyczne prudence. #Propozycje Amnezja Reiciakowa Fairy Tail GOŚCIE animowany nagłówek emergency informacje synestezja Attack No Titans Ally Eveline Dee Itachi Uchiha Naruto Shippuden dark k4sper szare Levi Mizu Niebieski Kuroko no Basket Lizz Kaviste OC ciepłe kolory Bleach Naruto Uzumaki Sasame Ka Azjaci Nessa Fantazja Szkielet Smoka BTS SasuSaku hasty Współpraca z Pandą! 5 Seconds Of Summer Death Note Tokyo Ghoul Tyler Zaczarowana fioletowe girl książki manga mężczyzna różowe Akatsuki Gombrowicz Kim Jaejoong SHINee delikatny Angel Draco Malfoy Durarara!! Fullmetal Alchemist Gray Fullbuster Lee Jong Suk Luhan Orihara Izaya Sakura Haruno SasuNaru Zakochani mangowy muzyka tapeta zielone #PANDA CHALLANGE 2NE1 4MINUTE Bobby(iKON) December Emma Watson Eren Jaeger Heiwajima Shizuo Hermiona Granger Hinata Hyuuga KOREA Lucy Heartfilia Marvel Natsu Dragneel Oh Sehun Renfri & Amnezja SHIO Sehun Taeyang(BIGBANG) Vocaloid Zielony Kociak & Vanes animacje imprezy maska gazowa modelka pastelowy wielokolorowy Baekhyun CL Essence Fantasy Free G-DRAGON Gajeel Redfox Gra o Tron Hogwart Igrzyska Śmierci JYJ Juvia Kuroshitsuji Miasto Miesiąc Tematyczny NANA Nana Osaki NaruHina Yato(Noragami) bannery biały czerwień dwukolumnowy emergency & Renfri frankie. gif iKON kwiat miłość motyle nadmiar zieleni para prosty seriale szary wampir zwierzęta Assassin's Creed BIG BANG Block B DRAMAtical Murder Erza Scarlet Frozen Gwiezdne Wojny Hatsune Miku Hinata Hyūga Ichigo Kurosaki Jellal Fernandes Kakashi Kiara Eira Mikasa Ackerman Mirai Nikki NCT Noragami One direction Panda Tsuki Uta Vikings attack on titan czołg imieniny kafelkowy smoki wiosna zimowy Adam Lambert Ailee Akuma To Love Song Ally & Fantazja American Horror Story Angel Beats! Animals Another Ao no Exorcist Autumn B2ST Byun Baekhyun Calum Hood Dara Deadpool Deidara Devil May Cry EXID Elf Fantazja & Vanes Gall Game of Thrones Grimmjow Jaegerjaquez Haikyuu Harry Styles Harry Styles(1D) Healer Iron Man Jack Frost Ji Chang Wook Joker Jungkook Justin Bieber K Project Kai Kiko Mizuhara Komiks Kushina L Liam Payne Lily Collins Luke Hemmings Luna Lovegood(HP) MBLAQ Magi Min Yoongi Minato Monsta X Pandora Hearts Pokemon Psycho-Pass Rap Monster Ryuk SZABLON NA ŻYCZNIE Sakura Sawasawa Sebastian Michaelis Shizaya Sowa Sulli Sword Art Online Szkielet Smoka & Vanes T.O.P(BIGBANG) Taemin(SHINee) Taylor Momsen The Ring The Vampire Diares The Walking Dead Tom Felton Toushiro Hitsugaya Troian Bellisario Troye Sivan Ulquihime Uta No☆prince-sama♪ Vergil WINNER XIA Yukine Zankyou no Terror bajki baletnica czaszki f(x) got7 gry komputerowe halloween hunhan ikony jesień kolaboracja kot lato moda model my little pony pies podsumowanie roczne postapokalipsa psychiczny ptak rysunek róże steins;gate słodki słońce tajemniczy turkusowe wilk zamek zdjęcia Świat Dysku +18 1D 24k Aaron Johnson Adventure Time Air Akise Aru Alexander Johansson Alexz Johnsons Alice Alice in Wonderland Ally & Renfri Alphonse Elric Amnesia Amnezja & Vanes Ano Hana Aomine Daiki Arachne Arakawa Hiromu Arrow Austin Butler B.A.P Bakemono no Ko Barbara Palvin Batman Beelzebub Bellatrix Ben Allen Boku dake ga Inai Machi Breaking Bad Channing Tatum Chanyeol Chat Noir Cloud Strife Code Geas Code:Breaker Cole Sprouse Crystal Reed DJ Daenerys Daesung(BIGBANG) Dakota Fanning Daniel Craig Dantalion Dante Daryl Dixon Daughter Deadman Wonderland Dean Death Parade Disney Drifters Dylan O'Brien ERASED EXID (LE) Ed Westwick Eden of the East Edward Elrick Egzorcyzmy Emily Rose Emilia Clarke Emily Rudd Equilibrium Ezra Miller Fanfiction Fantazja & December Fantazja & Renfri Fantazja & Zielony Kociak Fantazja i Emergency Felicity Final Fantasy VII Fotograf Fred i George Weasley Genos Gintama Girl's Generation Glee Gossip Girl Gregory House Gruvia Gwiazda Śmierci HA:TFELT HYUNA Halsey Hannibal Harley Quinn Haruhi Suzumiya Henry Hibari Higurashi no Naku Koro ni Hollywood Undead Hugh Jackman Hugh Laurie Huncwoci Ib Ibuki Mioda Ichiban Ushiro no Daimaou Ichinose Tokiya Ino Yamanaka Irlandia ItaNaru Iumazark Jak wytresować smoka Jang Hyun Seung(B2ST) Jay Park Jessi Jikook Jon Snow Juniel Junjou Romantica K-On! K-Project Kakashi Hatake Kamiya Hiroshi Karneval Kasia Jujeczka Katarina Katherine McNamara Kaya Scodelario Kill la Kill Kim Hanbin Kim Jongin Kim Yugyeom Kimi Ni Todoke Kin Tsuchi Kise Ryouta Kosogłos Kouka Kuroko Tetsuya Kyoukai no kanata Lagherta Laura Marano Lawliet Lee Min Ho Lelouch Leo Howard Levy McGarden Life is Strange Lim Changkyun Linkin Park Londyn Lord Vader Louis Tomlinson Lucy Hale Luffy Madonna Magnus Bane Makai Ouji Mamamoo Matt Damon Megurine Luka Merida Waleczna Metal Gear Solid Midorima Shintaro Mikołaj Millenium Minecraft Miraculum Mitsuki Nase Miura Haruma Moon Lovers N Na śmierć i życie Nam Minwoo Nam Taehyun Nana Komatsu Nanami Haruka Naruto Gaiden Natasha Poly Natx Necro-san Neji Hyuuga Niall Horan Nicolas Cage Nie z tego świata No Doubt No.06 Norman Reedus Olivia Holt One Piece One Punch Man Opowieści z Narnii Owen Wilson Park Bogum Park Shin Hye Paryż Petter Northug Pieśń Lodu i Ognia Pingwiny z Madagaskaru Polska modelka Przepis na bombkę Queer as Folk Raiden Ravi Red Reign Robbie Williams Rollo Rozen Maiden Rukia Kuchiki SS301 Sam Samara Sasame Ka & Renfri Sasuke Uchicha Secret Selly Seo Kangjoon Seungri(BIGBANG) Seventeen Shandie Shigatsu wa Kimi no Uso Shikatema Shimazu Toyohisa Shin Hoseok Shinhwa Shinji Hirako Skazani na Shawshank Sky Ferreira Slash Sleepy Hollow Song Ji Eun Strażnicy Marzeń Studio Ghibli Suigintou Sunggyu(Infinite) Super Dangan Ronpa 2 Supernatural TK Tablo Taehyung Takizawa Akira Tetsuya The Last Kingdom The Wolf Among Us The maze runner This Love Thousand Foot Krutch Tifa Lockhart Tiger & Bunny Toki wo Kakeru Shoujo Tokyo ESP Tonari no Kaibutsu-kun Trzej Muszkieterowie Tsubasa Chronicle Ulzzang Umibouzu Urumii Uryuu Minene Uryū Ishida VIXX Vanes & Lizz Kaviste Vanes & eveline Dee Violetta Watashi ni XX Shinasai Weźmiesz czarno kure Wolverine Wróżki Wywiad z wampirem X-Men Yakuza 4 Yoochun You Who Came From The Stars Yukino Yuri Yuuko Zanim się pojawiłeś Zaplątani Zeref Zico Zielony Kociak & Fantazja Zielony Kociak & Nie jestem Gombrowiczem Zielony Kociak & Renfri Zielony Kociak & emergency Zion.T adrien agreste agrafka aparat atena awatar legenda aanga boys chen chibi cosplay cyberpunk cyrk czarny dance diabeł dr House drzewo eevee ef:tale of memories emergency & hasty fantastic beasts fluffle giriboy grunge hetalia jeleń k4sper x Renfri karty kawa khh khr kosmos league of legends lis lol marynarz mineralarrow mino morze music tag narwal nie jestem Gombrowiczem & Fantazja nie jestem Gombrowiczem & emergency niebo nyan cat ognisty oko oreuis parasol piraci piłki podsumowanie miesiąca pomarańcz pop art ropucha rękodzieło santorin sepia sherlock skoki narciarskie skull synatury szkielet szkoła taekook taniec teen wolf touhou tsm tła na facebooka vintage wachlarz wild wojenny xxxHolic zespół zima zombie zuko zębatki łyżwiarstwo śnieg
Nakarm Pandę komentarzami